vaag probleem gpx 750R

arjen750R

MF'er
17 apr 2011
30
0
gorredijk
hallo

ik ben arjen en ben sinds 3 jaar in het bezit van een gpx 750R.
ik heb de motor gekocht en ben direct begonnen met een grote verbouwing eraan.
er is een vfr voorvork en achterbrug in gekomen, ook is de motor van achter verhoogd.
uitlaten zijn ook van een vfr.
monozit kontje van een zxr en een koplamp van een z1000.

nu heb ik de motor weer rijklaar, maar de problemen beginnen nu pas.
ik heb het volgende probleem:
de motor loopt nu redelijk goed, maar als ik hem in de versnelling zet en de koppeling laat opkomen begint hij gigantisch te stotteren/haperen.
de schakelaar van de standaard is verwijdert en doorgelust, met de schakelaar erop had ik hetzelfde probleem.

iemand een idee of een goede tip?
 
Dat heeft niets met de kleur van je bougies te maken. De kleur van je bougies verteld je iets over de ontbranding.
Wit/grijs: te arm
Koffie-met-melk-bruin: goed
Zwart: te rijk.

Zoek op google voor referentieplaatjes, dit helpt je een heel eind.
Reed hij wel goed voor de verbouwing?
Ga met het wph aan de slag, zo vind je de meeste problemen.
 
de motor heeft vorige week:
nieuwe olie
carbs schoongemaakt
nieuwe bougie's
luchtfilter schoongemaakt

en dan nog de motor loopt in de vrijloop en met de koppeling in gewoon goed, maar zodra de koppeling opkomt begint hij gelijk te haperen.
ik heb zelf sterk het vermoeden dat het een soort van beveiliging is, maar hoe en wat?
 
Zitten de versnellingen niet toevallig andersom dan je ooit op iets anders gewend was ..... zodat je nu in z'n 5 ofzo probeert weg te rijden?

Anders eens op een bok of op een bierkrat met achterwiel los van de grond zetten en hier vertellen of het dan nog zo blijft.
 
E104


dit is het tot nu toe..
 
Laatst bewerkt:
Als je naar jouw hyves toe gaat. dan naar de foto's toe.

dan als je de foto hebt die je wilt delen. dan klik je daar op met je rechtermuisknop.
Dan klik je op afbeeldings info bekijken. dan kopieer je de link. als je de web link hebt ga je naar je motor-forum en naar deze topic. als je wat wilt typen kun je ook afbeelding toevoegen. maar kan ook [b]hier komt de links[/b]
 
Terug
Bovenaan Onderaan