vaag stotter probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Revenant

Die hard MF'er
14 feb 2004
645
0
Deventer
Zat er dik in... net mijn motor klaar, duiken er problemen op. EN IK HEB ER ZELF NOG NIET EENS OP GEREDEN!!! :X

Vriendin is er mee naar de TT gereden plus nog wat extra rondgetoerd.
Ongeveer 500km in totaal. Motor reed prima. Geen enkel probleem.

Motor heeft daarna een paar dagen stil gestaan waarna hij plotseling begon te stotteren in z'n 4 zo rond de 6000 tot 10000 toeren.

Heb voor de TT de kleppen gesteld, carb's schoongemaakt en nieuwe luchtfilter geplaatst.
Tevens is hij in Olst op de testbank geweest. Daar waren geen noemswaardige problemen.

Zat zelf te denken aan syncroniseren van de carbs, maar kan dit niet rijmen met het plotselinge optreden van de problemen en het beperken van de problemen tot de 4de versnelling.
 
Lijkt me zoals je zelf constateerd niet aan je afstelling als hij ene moment prima werkt.

Hmmm, als je met het ene moment bedoelt de ene keer dat ik 5000 toeren rij, en de andere keer dat ik dat ook doe, dan denk ik aan je toevoer van brandstof ja.

Met toevoer bedoel ik dan ook een vroeg stadium zoals je brandstoftank of een brandstoffilter. Zijn deze niet vuil? Bijvoorbeeld in je tank allemaal troep bij de kraan?

Kan zijn dat als je lekker klotst en het is weer ff schoon dat ie het best doet, ffies bezinken en je zit met gebakken peren.

Valt te proberen, toch? :Y
 
Denk inderdaad dat het met bezinksel te doen heeft.
Tank heeft ook tijdje stil gestaan tijdens spuiten.
Heb echter totaal geen tijd meer om er wat aan te doen.
Breng hem dus volgende week naar garage.
Mogen ze het daar gaan oplossen. Jammer dat ik hem niet zelf kan afmaken,
maar goed. Nood breekt wetten.

Bedankt voor de hulp in iedergeval!
Zal resultaat van de monteur over 2 weken nog even posten.
 
ik heb onlangs zo'n zelfde probleem gehad en bij mij was de pick-up spoel kapot.
deze geeft signaal van de stand van de krukas door aan je computer.
stotterde bij mij ook eerst alleen bij hogere toerentallen en hield er later gewoon mee op.....




gebeurt trouwens nooit dicht bij huis en bij voorkeur midden in de nacht B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan