vaarwel collega...................

dommel@

Die hard MF'er
27 okt 2002
971
0
Philippine
Moet even mijn verhaal kwijt.......
Vandaag werden we op ons werk gebelt,was de politie.Ze zochten een van onze collega's,deze was net buiten aan het werk,hij moest gelijk naar huis komen.
Heb hem op gezocht om hem dit te vermelden,dat hij direct naar zijn ouderlijk huis moest gaan.Eigenlijk wisten we wel dat dit om iets zeer ernstigs ging.Omdat ik wist dat zijn vader,tevens ook een collega van ons,een groot motor liefhebber was.Ging mijn gedachten gelijk naar een motor ongeluk.
Toen ik zijn zoon gevonden had,heb ik hem vertelt dat hij onmiddelijk naar huis moest gaan.................!

Even later kwam onze chef naar ons toe met de mededeling dat onze collega een fatale eenzijdige motor ongeluk heeft gehad.
De verslagenheid die ik opdat moment voelde is onbeschrijvelijk.Omdat ik nog nooit zoiets dichtbij heb meegemaakt,iemand die je redelijk goed kent en zo moet eindigen en met de wetenschap dat ik ook een fanatieke motorrijder ben.Ik heb de rest van de dag een beetje ....ja,hoe moet je dat uitleggen.
Heb zoiets van,hang m'n motor in de wilgen,maar terug naar huis,op de motor,had ik zoiets van.......nee,als iemand verongelukt bij het oversteken van de weg,ga je dan ook niet meer oversteken!........of heb ik het mis?

Ben op de terug weg naar huis naar de plek gereden van het ongeluk.Op de plek aangekomen zag ik de reconstructie strepen en plaats aanduidingen van......nou ja vul maar in,krijg het niet opgeschreven.Ik volgde de strepen en zag dat deze eindigden recht op een lantaarnpaal.........
Heb er nog een poosje gestaan...............eerbetoon aan onze collega en motorrijder.Vond het best eng om daar te staan.......zo praat je er mee enzo........

Ik wens de familie veel sterkte toe,
 
De dood komt dan wel heel erg dichtbij.
Helemaal als het nog met motorrijden te maken heeft en je zelf motor rijd.

'( Sterkte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan