Krukasje
MF'er
Hallo iedereen,
Na de teleurstelling met de Dieselmotor kreeg ik vandaag toch eindelijk wat geluk na ongeluk.
Ik had al verteld dat ik om de zoveel tijd naar de sloop ga, maar sinds een tijdje ook langs de Boels bij ons in de buurt. Daar heb ik ook de GX200 en GX160 van.
Toen ik daar vandaag weer kwam werd ik weer teleur gesteld.
Er was een tuinfrees met een V-Twin er op die zelf kapot was.
Motor liep nog, maar frees zelf had hydraulische problemen.
Ik vragen...was hij net gisteren verkocht...balen...
Ik met een lang gezicht naar huis. Ben ik net thuis, gaat de telefoon.
Of ik even langs de Boels wou komen, want ze hadden een verrassing voor mij.
Eenmaal daar zag ik haar staan...een schoonheid.
De kappen waren er van af, maar zaten er nog bij en ze had verder geen demper meer er op zitten, maar die vloog er so wieso al vanaf..
Een V-Twinmotor. B & S, Vanquard, 16 paardjes @ 3600 Toeren.
Mijn dag kon niet meer stuk.
Maar het moest nog komen..wat zou hij kosten...
De man die mij gebeld had was een Duitser en vond het al geweldig dat ik ook in Duitsland woonde. Daarom kreeg ik ook de GX200 en 160 mee.
Maar dat zou me nu niet meer lukken, maar jawel hoor....
Hij werd gesponsord aan mij voor mijn project.
Het enige wat ik hoefde te doen was een Boels stikker op mijn project te plakken.
Kortom, ik heb vandaag een zo goed als nieuwe B & S V-Twin motor gekregen, die normaal los rond de 1000 piek kost.
Hij zij me wel dat ik hem iets van 5 euro moest geven, anders zou ik ongeluk krijgen...
Dat ga ik dus morgen even doen..
Om een lang verhaal kort te maken, hier is ze dan:
Is het geen plaatje..
Het Chopperproject is geopend..
Is het al dat wachten toch nog waard geweest..
Andy
Na de teleurstelling met de Dieselmotor kreeg ik vandaag toch eindelijk wat geluk na ongeluk.
Ik had al verteld dat ik om de zoveel tijd naar de sloop ga, maar sinds een tijdje ook langs de Boels bij ons in de buurt. Daar heb ik ook de GX200 en GX160 van.
Toen ik daar vandaag weer kwam werd ik weer teleur gesteld.
Er was een tuinfrees met een V-Twin er op die zelf kapot was.
Motor liep nog, maar frees zelf had hydraulische problemen.
Ik vragen...was hij net gisteren verkocht...balen...
Ik met een lang gezicht naar huis. Ben ik net thuis, gaat de telefoon.
Of ik even langs de Boels wou komen, want ze hadden een verrassing voor mij.
Eenmaal daar zag ik haar staan...een schoonheid.
De kappen waren er van af, maar zaten er nog bij en ze had verder geen demper meer er op zitten, maar die vloog er so wieso al vanaf..
Een V-Twinmotor. B & S, Vanquard, 16 paardjes @ 3600 Toeren.
Mijn dag kon niet meer stuk.
Maar het moest nog komen..wat zou hij kosten...
De man die mij gebeld had was een Duitser en vond het al geweldig dat ik ook in Duitsland woonde. Daarom kreeg ik ook de GX200 en 160 mee.
Maar dat zou me nu niet meer lukken, maar jawel hoor....
Hij werd gesponsord aan mij voor mijn project.
Het enige wat ik hoefde te doen was een Boels stikker op mijn project te plakken.
Kortom, ik heb vandaag een zo goed als nieuwe B & S V-Twin motor gekregen, die normaal los rond de 1000 piek kost.
Hij zij me wel dat ik hem iets van 5 euro moest geven, anders zou ik ongeluk krijgen...
Dat ga ik dus morgen even doen..
Om een lang verhaal kort te maken, hier is ze dan:
Is het geen plaatje..
Het Chopperproject is geopend..
Is het al dat wachten toch nog waard geweest..
Andy