Vaarwel Mille, welkom R1..

Rage

MF veteraan
23 dec 2001
4.808
1
Emmen
Na 11 maanden en 23000km te hebben rondgetuft op mijn Mille, vond ik het wel weer leuk geweest, tijd voor wat anders...
De looks en de kleuren van het nieuwe type R1 hebben mij altijd aangetrokken en na een proefrit was ik helemaal verkocht.. DUS.. Mille ingeruild en R1 mee naar huis genomen...

Volgens de traditie:

Dag dag '(
full


YEAH! 8-)
full


En wie liep er ook weer te lanterfanten... :P
full

The one and only ArjanR1.. :)

11500km gereden
full


Hee, er zit een beestje op de kont.. :P
full

(jaja, taartschep gaat eraf... moet alleen nog ff wat voor knippers verzinnen (wel wat moois)).

Hoi *D
full


Vandaag een dikke 200km gestuurd op de R1;
Grootste verschil in sturen met Mille is toch het gewicht, heel goed merkbaar... Andere verschillen zijn de zithouding en de geringe windbescherming op een R1..
En niet te vergeten de ENORME trekkracht in de R1... pff, wat een monster zeg, daarmee lijkt de Mille ineens wat traag...

Momenteel op Maxxis achterband, kheb er wat bochies mee gereden, wordt handwarm en plakt niet overdreven.. BT010 voor, dus das geen probleem

Scorpion demper... alleen ik vind het nogal een klein dinkie voor een 1000... lijkt eerder demper bedoeld voor 600cc SS...
 
Feli met je nieuwe motor !

En nu past je pak tenminste bij je motor ;)

Veel plezier ermee Rage
 
't Was een mooi achterlichie Rage :)

Mooie motor verder hoor, eindelijk weer een 4 cilinder en geen koffiemolen meer ;)
 
en hier de eerste actiefoto's....totdat we door de sterke arm werden weggestuurd... :X

SIMG1615.jpg


SIMG1616.jpg


SIMG1618.jpg


SIMG1627.jpg


SIMG1629.jpg


Gizmo73 heeft er ook nog een aantal gemaakt...ws met een vaster handje dan ik :+ , dus Giz, posten maar... :9
 
Eric ligt al lang te pitten (of iets anders te doen)... hijs iig offline...

En niet mijn topic verknoeien... :(
 
Eric ligt al lang te pitten (of iets anders te doen)... hijs iig offline...

En niet mijn topic verknoeien... :(
Deze is voor jou
full






;)

Sweet dreams over je Japanse schone, ik ga zo ook :z en zie morgen wel meer foto's (oa van de demper enzo).
 
Terug
Bovenaan Onderaan