Vaarwel Mille, welkom R1..

Mooie fiets, ik denk dat 1 van de merkbare verschillen is dat de koppeling veel lichter gaat, het koppel minder is en het snelheidsgevoel groter is.
 
Mooie fiets, ik denk dat 1 van de merkbare verschillen is dat de koppeling veel lichter gaat, het koppel minder is en het snelheidsgevoel groter is.
... en als je denkt richting toerenbegrenzer te gaan, je pas op 5000 rpm zit. :)
(ik had dit tijdens een proefritje op een Mille namelijk net andersom)
 
Tssssk Rage ....

Zo'n Italiaans Raspaardje inruilen voor een Japans wegwerp-product met ook nog eens teveel cylinders ?? })

Naah, geintje.... Mooie bak man !! Je komt hem toch wel ff showen bij Ten Cate volgende week ?
 
Hield die Mille al gemakkelijk bij in de bochten op Holsloot en dit word volgens mij helemaal een eitje... ;)

Maar straks fietsje hoor...

[me]Skoezie hoort toch liever het gejank van de R1, dan dat gehakketakkepuf van die Mille :P [/me]

...
Hee, er zit een beestje op de kont.. :P
(Afbeelding)
(jaja, taartschep gaat eraf... moet alleen nog ff wat voor knippers verzinnen (wel wat moois))
...

Lief beestje O-)
 
NICE ! Niks verkeerde kleur, is de mooiste kleur die er is :9
 
Laatst bewerkt:
Tja, schitterende fiets, maar ik blijf er bij, verkeerde kleur. Rood moet ie zijn.... Trouwens de rode zijn sneller....


Wat hebben jullie toch allemaal met blauw????
 
Mooi ding, foute kleur, moet NATUURLIJK zilver zijn. :9

Ik zat er eigenlijk zelf aan te denken mijn R1 in te ruilen op een 2004 RSV mille R.

Toch maar niet doen dan? :?
 
Mooi ding, foute kleur, moet NATUURLIJK zilver zijn. :9

Ik zat er eigenlijk zelf aan te denken mijn R1 in te ruilen op een 2004 RSV mille R.

Toch maar niet doen dan? :?


Gewoon doen !! Het klinkt als een trekker , maar gaat als een speer!

Weet alleen niet wat de Opel R1 tegenwoordig in de inruil doet ? }) }) }) }) }) })
 
Stoer ding Rage heel veel :] :] plezier ermee.

Als je ook naar de Oost-Noord meeting gaat kan ik daar je nieuwe bike bewonderen :)
 
Had ik al gezegd dat ik het jammer vind dat je die traktor ingeruild hebt voor een naaimachine? :P

enniewees veel plezier *D
 
Mooi ding man! :P :P :P :P :P Veel plezier ermee! ;)
Ik heb er sinds kort ook 1 (98-er BLAUW)en het is echt :P :P :P :9 :9 :9 !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan