Vacature motorrijders - full time - Antwerpen / Belgie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als dat salaris zo belangrijk is dat je de moeite niet wilt nemen daar naar te informeren, dan willen ze jou toch al niet hebben, denk ik O-)
Nu al een aantal keren meegemaakt dat ik een interessante vacature zag en er op reageerde. Alleen om uit te vinden dat ik er bruto 1000 euro op achteruit moest gaan. Zonde van de tijd, en ook zonde van de tijd bij het desbetreffende bedrijf.
Wat ik níét wist is dat het blijkbaar in België zo'n taboe is om over te praten. Dat maakt het logischer om het salaris er juist niet bij te zetten
 
Een niet zo nette naam voor iemand die in dienst is als wout.
Aaha.
Pure minachting voor de politie, zo’n term.
Als mijn geheugen me niet al te zeer in de steek laat behoort TS tot die categorie.

Heb je echt zo’n minachting voor hem?

Of wordt het gebruiken van een uitdrukking als “oranjehond” in jouw omgeving als stoer en mannelijk ervaren?

Excuses: ik besef me plotseling dat ik me hier een beetje aan topic vervuiling schuldig maak.
 
Nu al een aantal keren meegemaakt dat ik een interessante vacature zag en er op reageerde. Alleen om uit te vinden dat ik er bruto 1000 euro op achteruit moest gaan. Zonde van de tijd, en ook zonde van de tijd bij het desbetreffende bedrijf.
Wat ik níét wist is dat het blijkbaar in België zo'n taboe is om over te praten. Dat maakt het logischer om het salaris er juist niet bij te zetten
Gezien de aanstellingseisen zal het salaris niet hoger dan modaal zijn, met onregelmatigheidstoeslag misschien iets meer, dus kan je dit vergelijken met je huidige salaris. Maar als je een mailtje stuur of belt mag je gerust naar het salaris vragen, maar inderdaad als je laat blijken dat je het salaris belangrijker vindt dan de functie, dan is de kans groot dat je voor deze, hulp- en dienstverlenende functie, niet wordt uitgenodigd.

Eigenlijk alle functies met hulp- en dienstverlenende werkzaamheden, bij de overheid, opsporing, in de zorg, en functies waarbij deze eigenschappen belangrijk zijn, is het salaris niet doorslaggevend.
 
Gezien de aanstellingseisen zal het salaris niet hoger dan modaal zijn, met onregelmatigheidstoeslag misschien iets meer, dus kan je dit vergelijken met je huidige salaris. Maar als je een mailtje stuur of belt mag je gerust naar het salaris vragen, maar inderdaad als je laat blijken dat je het salaris belangrijker vindt dan de functie, dan is de kans groot dat je voor deze, hulp- en dienstverlenende functie, niet wordt uitgenodigd.

Eigenlijk alle functies met hulp- en dienstverlenende werkzaamheden, bij de overheid, opsporing, in de zorg, en functies waarbij deze eigenschappen belangrijk zijn, is het salaris niet doorslaggevend.
Wordt tijd dat dat gaat veranderen.
 
Onderschat niet dat je flexibel beschikbaar dient te zijn, namelijk van 10:00 tot 20:00 uur.
Als je na een zware dag om 20:00 uur klaar bent met je werk en dan nog anderhalf uur terug naar huis moet….
Hou je niet zo lang vol als je ook maar íets van ‘n privéleven eropna probeert te houden.
10 tot 20 zwaar? :? :?
 
Gezien de aanstellingseisen zal het salaris niet hoger dan modaal zijn, met onregelmatigheidstoeslag misschien iets meer, dus kan je dit vergelijken met je huidige salaris. Maar als je een mailtje stuur of belt mag je gerust naar het salaris vragen, maar inderdaad als je laat blijken dat je het salaris belangrijker vindt dan de functie, dan is de kans groot dat je voor deze, hulp- en dienstverlenende functie, niet wordt uitgenodigd.

Eigenlijk alle functies met hulp- en dienstverlenende werkzaamheden, bij de overheid, opsporing, in de zorg, en functies waarbij deze eigenschappen belangrijk zijn, is het salaris niet doorslaggevend.
Dus: een fantastische functie, maar ik kan er mijn gezin niet van onderhouden. En dan moet ik het wél doen..?
Hoe leuk is ook is, en hoe mooi de functie ook is, ik werk uiteindelijk gewoon om mijn leven -en die van mijn kinderen- te onderhouden.
 
Er is al een pagina aan geweid ongeveer maar dat weerhoud mij niet.
Weer zo'n dooddoender met een 'marktconform salaris'. Zulke vacatures direct links laten liggen.
 
Wordt tijd dat dat gaat veranderen.
Wordt al jaren aan gewerkt, zoals je in de media kan volgen, maar desindanks moet je het van je hulp- en dienstverlenende instelling hebben.
Hoe leuk is ook is, en hoe mooi de functie ook is, ik werk uiteindelijk gewoon om mijn leven -en die van mijn kinderen- te onderhouden.
Dan niet op deze functie solliciteren.
 
Wordt al jaren aan gewerkt, zoals je in de media kan volgen, maar desindanks moet je het van je hulp- en dienstverlenende instelling hebben.

Dan niet op deze functie solliciteren.
Toch is dat een beetje vreemde kijk op salarissen en dit soort functies.

Je kan prima dienstverlenend en zorgend zijn, maar daar wel een normaal salaris voor verwachten.

Ipv mensen uit te knijpen onder het mom van: “hej, je doet het toch om mensen te helpen?? Niet zo hebberig zijn.”

Terwijl een normaal/fatsoen salaris wensen niks vandoen heeft met hebberig zijn.
 
Toch is dat een beetje vreemde kijk op salarissen en dit soort functies.

Je kan prima dienstverlenend en zorgend zijn, maar daar wel een normaal salaris voor verwachten.

Ipv mensen uit te knijpen onder het mom van: “hej, je doet het toch om mensen te helpen?? Niet zo hebberig zijn.”

Terwijl een normaal/fatsoen salaris wensen niks vandoen heeft met hebberig zijn.
Een modaal salaris is niets mis mee, de meeste mensen moeten ervan rond komen.
Modaal wordt ook steeds meer.
 
Als dat salaris zo belangrijk is dat je de moeite niet wilt nemen daar naar te informeren, dan willen ze jou toch al niet hebben, denk ik O-)
Mijn laatste reactie in dit topic;
Mijn excuses dat ik voor topicvervuiling gezorgd heb. Dat was niet de bedoeling, en hopelijk wordt er snel iemand gevonden voor deze functie.
 
Als werken leuk was kreeg je er niet voor betaald.
Ik moet straks rondkomen van 12 uur per week.
Ga het beleven of het me lukt.
 
Als werken leuk was kreeg je er niet voor betaald.
Ik moet straks rondkomen van 12 uur per week.
Ga het beleven of het me lukt.
Ligt eraan hoeveel dat per uur is ;)
Maar je bedoelt een uitkering of gelijk aan ?
 
Als werken leuk was kreeg je er niet voor betaald.
Ik moet straks rondkomen van 12 uur per week.
Ga het beleven of het me lukt.
Moet je dat, of is het jouw keuze?
Als dat laatste het geval is, heb je groot gelijk.
 
Moet je dat, of is het jouw keuze?
Als dat laatste het geval is, heb je groot gelijk.
Het is mijn keuze.
Had het niet naar m.n zin bij vorige baas.het werk was leuk maar verrotte sfeer.
3 jr geprobeerd maar vorige week ontslag ingediend.
Nu 1maand vrij en dan 3x4 uurwerken.
Voor de rest kijk ik verder en klus wat.
 
Er is werkelijk zo goed als geen ene vacature in België waar het loon letterlijk bijstaat.
Dit word medebepaald door ervaring etc en krijg je bij het sollicitatiegesprek te horen.
Ander land, andere cultuur.

Dit is wel een mooie vacature voor iemand die graag op de baan is met de motor.
Antwerpen is perfect te doen op de motor maar ja als NL'er is het makkelijk afgeven voor die paar keer dat je hier eens doorrijdt me je sleurhut . :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan