Dag allemaal!
Vandaag ben ik bezig geweest met het reinigen van mijn carburateurs en zodra mijn nieuwe kleppendekselbouten binnen zijn wil ik ze ook gaan synchroniseren.
Nu heb ik alleen het vermoeden dat de vorige eigenaar van mijn Suzuki GSX-R 750 uit 1989 het e.e.a verkeerd heeft aangesloten, zie:
Er loopt een slang van bovenop carb 1 naar een T-verbinding. Van die T-verbinding loopt er een slang naar bovenop carb 4 en naar de benzinekraan.
Je ziet dat er ook een slang van bovenop carb 2 naar bovenop carb 3 loopt.
Ik denk dat die aansluitingen eigenlijk bedoeld zijn om mijn synchronisatieset op aan te sluiten, klopt dat? Normaal gesproken horen er denk ik dopjes te zitten op die aansluitingen.
Verder zitten er 2 aansluitingen waar nu niets op zit tussen mijn carburateurs, zie:
Deze aansluiting zit tussen carb 1 en carb 2 en tussen carb 3 en carb 4. Horen de vacuümslangen voor de benzinekraan niet hierop aangesloten te zitten?
Als ik mijn carburateurs wil synchroniseren, klopt het dat ik dat met deze 3 stelschroeven moet doen? Zie:
Mijn laatste vraag, waar zijn deze aansluitingen voor? Zie:
Per carb zit er 1, het lijkt erop alsof ze in verbinding staan met die aansluitingen bovenop de carbs. Is dit een tweede vacuüm aansluiting of wat anders? Horen daar nog dopjes op te zitten?
Alvast bedankt voor het nemen van de tijd om mij te helpen.
Vandaag ben ik bezig geweest met het reinigen van mijn carburateurs en zodra mijn nieuwe kleppendekselbouten binnen zijn wil ik ze ook gaan synchroniseren.
Nu heb ik alleen het vermoeden dat de vorige eigenaar van mijn Suzuki GSX-R 750 uit 1989 het e.e.a verkeerd heeft aangesloten, zie:
Er loopt een slang van bovenop carb 1 naar een T-verbinding. Van die T-verbinding loopt er een slang naar bovenop carb 4 en naar de benzinekraan.
Je ziet dat er ook een slang van bovenop carb 2 naar bovenop carb 3 loopt.
Ik denk dat die aansluitingen eigenlijk bedoeld zijn om mijn synchronisatieset op aan te sluiten, klopt dat? Normaal gesproken horen er denk ik dopjes te zitten op die aansluitingen.
Verder zitten er 2 aansluitingen waar nu niets op zit tussen mijn carburateurs, zie:
Deze aansluiting zit tussen carb 1 en carb 2 en tussen carb 3 en carb 4. Horen de vacuümslangen voor de benzinekraan niet hierop aangesloten te zitten?
Als ik mijn carburateurs wil synchroniseren, klopt het dat ik dat met deze 3 stelschroeven moet doen? Zie:
Mijn laatste vraag, waar zijn deze aansluitingen voor? Zie:
Per carb zit er 1, het lijkt erop alsof ze in verbinding staan met die aansluitingen bovenop de carbs. Is dit een tweede vacuüm aansluiting of wat anders? Horen daar nog dopjes op te zitten?
Alvast bedankt voor het nemen van de tijd om mij te helpen.
Laatst bewerkt: