vacuum benzine pomp, wie kan mij uitleg geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

juweeltje

Die hard MF'er
17 sep 2005
276
7
belgië
Iets totaal anders en heeft niet met mijn motor te maken.
ik heb een 5 pk briggs&stratton grasmachine , gewoon een simpel ding.
Ik zou deze willen gebruiken op rook te maken. Ik weet dat dit kan door diesel in de uitlaat te gaan spuiten

Maar om die diesel in te spuiten heb ik een pompje nodig. Het liefst een vacuum pomp omdat mijn grasmachine geen alternator heeft die spanning maakt.

als ik het goed begrepen heb is het principe van een vacuum benzine pomp zo dat de vacuum ervoor zorgt dat het pompje benzine pompt, logisch.
De vacuum buis wordt aangesloten aan het kleppendeksel.
In die er niet is (wat in mijn geval zo is met deze grasmachine) zou deze moeten aangesloten worden aan de uitgang net waar de peilstok start.

Heeft iemand een idee of dit kan lukken voordat ik een dergelijke vacuum motor bestel?
ik ben benieuwd naar de reacties....
 
Ik heb wel degelijks wat zinnigs te zeggen, namelijk dat het gewoon niet ok is wat jij hier wilt doen.


En tja, leven brengt nu eenmaal schade aan de omgeving met zich mee, die kun je overigens best beperken, of compenseren. Maar bewust dieren gaan zitten vermoorden, dan zit er toch echt iets niet helemaal lekker in je bovenkamer. Ik denk serieus dat professionele hulp (psycholoog of psychiater) geen verkeerd idee is voor je als je dit soort ideeën überhaupt verzint en ze vervolgens ook nog eens serieus gaat uitvoeren ook.

Degene die hier niet zo zinnig bezig is ben jij, niet ik. Ik vergas de dieren in mijn tuin niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk eerder dat jij best naar een psychiater zou gaan 😂
Je hebt echt hulp nodig man



Ik heb wel degelijks wat zinnigs te zeggen, namelijk dat het gewoon niet ok is wat jij hier wilt doen.

Maargoed, denk dat de boodschap duidelijk is. Ik vind je een walgelijk figuur en hoop dat je toch nog genoeg herseninhoud hebt om een andere oplossing te kunnen bedenken voor je "probleem".

En tja, leven brengt nu eenmaal schade aan de omgeving met zich mee, die kun je overigens best beperken, of compenseren. Maar bewust dieren gaan zitten vermoorden, dan zit er toch echt iets niet helemaal lekker in je bovenkamer. Ik denk serieus dat professionele hulp (psycholoog of psychiater) geen verkeerd idee is voor je als je dit soort ideeën überhaupt verzint en ze vervolgens ook nog eens serieus gaat uitvoeren ook.
 
Bij wie gaat er wat mis, bij degene die een berg dieren in zijn tuin wil vermoorden of de persoon die zegt: "eeh.. dat is eigenlijk niet ok wat je daar wilt doen?"

Even afstand nemen en nadenken over je acties.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel degelijks wat zinnigs te zeggen, namelijk dat het gewoon niet ok is wat jij hier wilt doen. .

Snap je wel maar het is niet ok om dit op een motor-forum uit te vechten.
De mol is geen beschermde diersoort dus ts kan doen wat hij wil, of jij het er nu mee eens bent of niet.
Wil je daar wat aan veranderen dan is je stembiljet de eerste stap.

on-topic
 
Een hond of kat is ook geen beschermde diersoort, maar als ik hier een topic open met: "welke motorband is het beste geschikt om honden mee dood te rijden" of "welke dikte motorketting heb ik nodig om mijn kittens te wurgen" dan is dat toch ook niet ok? :P
 
Laatst bewerkt:
Woud...je standpunt is duidelijk, en levert verder niets bij aan dit topic, ga AUB verder ouwehoeren in het veganistentopic, want zo lang je zelf nog niet zonder zonde bent , ben je een hypocriet..... ook al probeer je dat zoveel mogelijk te beperken...

Er is overlast aan mollen, en hij wil daar van af, niet voor zijn voeten gegooid krijgen hou jij graag de wereld wilt verbeteren, en dat wij daar aan mee moeten doen
 
Sorry, maar als je niet ziet hoe ziek dit is dan is er echt wat mis met je. Dat ik ongeveer de enige bent die hier wat van zegt vind ik best schokkend.

Dit is gewoon niet iets wat normale mensen doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zelf werkzaam geweest in de vleeswaren industrie, en eet nog elke avond een heerlijk gehaktballetje, en sinds mijn dochter vegetaries is geworden haar balletje er ook nog bij...

het is een wrede wereld, kun je twee dingen mee doe, je er tegen verzetten, en het accepteren...ik heb het geaccepteerd, en voel me er heerlijk bij, jij accepteerd het niet, en zit met gewetensproblemen...jammer voor jouw , vergalt jouw leven, kom dat niet hier voor ons ook doen, dan laat me maar "ziek " zijn
 
Goed gesproken Woudschim.


Juweeltje bespaar je de moeite en de kosten van t maken van een rookmachine.

De mollen blijven net zolang terugkomen in je tuin tot de engerlingen,
larven etc. op zijn. Pas dan trekken ze verder....


Hier is toch geen woord Chinees bij, of wel dan!?!

Als je de mollen weet te mollen dan vreten de larven etc. de wortels van je gazon en van menig
smakelijk struikgewas en bloemen aan !! Dus eigenlijk naai je jezelf.....
 
Laatst bewerkt:
Jezus hij weet echt van geen ophouden he... Spammen is nu éénmaal kinderlijk belachelijk en gemakkelijk achter een pc.


Ik heb dit nog nooit meegemaakt, iemand die zo volhard blijft leuteren. Het wordt tijd dat het terug maandag is dan kan hij terug naar de kleuterschool.....
 
Met alle respect, maar : Ben je echt zo dom of kun je niet lezen?

Mollen doen kortstondig nuttig werk, met als gevolg dat je verlost bent van wortel-vretende larven.

Bovendien vreten ze nestjes leeg met pasgeboren muizen.
 
Laatst bewerkt:
Dan zal ik hier maar niet vertellen dat ik het afgelopen jaar hier inmiddels meer dan 30 ratten vermoord heb. Voornamelijk omdat ze de eieren op vraten van mijn kippen en de kuikens vermoorden 8-) })
 
Ik kan heel goed lezen en ik weet meer van mollen af dan wat je ervan zou denken.

Ik zeg het nu nog een keer, mollen zij. nuttige dieren,zolang je maar geen 30 molshopen in je tuin hebt , dan heb je er niet veel last van.

Mollen eten zelfs woelratten op en daar ben ik heel blij mee. Je kan je niet voorstellen hoeveel nesten ik hier heb zitten. Dit zijn echt geen diertjes dat je in je tuin wilt hebben geloof me gerust. Ik spreek niet van eentje.....

Ik vroeg hier enkel hoe een vacuum pomp werkt, niet om me te laten afblaffen van enkele hypocrieten die denken dat ik alles wat beweegt wil vermoorden.

Als je met een plaag zit van mollen ,ratten of woelratten moet je een oplossing zoeken.

Mocht ik zo'n dier zijn dan sterf ik nog liever door de rook dan in een klem...

Ik zal hier hierbij laten tot dat de moderators ingrijpen want dit is echt absurd
Nog een fijne zondag iedereen.

Met alle respect, maar : Ben je echt zo dom of kun je niet lezen?

Mollen doen kortstondig nuttig werk, met als gevolg dat je verlost bent van wortel-vretende larven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan