vacuum benzine pomp, wie kan mij uitleg geven

Status
Niet open voor verdere reacties.

juweeltje

Die hard MF'er
17 sep 2005
276
7
belgië
Iets totaal anders en heeft niet met mijn motor te maken.
ik heb een 5 pk briggs&stratton grasmachine , gewoon een simpel ding.
Ik zou deze willen gebruiken op rook te maken. Ik weet dat dit kan door diesel in de uitlaat te gaan spuiten

Maar om die diesel in te spuiten heb ik een pompje nodig. Het liefst een vacuum pomp omdat mijn grasmachine geen alternator heeft die spanning maakt.

als ik het goed begrepen heb is het principe van een vacuum benzine pomp zo dat de vacuum ervoor zorgt dat het pompje benzine pompt, logisch.
De vacuum buis wordt aangesloten aan het kleppendeksel.
In die er niet is (wat in mijn geval zo is met deze grasmachine) zou deze moeten aangesloten worden aan de uitgang net waar de peilstok start.

Heeft iemand een idee of dit kan lukken voordat ik een dergelijke vacuum motor bestel?
ik ben benieuwd naar de reacties....
 
gieters?
nee ik wil rook maken om mollen te doden.
als het niet lukt met een vacuumpomp, dan kan ik nog altijd een pomp op 12v gebruiken met een batterij....
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Omdat ik erg landelijk woon en deze zeer veel nodig zal hebben. Zo'n mauki kopen doe ik niet, de prijs is belachelijk voor wat het maar is.
Waarom huur je geen machine?

Hier vind je meer info. https://www.landbouwwinkel.nl/webshop/professionele-mauki-mollenbestrijder-en-muizendoder.html
Volgens mij moet je de brandstof mengen met diesel, 1:50 staat er.
Je moet wel druk hebben anders komt de rook niet snel genoeg door het hele gangenstelsel.

Gieters..
Het is op MF bekend dat wanneer je overlast veroorzaakt een gieter toe geworpen krijgt.
 
Van ongedierte kom je niet af als je het alleen verjaagd.
Mollen zeker niet. In een nachtje hebben ze er zo 20 hopen bij
Een mol is geen ongedierte. Is gewoon een levend diertje dat doet wat t doet.

Troep de grond in spuiten om van dieren op een bepaalde plek af te komen, vind ik in NL, anno 2017, een no no.

Een mug zap ik dood, zonder aarzeling :) maar een spin blijft gewoon leven hoor.
Muizen weghouden door geen voedsel en nestmogelijkheden te hebben, ev klemmen. Nooit gif, want dan worden roofdieren ook weer ziek.

Een molletje, komop.

Er zijn vast afschrikkers die enigszins werken, en dan ook voor enige tijd.
 
Mooi man, ergens gaan wonen, alles wat daar woont voor dat jij daar was moet maar dood.

Wat een fijn persoon ben jij zeg.

Huilie huilie hopen in mijn tuin dus ik rag gewoon alles de dood in wat me niet zint?

:( :r
 
Het zijn niet alleen Molle. Ook woelmuizen....en ik heb er met regelmaat ik woon in het midden van de akkers....altijd veel ongedierte zoals ratten,woelmuizen en mollen...

Als sommige ratten en woelmuizen leuke diertje vinden, geef maar dan jullie adres even door dan zet ik ze bij jullie even af...je gaat dan wel anders piepen.
Als je het in 1x goed doet dan komen er niet zo snel verse mollen.
Maar dat zegt die man in het filmpje ook.
 
Laatst bewerkt:
Het zijn niet alleen Molle. Ook woelmuizen....en ik heb er met regelmaat ik woon in het midden van de akkers....altijd veel beestjes

Ga lekker in een klinisch en gedesinfecteerde kubus op de maan wonen dan.

Het idee dat mensen voor hun gezondheid direct afhankelijk zijn van een stabiel ecosysteem met een grote biodiversiteit is blijkbaar een denkstap te ver voor je?

Sorry maar geen sorry, ik kan hier best kwaad om worden. Triest figuur. Wat doe je met de hond van de buren die te hard blaft? Ook vergassen?
 
Laatst bewerkt:
Man wat een reactie, ook een fijne avond verder....😤
Ga lekker in een klinisch en gedesinfecteerde kubus op de maan wonen dan.

Het idee dat mensen voor hun gezondheid direct afhankelijk zijn van een stabiel ecosysteem met een grote biodiversiteit is blijkbaar een denkstap te ver voor je?

Sorry maar geen sorry, ik kan hier best kwaad om worden. Triest figuur. Wat doe je met de hond van de buren die te hard blaft? Ook vergassen?
 
Gek he? Loopt hier iemand te vragen hoe hij het beste een berg dieren kan vermoorden. Ik hoop dat je nog eens even nadenkt over wat je eigenlijk aan het doen bent. Kan ook gewoon anders, namelijk.

Shit man, in welke wereld is dat ok, en in welke wereld is daar iets van zeggen nog "aanstellen" ook?

Geen idee wat je met glazen bollen wil, trouwens...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan