Vacuum probleem?

marteun

Rookie
7 apr 2022
17
32
Beste motor rijders.
Ik heb een probleem met mijn GS450L
Een cilinder loopt maar op halve kracht nu heb ik de kleppspeling gecheckt en de inlaat klep wat gesteld door een andere shim te plaatsen maar nog steeds het zelfde probleem. Als ik de bougiedop van de andere cilinder(goeie cilinder) afhaal en dan probeer te starten op de slecht lopende cilinder zonder choke start hij niet maar met de choke vol uit start deze wel. En als ik de motor gewoon met bijde cilinders start dan start de motor direct aleen loopt deze op anderhalve cilinder. Maar zodra ik het vacuüm pielletje op de carburateur dicht hou met mijn vinger lopen bijde cilinders goed..... Grrrrr wordt er gek van
 
Ook ff een filmpje er bij gemaakt
 

Bijlagen

  • VID_20220515_191637.mp4
    27,9 MB
  • IMG_20220515_191555.jpg
    IMG_20220515_191555.jpg
    156,8 KB · Weergaven: 58
  • IMG_20220515_191600.jpg
    IMG_20220515_191600.jpg
    284,9 KB · Weergaven: 62
  • IMG_20220515_191545.jpg
    IMG_20220515_191545.jpg
    140,7 KB · Weergaven: 61
Oké oké...... Dom dom dom dom hahaha ja er zit een vacuüm slang op de kraan en die loopt naar de andere kant van de tank had deze motor namelijk zo gekocht maar goed ik zal eens wat gaan proberen thnx
 
Dom dom dom hahaha ja had de motor zo gekocht er zit wel een vacuüm slang op de benzine kraan maar die loopt naar de andere kant van de tankt en zit daar op vast gemaakt
 
Ook weer aan een slang aansluiting. De de tank is niet een originele gs tank maar van welke motor wel ja das mij ook een raadsel ik zal morgen ff een foto er van maken. Maar het lijkt mij op een soort van pomp of zo er zitten ook 2 draadjes aan waarschijnlijk voor de meter of zo ja waarschijnlijk heeft een hobby bob deze motor willen cusomize maar is niet helemaal gelukt maar daar kom je dan pas achter als je de motor onder de kapen en tank gaat bekijken.
 
Als er een vacuüm aansluiting op de kraan zou zitten loopt die helemaal niet daar die geen benzine krijgt .
Blijk dus geen originele tank te zijn dus kan best zijn dat die geen aansluiting heeft voor een vacuüm leiding en dat die slang een koppelslang is voor de beide helften van de tank .
dopje op die aansluiting en rijden met dat ding
 
Terug
Bovenaan Onderaan