vacuum schema Honda CBR 600 F2 '91

ProSpeed

Die hard MF'er
24 nov 2009
910
0
Omgeving Hengelo/Enschede
Hallo,

Mijn CBR krijgt geen tot weinig benzine in de carbs waardoor deze niet wil starten. Ik heb t idee dat t vacuum systeem niet juist is aangesloten en dat er daardoor geen benzine in komt.

Als ik de aftapschroef uit de vlotterbak los draai, komt er maar heel weinig benzine uit de vlotterbak. (met kraan open) De inlaat rubbers zitten er goed op en ook de membranen in de carbs zijn in goede conditie. Alle vlotterbakken, sproeiers, membranen en gasnaalden zijn schoongemaakt. Er viel trouwens weinig schoon te maken.

Heeft iemand voor mij een schema van het vacuum systeem voor een CBR 600 F2 uit '91, of andere tips? In het WPH van Haynes kan ik geen schema vinden. Zou het erg op prijs stellen als iemand mij hiermee kan helpen.

Bij voorbaad dank!

Vriendelijke groet,

ProSpeed! :]
 
Hoi rob,

Ik heb nog wel een setje goede carbs liggen van een 91er. O-)

Motor heb geen pomp maar aansluiten is toch alleen benzine slang en in de inlaat rubbers steken?

Lopen je vlotterbakken niet vol zonder dat ie draait?

Groeten robin.
 
Zit geen pomp op. Zojuist de kraan gecheckt. Deze was helemaal schoon en t membraampje in de kraan was helemaal goed. Er zit wel benzine in de hoofdleiding van tank naar het verdeel stuk voor de carbs. Zojuist ondervonden/ geproefd haha. Komt te weinig benzine in de vlotterbakjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan