vacuumslangetjes inlaatspruitstuk? cbr900rr '99

jefrem

MF'er
17 apr 2005
89
0
amersfoort
mijn motor liep slecht na de winter en bij de shop wisten ze haast zeker dat 1 a 2 carbs de sproeiers dichtzaten.werkplaatshandboek besteld en aan de gang gegaan.

toen ik de carbs allemaal los had zag ik dat op 1 inl-spruitstuk een slangetje zat die dus naar me benzine kraan loopt en op 1 helemaal geen slang zat.na verder kijken zat 1 slangetje tussen de ketting en voorste tandwiel.(deze komt vanaf een soort T stuk links uit het frame waarvan 1 naar de tank loopt en de ander onder de motor uit komt.)
ik ging er vanuit dat die dus op me inlaat moest dus slangetje vervangen voor nieuw en daar op gezet.carbs schoon gemaakt (de linker 2 zaten vol met vuil) en alles weer in elkaar gezet.

starten lopen!en weer helemaal gelukkig motor pakte gelijk op bij gas geven.wat ie eerst niet deed.tot ik ging rijden en na 5 min de motor weer naar huis kon duwen :(

kan iemand mij vertellen of dat slangetje daar wel moet?kan in het boek niks vinden.

bedankt alvast!
 
Bedankt voor het aanbod(!)maar das een mooi stukje bij mij vandaan. Heb voor zaterdag een afspraak staan bij de shop hier die gaan hem afstellen en als ik er nog niet achter ben waar dat slangetje heen moet moeten zij gelijk maar kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan