vaderdag

Drei

Die hard MF'er
27 feb 2002
357
0
Wieringerwerf
Iemand een orgineel idee voor vaderdag?
Ben wel redelijk op tijd met de vraag dus ik verwacht ook serieuze antwoorden of suggesties

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
 
Uhm... nu je er over begint... eens denken.

Joah.. uhm.. poets-spul, ketting-spray, nieuwe sokken?!?! Hmmm iemand betere ideeen? :?
 
Hoe kan iemand anders nou een origineel kado verzinnen voor jouw pa :? :?
 
Is het voor jou of voor jouw vader????

Als het voor jouw vader is: hoe oud issie, wat voor hobby's, budget etc. etc. etc.
 
VET!!

maareh zie je m'n pa al gaan over Zolder?

Met z'n Laverda 1000 RGS? (Kan wel hoor daar niet van! }) )
 
Fles Whiskey... Standaard... :)

powers.gif


Vind ie lekker, dus doe hem er een groot plezier mee...
 
originally posted by Nick-RS: VET!!
maareh zie je m'n pa al gaan over Zolder?
Er zijn genoeg andere dingen te beleven:
(knip-plak van kicxstart.nl)
Onderdelen van 'MotoAcXtion 2002', zoals het evenement gedoopt is, zijn o.a. de Streetfightershow, proefrijden met 2002 modellen van diverse merken, een dance-showpodium en op de baan werkelijk sensationele optredens van niet minder dan drie wereldtoppers op Motorstuntgebied. Uit Engeland: Dave Coates, Wheely wereldsnelheidsrecordhouder. Uit Frankrijk: Jean Pierre Goy, bekend van zijn stunts met o.a. een BMW Cruiser in de laatste Bond-film en houder van het stoppie-wereld-afstandsrecord! Last but absoluut not least, uit Spanje, de onnavolgbare, 'je-gelooft-je-ogen-niet' AC Farias!
 
Aangezien ik niet met een pa door het leven mocht, hoef ik mijn hoofd daar niet over te breken.

Je weet zelf het beste wat je pa leuk/mooi vindt.

Veel suc6
 
Ik heb geen Jota maar zijn voorganger...1000 3c uit '74. Gave machine..:p:p

Ik kom binnenkort maar weer eens naar de TU toe denk ik, effe kijken...kikke zo'n ouwe Lav!!! Nu snap ik je bijnaam ook trouwens, kwartje is gevallen :)

Heb je je trouwens al aangemeld voor de ouwebrikkentour op 2 juni?? (zie index - klassiekers) :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan