Beste mensen,
Ik heb een '93 GSX-R 750. Die heb ik vanuit de dealer naar huis gereden. Pakweg 140 km. Bij thuiskomst keek ik even in de benzinetank en bleek dat hij nog bijna een kwart vol zat.
De volgende dag getankt en er vervolgens 110 km (korte ritjes, veel stadsverkeer en kort (10km) met een buddy achterop) gereden. En ik heb 'm nu al op de reserve moeten zetten...
Hoe is dit verschil te verklaren? Toch niet alleen snelwegrijden/ stadsrijden? Lijkt me niet dat dit het volledig verklaart. Weet iemand wat 't zou kunnen zijn? Ik hoop niet dat 't nu iets met m'n gixxertje is
Alvast bedankt!
Ik heb een '93 GSX-R 750. Die heb ik vanuit de dealer naar huis gereden. Pakweg 140 km. Bij thuiskomst keek ik even in de benzinetank en bleek dat hij nog bijna een kwart vol zat.
De volgende dag getankt en er vervolgens 110 km (korte ritjes, veel stadsverkeer en kort (10km) met een buddy achterop) gereden. En ik heb 'm nu al op de reserve moeten zetten...
Hoe is dit verschil te verklaren? Toch niet alleen snelwegrijden/ stadsrijden? Lijkt me niet dat dit het volledig verklaart. Weet iemand wat 't zou kunnen zijn? Ik hoop niet dat 't nu iets met m'n gixxertje is
Alvast bedankt!