Vage motordealer

motordevil

Die hard MF'er
24 mrt 2004
847
0
leiden
Een half jaar geleden had ik voor men oude cbr die ik inmiddels niet meer heb 10 plastic soort schroefjes besteld. Ik zou worden gebeld als het binnen was. Werd maar niet gebeld en had er eigenlijk nietzoveel haast bij luiheid denk ik.
Werd ik vandaag gebeld een half jaar na data of ik de schroefjes nog kwam ophalen:S of ik dat nu effe kon doen, het kost 35 euro zegt ie. Toendertijd zou het ongeveer 10 euro kosten, had 5 euro aanbetaald. Dus vond zoiezo wel beetje veel duurder voor maar schroefjes.
Ik ga dus die dingen echt niet ophalen want heb er niets meer aan en ik ben nooit gebeld dat het binnen was.
ben ik nu aso?? kan ik men 5 euro nog terug krijgen?
 
Uitleggen dat je de motor inmiddels niet meer hebt, en dat je een half jaar na dato wel een beetje erg lange levertijd vind.
Zou me over die vijf euro niet zo druk maken... is de moeite niet eens waard (vind ik)
 
Twee keer :)

Pff, half jaar levertijd, geef maar aan dat een verwachte levertijd van twee weken normaal is, dat je inmiddels de schroeven niet meer nodig hebt, je vijf euro terugwilt en hij die schroeven kan stoppen daar waar the sun ain't shining.. -O-
 
Ach, ik wacht al ruim 4 jaar op een paar Arai baseplates via goedhart, ze zaten toen nog zelfs in het oude pand. Heb onderhand ook al bijna 4 jaar een andere helm dus echt nodig heb ik ze niet meer.
 
ik had bij de BMW Dealer een sleutel besteld voor mijn auto
nadat ik 2 x gebeld had voor mijn sleutel,
kon ik mijn auto verkopen.
afijn na een 5 a 6 maanden kreeg ik telefoon, de BMW Dealer.
je sleutel ligt voor je klaar
ik zeg das lekker maar ik heb hem niet meer nodig
ok geeft niks duurde wel ff te lang he zegt ie
:Y :Y

koste niks
 
ik had bij de BMW Dealer een sleutel besteld voor mijn auto
nadat ik 2 x gebeld had voor mijn sleutel,
kon ik mijn auto verkopen.
afijn na een 5 a 6 maanden kreeg ik telefoon, de BMW Dealer.
je sleutel ligt voor je klaar
ik zeg das lekker maar ik heb hem niet meer nodig
ok geeft niks duurde wel ff te lang he zegt ie
:Y :Y

koste niks

in jou geval had je je oude auto weer terug kunnen halen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan