Vage motorrijders.

Dan moet jij meer afstand houden of je voorganger. Kan ik er makkelijk tussen zonder klachten van menig één.

Ik haat bumperplakker. Laatst had ik er weer eentje voor me. :P
 
Als jij ff laat weten waar jij de komende dagen rijdt, probeer ik 'm dr tussen te prakken. Ik verheug me dr nu al op B|
waar rij jij de komende week? zal ik de foute inhaal manouvre even bij jou demonstreren.
 
Officeel hoor je 2x autolengte afstand als minimum te hanteren, en de 2 seconde regel, die neer komt als iets meer dan de halve snelheid in meters (bij 50 dus 25 meter, om het precies te weten is het maal 2, gedeelt door 3,6)

Probleem is dat de meesten zoals jij ook zo kleine ruimte er tussen laat. Een motor heeft veel meer acceleratie dan een auto, en kan veel makkelijker inhalen. Als er dan een trein van 3 autos is met 5 meter er tussen, dan heb je maar 3 keuzes:

1- er achter blijven hangen, maar dat wil niemand.
2- Alle 3 ineens inhalen, maar afhankelijk van zicht en tegenliggers lukt dat nie
3- 1 voor 1 inhalen, dit is echter moeilijker en gevaarlijker als iedereen zo kort op elkaar rijd. Daarom dus meer afstand houden, zoals het officieel hoord.

"erachter blijven hangen, maar dat wil niemand"

Ik zit er niet mee hoor, ik blijf er wel achter hangen. Tenzij er echt een stuk langzamer gereden wordt dan is toegestaan (40 ipv 50, 70 ipv 80), dan haal ik wel in.
Maar het is wel heel irritant als iemand nog even tussen jou en je voorganger schiet. Vind ik met de autorijden ook, en ik hou echt wel voldoende afstand, maar je moet toch altijd even op de rem.

Edit: 5 meter afstand houden van mijn voorganger, dat durf ik niet eens.
 
Trouwus...als een motorrijder achterop een automobilist knalt verliest de motorrijder.

Dus alsie zich de pleuris rijdt hou je der hoogstens een gedeukte bumper aan over.

Dus ik neem aan dat je er zo zwaar van onder de voet bent omdat je je medemens gewoon erg graag ziet?

Edit. Of reed je zelf ook met de moto? Dan is het idd erg kut en gevaarlijk!!!
 
Trouwus...als een motorrijder achterop een automobilist knalt verliest de motorrijder.

Dus alsie zich de pleuris rijdt hou je der hoogstens een gedeukte bumper aan over.

Dus ik neem aan dat je er zo zwaar van onder de voet bent omdat je je medemens gewoon erg graag ziet?

Edit. Of reed je zelf ook met de moto? Dan is het idd erg kut en gevaarlijk!!!
wie bedoel je vincent? (ik reed uiteraard op de motor)
en idd. achterop komend is altijd fout.
 
Ik maak hier uit op dat je gewoon te langzaam rijdt dus :? :9 :+
:^ ;) Blijkbaar wil hij/zij inhalen dus zo vreemd is het toch niet? Tenzij het gaatje echt 5 meter was natuurlijk, dan zou ik dat nooit doen O-)
[me]Spider komt net terug uit de Dolomieten en heeft wel aardig wat van dit soort inhaalacties gedaan.[/me]
 
JouYups dat verandert de zaak. Voor de één of andere reden dacht ik dat je in de auto zat. O-)
dat kan natuurlijk, alleen kan een motor op onze smalle baantjes geen auto inhalen zonder van weghelft te veranderen (zoals het hoort, netjes)
 
:^ ;) Blijkbaar wil hij/zij inhalen dus zo vreemd is het toch niet? Tenzij het gaatje echt 5 meter was natuurlijk, dan zou ik dat nooit doen O-)
[me]Spider komt net terug uit de Dolomieten en heeft wel aardig wat van dit soort inhaalacties gedaan.[/me]
bijkomend dat ze op dezelfde weghelft langs je stuiven. (dus net als hierboven: netjes van weghelft veranderen, wat niet eens mogelijk was...maarja, is voor sommige aso motorrijders teveel gevraagd.)
 
damn, waarom erger me ik er zo aan...tis net alsof ze scheit aan je hebben. de volgende krijgt de vinger }) (meteen af-gerageerd, hoef ik ook geen vaag topic meer te maken..iedereen blij)

En je dan afvragen waarom ze je vragen effe aan de kant te gaan.

Waar was het? en wat voor een motor was het? Misschien reed deze wel een veel hoger tempo en kon hij niet verder door een tegenligger.
 
En je dan afvragen waarom ze je vragen effe aan de kant te gaan.

Waar was het? en wat voor een motor was het? Misschien reed deze wel een veel hoger tempo en kon hij niet verder door een tegenligger.
nee dit was niet het geval, het was eventjes voor een stoplicht bij cs haarlem(bolwerk) en we gingen niet hard, zij wel. alsof ze niet meer kon remmen...
 
die kut off-roadjes op de weg. Gewoon optieven met die off-road lellen of op het fietspad gaan rijden zoals het zou moeten met die dingen.

B|
lol, slechte dag aap? ik ben niet blij dat je mij voor een of andere canta mongool aanziet.
je brengt me trouwens wel op een idee (eigenlijk wist ik het al): die off roadjes worden gewoon niet voor vol aangezien. maarja, een andere dude op een nog dikkere off road dan mijne vondt het leuker om voor me rijden ipv van achter me ;)

oja, waar rij jij op aapmans
 
lekker aan het editen spider? ;)

gorilaz, ga je moeder pesten.(als je daarna tenminste nog in haar boodschappen karretje mag rijden)
 
lol, slechte dag aap? ik ben niet blij dat je mij voor een of andere canta mongool aanziet.
je brengt me trouwens wel op een idee (eigenlijk wist ik het al): die off roadjes worden gewoon niet voor vol aangezien. maarja, een andere dude op een nog dikkere off road dan mijne vondt het leuker om voor me rijden ipv van achter me ;)

oja, waar rij jij op aapmans
Op een quad B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan