Vage motorrijders.

Heerlijk...dit soort achterlijke reacties iedere keer als het idiote weggedrag van een (mede)motorrijder weer ter sprake wordt gebracht. |(
tja, je wordt es rechts ingehaald... is het vermelden op een forum wel waard he?

als alle motorrijders die ik tijdens een ritje subtiel passeer hier hun frustraties zouden spuien.... })
 
ik denk dat het bij een trap met de kisten blijft (hij zal niet de eerste zijn }) ), nee, als er een de kant ingaat bij een quad/off-road battle dan is het surely de off-road ;)
 
tja, je wordt es rechts ingehaald... is het vermelden op een forum wel waard he?

als alle motorrijders die ik tijdens een ritje subtiel passeer hier hun frustraties zouden spuien.... })
als ik een rare beweging maak (ik rij nog steeds op me eigen baan, dus is geoorlooft) en jij ramt me van achter/zijkant, zullen we dan samen een zielig topic maken? scheelt er tenminste weer een :9

ps. lees het topic eens ietsje beter..
 
Deze topic gaat toch voor de gouden griffel.
Wat een discussie zeg. :Z

to the point:
Als motorrijder niet achter een auto hangen maar GAAAAZZZZZZ er voorbij.


Zoww einde discussie :}
 
ik denk dat het bij een trap met de kisten blijft (hij zal niet de eerste zijn }) ), nee, als er een de kant ingaat bij een quad/off-road battle dan is het surely de off-road ;)

Ik geloof dat jij iets mist.

Mijn quad is zo fokking stoer en zo fokking mooi... Helaas voor jou zal van een battle niet eens sprake zijn. :)

Nissan micra's rulen grote tijd :)
 
tja, je wordt es rechts ingehaald... is het vermelden op een forum wel waard he?

als alle motorrijders die ik tijdens een ritje subtiel passeer hier hun frustraties zouden spuien.... })

Tsja...totdat het een keer weer iets fout gaat hé. En dan zijn de verwijten richting 'die klote wouten' of de overige weggebruikers en/of vangrails weer niet van de lucht. Maar blijf jij maar lekker debiel rechts inhalen hoor |(
 
Tsja...totdat het een keer weer iets fout gaat hé. En dan zijn de verwijten richting 'die klote wouten' of de overige weggebruikers en/of vangrails weer niet van de lucht. Maar blijf jij maar lekker debiel rechts inhalen hoor |(
precies, wees er trots op guz.not.
 
Tsja...totdat het een keer weer iets fout gaat hé. En dan zijn de verwijten richting 'die klote wouten' of de overige weggebruikers en/of vangrails weer niet van de lucht. Maar blijf jij maar lekker debiel rechts inhalen hoor |(

Rechts inhalen is veiliger dan links inhalen :P
Op de linkerbaan of twee meest linkerbanen spelen de meeste bewegingen zich af.
Op de rechterbaan heb je alleen te maken met in-en uitvoegend verkeer.

Snelweg, dat eeuwige gekloot met remmen en optrekken op de linkerbaan |(
Excuse me, maar dan ga ik er toch echt wel rechts voorbij met enige marge.

B-weg, tsja, als er ruimte is en het is veiliger voor mij, dan ga ik er ook rechts voorbij.
Helemaal als er rechts geen zijwegen zitten.
Scheelt weer een auto koppen als ze spontaan het stuur omgooien als een kip zonder kop met stuiptrekkingen.

}) }) })
Nog een debiel erbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan