Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Klopt... Vaak nemen mensen een paar volle koffers mee & bijna 3/4 gaat ongebruikt mee terug....Op 2001-08-16 22:38, schreef Gizzmo13:
Je heb minder nodig dan je denkt en als je wat vergeet of toch iets nodig heb wat je thuis gelaten heb koop je het toch onderweg.
Dapper, met een 'honda rider' als vriendin.....'Make my day, shoot a Honda rider today'
en verder kun je allemaal leuke spulletjes kopen die heel klein en handig zijn ... kleine lampjes, kleine brandertjes, opvouwbare wasbak, enz enz
OPVOUWBARE WASBAK ???????
[ Dit Bericht is bewerkt door: Bascy op 2001-08-16 23:43 ]
Koop je toch onderweg? (Zodra je het nodig hebt)En vergeet niet om wat wasmiddel mee te nemen, dan kun je weer besparen op de onderbroeken, tshirts en sokken!
.... En een porto-potty....en verder kun je allemaal leuke spulletjes kopen die heel klein en handig zijn ... kleine lampjes, kleine brandertjes, opvouwbare wasbak, enz enz
Beschermt wel een stukje minder.... Of je moet laarshoge bergschoennen hebben... Vooral de polster-rand rond de enkels is een zwak punt....Ik had trouwens geen motorlaarzen meegenomen, maar mijn bergschoenen aan op de motor. Ik vind het net zo fijn rijden, ze zijn waterdicht en dan hoeven die zware dingen ten minste niet in een van de tassen!
wasbak???
wassen is het laatste wat ik zou willen doen op reis, desnoods koop ik mij dan ginder wat kleren bij maar WASSEN?????![]()
ik hoef al niet meer te vragen wie thuis de broek draagt![]()
Met speciale progjes kun je er zelfs een 3D foto van maken, dan kun je hem op een webpagina zetten en met je muis kun je er dan in ronddraaien, zou ook wel koel zijn met deze foto.wooow, kewle panorama pic..
alleen jammer dat ie niet perfect aan elkaar geplakt is.. maja, dat mag de pret niet dempen![]()
Hoe het moet weet ik niet, ik weet wel dat die progjes bestaan. Misschien ff op GoT vragen?Nou dat lijkt me best wel wat, maar hoe zou dat dan met deze foto moeten?
Het is maar van 1 kant genomen dus kan toch nooit 3d worden?
Tis wel balen dat die "leuke" foto heel de opmaak "verneukt"
Hmm, qua ondersteuning lijkt het Topix weldit is al doorgegeven aan de maker van het nieuwe forum en nog steeds NIET fixed![]()
tja, da's met jouw fiets onvermijdelijk dat ze je om de oren vliegenhehe, 'k vind het toch maar niks zo'n fiets guz..
en al helemaal niemeer als zo'n stel eikels met lose the fat ofzo tshirts me voorbij scheuren![]()