Vakantie foto\'s

De plaats locatie weg of land weet ik niet meer precies hoor ik heb in die twee weken geloof 8 of meer passen gedaan.
ik heb nog ergens de kaart met de route uitgestippelt liggen eens kijken of ik die op de een of andere manier netjes digi krijg.

Ik zal eens even gaan nadenken en kijken in welke volgorde de foto\'s zijn genomen dan komt het misschien weer boven ik zal nog een paar rlx foto\'s zoeken :)

Is het mogelijk dat je de route een keer naar mij toe kunt sturen?? :)

Zoja :}
 
ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen

je hoort het nog wel oke
 
Laatst bewerkt:
De plaats locatie weg of land weet ik niet meer precies hoor ik heb in die twee weken geloof 8 of meer passen gedaan.

Even serieus, 8 passen in twee weken, is dat niet heel weinig.
En natuurlijk tel ik niet die kleine pasjes mee, maar alleen echte, dan kom ik minstens op 15, waarvan ik er meerdere meerdere keren heb gereden.
Of tel je alleen de hele echte?
 
ik weet het niet meer, het enige dat ik wel weet is dat ik twee weken lang elke dag gemiddeld zeker 6 uur op de motor zat.

gewoon 5000 km delen door 12 dagen.

af en toe deden we gewoon een hele dag over 250 km
maar wel leuk :)
 
Te gekke foto\'s. Komen julie ook zo weinig Nederlandse motorrijders tegen onderweg ? Nederlandse motorrijders kom ik behalve in de Ardennen nauwelijks tegen, wel 100derden Duitsers en in Fr. natuurlijk Fransen, soms wat Italianen.
Afgelopen jaar Ardeche,Provence,Pyreneeen, misschien 10 Nederlandse motorrijders gezien.
 
Zal ik m\'n vriendin maar niet meenemen, want die word zwaar ziek als ze zo\'n berg op of af moet. Dat is in de auto, dus dan kijkt ze mee. Misschien dat het bijv. achterop de motor wel meevalt. Ik vind het juist wel erg gaaf. Als ik een motor heb, toch maar eens doen :)
 
BTW zijn de Pyreneeen :) wel rlx om te rijden denk er toch aan dit jaar daarnaartoe te gaan?


Jackass ik heb de kaart ff onder de scanner gehouden en ff de route erop aangegeven de file is gezipt en 2 meg groot hoe wil je het hebben?

oh enne nog ff een ding in zwitserland zorg dat je over de snelweg kan met een vignet!! zo niet blijf er uit de buurt dat is zooo saai parrel aan de snelweg rijden deze wegen gaan meestal ook door het dal heen gewoon SAAI!!!!
 
Laatst bewerkt:
BTW zijn de Pyreneeen :) wel rlx om te rijden denk er toch aan dit jaar daarnaartoe te gaan?


Jackass ik heb de kaart ff onder de scanner gehouden en ff de route erop aangegeven de file is gezipt en 2 meg groot hoe wil je het hebben?

Stuur ook maar naar mij op! Misschien toch maar een paar goede voornemens: dit jaar lekker veel rijden (minstens 2 circuitdagen; weet iemand al iets over TOMS trouwens?) en dan nog een weekje of wat flink toerrijden door Europa...
 
als je ze wil hebben gaarne ff zeggen hoe

per e-mail icq of etc etc etc
Het is 2 Meg
 
Voor diegene die naar de pyreneeen willen, er staat een reisverslag van onze zomervakantie op onze homepage: http://www.xs4all.nl/~sybren (www.xs4all.nl/~sybren)
 
JACKASS

tsjek je hotmail ff en haal de eerste kaart ervanaf dan stuur ik de tweede helft :)

Oke ik krijg all mailtjes terug staat je inbox op hotmail toevallig vol?

Als het goed is moet je ze nu hebben, ik heb ze ff wat kleiner gemaakt (KLOTE HOTMAIL) dus de kwaliteit is er iets op achteruit gegaan maar ja je kan niet alles hebben :)
 
Laatst bewerkt:
THNX nognietingebruik :} ik heb ze binnen gekregen.
Maar nog een klein vraagje heb je ook nog een lijstje met de plaatsnamen los?
 
nee echt niet ik ben blij dat ik de route nog wist :)

heb zoveel gereden die vakantie ik zou het niet meer weten maar je kan ze nog op de kaart lezen

Jasper


zie beneden
euhm kan niet wat is dat voor gekkigheid
e-mail adres

Jasper@isphere.nl
en dan moet het lukken hoor
 
Laatst bewerkt:
Nognietingebruik aka Jasper ik probeerde je nog een mail te sturen om je te bedanken maar lukte niet. Hoe komt dat??
 
Terug
Bovenaan Onderaan