Vakantie iemand??

Mark, ik ga dit jaar denk ik ook niet op vakantie.
Ik heb wel interesse, ga je dan camperen of ga je in hotels overnachten?
*Bij camperen moet ik even snel een tent aanschaffen*.
Nu zit ik zo te denken, in Augustus wordt mijn bike terug naar vol vermogen gezet *26 Augustus*. Dan kan ik twee dingen doen. Illegaal rijden of met m'n 25KW motorrijden (mits ik mee mag van jullie '( )
Anywayz, lijkt me leuk...

Danny
 
opzich een goed idee, maar ik denk dat ik net als veel anderen mijn vakantiedagen al geplanned heb en volledig dicht-geboekt...

misschien een keer een lang motor-forum weekend?
 
Wel leuk idee ja, alleen volgende week al een weekend Naar de Eiffel.
En begin juli naar Zuid Frankrijk :9~

En denk dat we eerst maar eens moeten proberen om een goede toertocht te regelen en dan pas zulke plannen.
 
Wel leuk idee ja, alleen volgende week al een weekend Naar de Eiffel.
En begin juli naar Zuid Frankrijk :9~

En denk dat we eerst maar eens moeten proberen om een goede toertocht te regelen en dan pas zulke plannen.

waarom dan?
Ardennen heb'k ook wel eens zin in, maar dan moet je wel eerst effe uitleggen wat je precies verwacht.. hotel, tent?

Verder dan Ardennen mag'k voorlopig nog niet dus .. :)

_________________
Mijn Suzuki GSX-R600 My brothers high performance car

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-06-14 10:16 ]
 
Nou omdat in het verleden, bepaalde personen er een sport van maken om op het laatste moment af te zeggen.

Op zich vind ik het wel een leuk idee, alleen ik denk dat er niet veel animo voor zal zijn.

Zowiezo is Ardennen wel een goed idee
 
Nou omdat in het verleden, bepaalde personen er een sport van maken om op het laatste moment af te zeggen.

Op zich vind ik het wel een leuk idee, alleen ik denk dat er niet veel animo voor zal zijn.

Zowiezo is Ardennen wel een goed idee

Tenzij ikzelf of me motor in de prak lig ben ik er zeker, is verder nog maar 1 persoon nodig om een groep te maken :)
Sureley dat halen we wel toch?

Ook geen bergen nonsens om de organitatie. Je spreekt een datum af wanneer een aantal mensen kunnen (niet iedereen hoeft mee) je spreekt af wat en waar en je zorgt dat je er bent.

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Of ben'k weer erg naïef?

 
Stel je regelt hotel, mag je het voor iedereen gaan voorschieten.
Komt er nog eens bij dat je niemand "echt" kent, vind het allemaal riskant.
Iig ga het dus NEVER NOOIT NIET organiseren, heb in het verleden al genoeg gedaan :9

Maar kijk eerst nou maar eens hoeveel man er eventueel mee willen.
Als dat een acceptabel aantal is dan ga je datum's in de groep gooien, kijken hoeveel er nog overblijven.

Suc6 iig
 
jw, hotel.. regel je toch gewoon ter plaatse? Zal altijd wel iets vrij zijn hoor. En anders heb je de tent nog he ;)
 
Ik regel altijd onderweg pas een hotel, weet toch niet waar ik s'avonds uit kom. Heb ook een tentje bij me, dus kan nooit fout gaan, is ook nooit fout gegaan. Heb ook altijd een hotel kunnen vinden als ik er een wilde hebben.

MZZL
 
Een rondje Eifel, kan ook in 1 dag :+ vroeg weg en sávonds weer thuis.
Is maar ideetje :loveit:

Kan niet,
Ik mag namelijk niet buiten België.. en wie wil er nu een toer zonder poohbeer? :)
Behlave cbr rijders dan.. die worden met pooh erbij teveel herinnert aan de superiorieit van de soesjes :P
 
rondje Ardennen dan :? mag dat :? evt overnachten voor wie dat wil :P
Ik weet namelijk niet hoeveel Km de Ardennen hiervandaan liggen.
Houden ze de Belgen tegenwoordig allen in Belgie, voor de veiligheid v/d Hollanders, whoehahahaha ;)
 
Nou, nog een bijkomende voorwaarde is dat ik tijdens weekends niet tussen 22.00uur en 06.00uur mag fietsen.

Dat zijn de voorwaarden om met een leervergunning rond te rijden in België. :)
 
hoelang gaat dat duren, dat s'nachts niet rondrijden lijkt me niet zo'n ramp maar Belgie niet uit op je fiets is minder. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan