Vakantie in Italie

marcel_mtr

Die hard MF'er
30 jul 2003
274
0
Maastricht
Hallo allemaal,

ben net terug van mijn vakantie in Italie en wat je daar ziet?!

Ik liep de eerste dag over de boulvard en zie daar meteen een MV Augusta staan. Wat een motor zeg. Ik denk maak er nog maar geen foto van want je zult ze wel vaker zien. Nee dus @#$@!$!!!! niet meer gezien.

Ik rij vervolgens verder en kom langs een tankstation staan daar in de drie wascabines die ze hebben een ducati in de linkerwasbox, een zeer mooie R1 in de middelste en een Hayabusa in de rechter. Hayabusa was door een aantal veranderingen de mooiste die ik ooit gezien heb. kan het niet in woorden uitleggen.

Vervolgens rij ik verder komen links en rechts scooters en motors langs gevlogen. Tussen mij en tegemoetkomende bussen vliegen ze door in de korte broeken, op de slippers. Ongelofelijk hoe gek ze daar zijn. En hoe gek het ook klinkt, Italianen trekken zihc er geen moer van aan. Ook de carabinierie (of zoiets) niet. Mensen gaan uiterst rechts rijden om de waaghalzen op de tweewielers stunten uit te laten halen.

Vervolgens ben ik naar Nice geweest. Een hele mooie boulevard en ook daar de mooiste motoren gezien. Kortom, ik heb veel vrouwelijk :} en motorlijk :] schoon gezien, effe dan nog over de prijzen in Italie.

Eens een winkel binnengelopen. 5800 euro voor een rode R1, 14500 km op klok van bouwjaar 2001.

Een Ducati 998, 3950km op klok bouwjaar 2003 (kan ook 2002 zijn want ik begreep de verkoper niet goed) voor 11000 euro's. Ik heb zo'n idee dat ze veel goedkoper zijn dan hier in ons landje.

mvg Marcel
 
112665
 
ducati

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/112677/c04eee6fb86f7237b492758888f94be2 (duc.gif)​
 
Heb gezocht op Aprilia.com maar zie deze Nera er nog niet bij staan!!

aprilia RSV 1000 Nera

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/112681/f5436532e6de8461b1361dc8a0cf9592 (aprilia RSV Nera.gif)​
 
Laatst bewerkt:
Nog een aprilia

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/112682/faf7c0d5ddeb0166698db4d98a473432 (Aprilia.gif)​
 
Honda

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/112684/7ff796b9325008de95488e04b4299f13 (Honda.gif)​
 
En is het je ook opgevallen dat ze doordeweeks in hun korte broek/shirt en slippers op die fietsen raggen en in het weekend leer aan hebben :+

Voor jouw post kan ik alleen maar :^ zeggen.
Rijdt "leuk spul" rond.
 
Ik ben er ook geweest. Heerlijk land kwa verkeer. De maximumsnelheid is daar een erg relatief begrip, iedereen maakt plaats voor je, je kunt de meest zotte acties verwachten (vooral van alles dat in een fiat of mercedes rijdt), en je kunt zelf ook rare stunten uithalen zonder centje pijn, zoals keren op een overvolle weg (gewoon een beetje doordrukken, dan stoppen ze voor je).

Dat getrut in Nederland is opeens weer wennen na enkele duizenden kilometers Italiaanse wegen...
 
heej.. Italie ben jij toevallig door Lana heen gereden op maandag 9 aug...wij stonden nl te tanken en er scheurde een MFer langs )(zonder op of om te kijken)
Inderdaad wat zijn die Italianen gek...blote lijven slippers en scheuren maar :? Wij hebben ook genoeg gezien...met 120 km per uur naar beneden op zeer bochttige weggetjes van amper een auto breed.... |( ..

maar was jij dat toevallig dus????
 
heej.. Italie ben jij toevallig door Lana heen gereden op maandag 9 aug...wij stonden nl te tanken en er scheurde een MFer langs )(zonder op of om te kijken)
Inderdaad wat zijn die Italianen gek...blote lijven slippers en scheuren maar :? Wij hebben ook genoeg gezien...met 120 km per uur naar beneden op zeer bochttige weggetjes van amper een auto breed.... |( ..

maar was jij dat toevallig dus????

of een scooter die je met dik 100 inhaalt langs het gardameer :?
 
Helaas ben ik het niet geweest op 9 aug. Ik heb helaas zelf nog geen motor, beter gezegd: Ik heb geeneens een rijbewijs. Ik ben momenteel op zoek naar een baan want ik ben net afgestudeerd. Als ik een baan heb begin ik met lessen. Ik heb me dit zelf zo voor genomen omdat ik dan zeker weet dat ik ga zoeken naar een baan omdat ik zo graag een motor wil!!!

Verder hoor ik niemand over die Aprilia 1000 Nera, heeft iemand deze al een gezien??

gr
 
Het Gardameer is erg tof, vooral in het weekend. Wij zaten in de buurt van Riva en ze vlogen je daar echt aan alle kanten om de oren. Ben zelfs op het smalle weggetje langs het mer (kenneers weten waar ik het over heb) ingehaald door twee auto's tegelijk. Om over de capriolen van de motorrijders in donkere tunnels, onoverzichtelijke bochten en te smalle wegen maar te zwijgen!

Ik ga naar Italie emigreren.
 
Het Gardameer is erg tof, vooral in het weekend. Wij zaten in de buurt van Riva en ze vlogen je daar echt aan alle kanten om de oren. Ben zelfs op het smalle weggetje langs het mer (kenneers weten waar ik het over heb) ingehaald door twee auto's tegelijk. Om over de capriolen van de motorrijders in donkere tunnels, onoverzichtelijke bochten en te smalle wegen maar te zwijgen!

Ik ga naar Italie emigreren.
:} :} :} }) ...de weggetjes achter het gardameer :P :P :P ...smal, bochtig en...stijl..wat ik al zei...ze scheuren je voorbij zowel naar boven als beneden met doodsverachting...btw wij zaten in arco(ook bij riva) :P
 
maar wie o wie was t in Lana ????op 9 aug. volgens mij op een een fazer...en alleen.....
 
ja psies wij zaten ook aan t gardameer |( ...

Uhmmm dat van die scooter kan ik geweest zijn. :]
kom al 19 jaar in Italie
we waren met zijn 5 en maar we hadden maar 2 motors bij. dus 1 scooter gehuurt die 2 weken. die rare dingen gaan bij de weg gewoon 130 met groot gemak.
en in Italie zijn er ook 750 cc scooters leverbaar. maar waarom dat het dan nog een scooter heet???? |(

maja verders heelveel groeten uit NL weer :(

Ris
 
maar wie o wie was t in Lana ????op 9 aug. volgens mij op een een fazer...en alleen.....
Ik was het in iedergeval niet maar zat wel een week daarvoor in Lana. Camping Schlosshof. Veel motorfietsen gezien daar :( (want ik zat zelf zonder!! ;) )
 
Uhmmm dat van die scooter kan ik geweest zijn. :]
kom al 19 jaar in Italie
we waren met zijn 5 en maar we hadden maar 2 motors bij. dus 1 scooter gehuurt die 2 weken. die rare dingen gaan bij de weg gewoon 130 met groot gemak.
en in Italie zijn er ook 750 cc scooters leverbaar. maar waarom dat het dan nog een scooter heet???? |(

maja verders heelveel groeten uit NL weer :(

Ris

zondag 18 juli was dat. ergens rond een uurtje of 1 à 2
ik rijd daar aan de westkant, zitten een paar leuke bochten bij en ik dacht dat ik redelijk reed met 90. komt mij een gozertje met alleen een boxershort aan mij voorbij :? gezien de grote rooie plek op zijn been had hij daaar al een keer geoefend :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan