Vakantie Noorwegen + Zweden (met pics)

Wauw Koffer, da's dus kweilen... :9~
Mooie foto's, mooi gebied, mooie wegen en mooie bochies... :9~

En hulde dat je overeind bent gebleven... ;)
 
Erg mooie foto's!!

Al ga ik liever naar het zuiden toe, ik word helemaal naar als ik die bagger op mn motor krijg |(
 
Schitterende foto's Kofferrek, :9
Zijn vorig jaar in Loen geweest, werkelijk een schitterende omgeving.
Ga volgend jaar weer naar Noorwegen, maar dan met de :]
 
Kan me voorstellen dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.
Mooie bochten, ruige omgeving. Klasse.
En als ik de foto's goed bekijk, de weg voor je alleen, geen kip (lees koekblik) op de weg. Fantastisch zo'n land.

:] :]
 
Wat hebben jullie het mooi gehad!!! :}
Fijn dat we ff mee mogen genieten van de mooie foto's!
PS: Met wat voor een motoren waren jullie op pad, ik kon de rest niet zo goed herkennen?
 
full


full


Jezus, hier ga ik dus nooit naartoe met m'n supersportje :)
 
Wat hebben jullie het mooi gehad!!! :}
Fijn dat we ff mee mogen genieten van de mooie foto's!
PS: Met wat voor een motoren waren jullie op pad, ik kon de rest niet zo goed herkennen?
Ik was alleen.
(ff de foto's gecontroleerd maar het is steeds dezelfde motor die d'r op staat, een Suzuki GSX 1100 F)

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Jezus, hier ga ik dus nooit naartoe met m'n supersportje :)
Valt reuze mee, als je een beetje je lijn kan houden en in het spoor kan blijven rijden is het goed te doen. Misschien glij je een beetje naar links en rechts maar zolang je het gas erop houdt komt alles goed. Gemiddeld rij ik zo'n 70 kmh op deze wegen maar 100 kmh kan ook. Bij lage snelheden wordt het moeilijker om je lijn te houden.

(oh ja, en hier geld zeker: ver vooruit kijken!. Maar waarom zou je ook op de weg direct voor je letten, daar zijn toch alleen maar zand, grind en kuilen, dingen waarvan je liever niet weet dat je er doorheen moet :P )
 
Valt reuze mee, als je een beetje je lijn kan houden en in het spoor kan blijven rijden is het goed te doen. Misschien glij je een beetje naar links en rechts maar zolang je het gas erop houdt komt alles goed. Gemiddeld rij ik zo'n 70 kmh op deze wegen maar 100 kmh kan ook. Bij lage snelheden wordt het moeilijker om je lijn te houden.

(oh ja, en hier geld zeker: ver vooruit kijken!. Maar waarom zou je ook op de weg direct voor je letten, daar zijn toch alleen maar zand, grind en kuilen, dingen waarvan je liever niet weet dat je er doorheen moet :P )
Oké cool, ziet er zeker strak uit daaro. Zal 't zeker in m'n achterhoofd houden voor een tripje. Maar ik denk dat Schotland eerst nog aan de beurt komt.
 
Oké cool, ziet er zeker strak uit daaro. Zal 't zeker in m'n achterhoofd houden voor een tripje. Maar ik denk dat Schotland eerst nog aan de beurt komt.
Dus dat wordt BlitzeR1 met de nieuwe Honda: crash in Schotland, of wordt ie gestolen of omver gereden door een dronken Schot })
(Nee, geintje hoor, ik hoop dat je deze wat langer kunt houden!)
 
Laatst bewerkt:
Nope, met een analoge camera. Maar ik wil wel kijken of ik het negatief een beetje netjes kan inscannen.
 
hmmm respect..... :} :}

mooie fotos
mooie passen
ik ga naar oosterijk aankomende zondag
voor het eerst passen en bergen...met motor dan
tips ???
 
Dus dat wordt BlitzeR1 met de nieuwe Honda: crash in Schotland, of wordt ie gestolen of omver gereden door een dronken Schot })
(Nee, geintje hoor, ik hoop dat je deze wat langer kunt houden!)
Het zal me niks verbazen als ik aan de verkeerde kant van de weg ga rijden waardoor ik op een tegenliggende auto knal ofzo O-)
 
Het zal me niks verbazen als ik aan de verkeerde kant van de weg ga rijden waardoor ik op een tegenliggende auto knal ofzo O-)
:}
Zoiets zou mij ook overkomen, helemaal in stress situaties. Ik ben niet voor niets een muts. 8-) Heel mooi allemaal, maar ik durf niet zo. Blijf liever 'rechts'-georiënteerd ( :? )
Oke en nu weer on-topic!
 
Mooi verslag!

Maar op je volgende trip zou ik een andere camera mee nemen. Ik vind de foto's nog-al grauw. Ze zouden zo uit de jaren 70 kunnen komen. (of komt je camera uit die tijd?)

Verder top! Mooie omgeving!
 
Terug
Bovenaan Onderaan