Vakantie plannen

Gewoon niets plannen!!!!!! Zoals hier eerder gezegd: in de kleine plaatsjes is er er altijd wel een plaatsje vrij(en niet duur). En wat ook heel gewoon is dat de eigenaar van het hotel z'n dikke auto(lees koekblik) uit de garage haalt en dat de motoren daar lekker veilig kunnen staan :} Afgelopen zomer in 8 dagen Duitsland - Oostenrijk - Slovenie - Italie - Oostenrijk - Duitsland zo'n 3000km afgelegd. Gewoon het eerste en het laatste stuk knallen over de Deutsche Autobahn! En daarna genieten in de bergen :} :} :} :}
 
Wij (vrouw en ik) zijn dit jaar 3,5 week weggeweest naar Portugal. Tot de Franse grens over de snelweg, dan lekker binnendoor. Pyreneen, Picos, Pyreneen, Alpen.
Totaal bijna 8.000 km gereden en alleen in Portugal was een vaste afspraak (Pinksteren), voor de rest steeds hotelletjes gezocht en gevonden.

Dit jaar gaan we naar de Dolomieten, en het plan is om het op de zelfde manier te doen of iemand moet een gouden tip hebben om daar te blijven en steeds wat anders te zien.
 
Dump die auto!!!!!!!

Gewoon rijden en zie maar waar je uit komt.....

We gaan al jaren zo op vakantie en het is altijd weer iets anders.
Gezelligheid gegarandeerd. :]

Zelf ooit eens achter een auto aan gereden naar zuid-frankrijk |( |(
DRAMA!!!!!!
 
Maar ik merk gewoon dat een groot deel van de vrouwen het geen prettig idee vind om op stap te gaan zonder te weten waar ze precies uitkomen.

Dit geldt denk ik niet alleen voor vrouwen. Maar ja, dit jaar was voor mij ook de eerste keer met de motor op de bonnefooi en is me prima bevallen.

Voor mij niets anders meer, gewoon gaan en zie wel waar ik uitkom. Slapen kan je overal als je maar een tentje bij je hebt.

Ik kijk nu al uit naar volgend jaar, waar ik heen ga weet ik nog niet, misschien skandinavie of wie weet.
 
Oud topic maar toch ff reageren ;)
Afgelopen zomer zijn we (honhonhonda en ik) op de motor een weekje naar de mont blanc geweest. We reden toen een 700 km per dag en dat is echt goed te doen hoor.
700 km per dag in de bergen? Daar wordt je echt niet blij van hoor :P

Even serieus: bij een vrouw die zelf ook 5800km in 3 weken rijd ligt het vast anders, maar ik merk gewoon dat een groot deel van de vrouwen het geen prettig idee vind om op stap te gaan zonder te weten waar ze precies uitkomen.
2800 in een week ook goed? :P
Ik wil juist niks vastleggen van tevoren. Zie vanzelf wel waar ik die avond mijn tent op ga zetten of in welk pension ik slaap :)
 
Oud topic maar toch ff reageren ;)700 km per dag in de bergen? Daar wordt je echt niet blij van hoor :P2800 in een week ook goed? :P
Ik wil juist niks vastleggen van tevoren. Zie vanzelf wel waar ik die avond mijn tent op ga zetten of in welk pension ik slaap :)
Zie je wel, vrouwen genoeg die er zo over denken!!! *D
Ik vind het een toppunt van vrijheid om smorgens in je tentje te liggen (Lunas): "zullen we naar Spanje gaan?" "Wanneer vandaag?" "Ja, zodirect." "Okee ff douchen, inpakken en wegwezen" En s'avonds zaten we op de motorcamping in Blanes. :P :P

Oh en 700 km in de bergen, sorry maar dat lijkt me echt een beetje een broodje aap verhaal. Ik ben van de zomer de Alpen doorgestoken en als je echt de bergen door gaat dan kom je zeker niet boven een gemiddelde van 50 km per uur....

full
 
Afgelopen zomer zijn we (honhonhonda en ik) op de motor een weekje naar de mont blanc geweest. We reden toen een 700 km per dag en dat is echt goed te doen hoor.
HERSTEL: Jullie reden 700 km naar de Mont Blanc, dat is wat anders dan in de bergen. Sorry!

700 km op een dag vind ik ook wel goed te doen maar dan moet je wel bijtijds weg OF veel snelweg er tussen pakken en dat doe ik alleen om een beetje op te schieten maar niet echt voor de lol....
Ga je helemaal binnendoor dan is 500 km een goeie afstand en dan kun je tussen de middag ook nog lekker rustig lunchen.
 
Oh en 700 km in de bergen, sorry maar dat lijkt me echt een beetje een broodje aap verhaal. Ik ben van de zomer de Alpen doorgestoken en als je echt de bergen door gaat dan kom je zeker niet boven een gemiddelde van 50 km per uur....

(Afbeelding)

ik lees niet dat er 700 km in de bergen gereden is maar 700 km per dag met als doel de Mt Blanc. Dat is al iets minder broodje aap, toch?
 
ik lees niet dat er 700 km in de bergen gereden is maar 700 km per dag met als doel de Mt Blanc. Dat is al iets minder broodje aap, toch?

Ik lees: Afgelopen zomer zijn we (honhonhonda en ik) op de motor een weekje naar de mont blanc geweest. We reden toen een 700 km per dag en dat is echt goed te doen hoor. Zie nergens staan dat dat alleen om de heen/terugreis gaat ;)
 
Wij willen van de zomer ook eens totaal op de bonnefooi (ik ben zo'n vrouw die van te voren zekerheid wil, maar als ik dan twee dagen op een camping zit ga ik eigenlijk toch graag weer ergens anders heen... |( B| )
Ik zie het echter ook niet zitten om elke dag met bepakking te rijden en wil weten hoe jullie (ervaren bonnefooiers) de kans om meerdere dagen op een camping te kunnen/mogen blijven staan inschatten. :)
En; zijn de Pyreneën een beetje leuk om te rijden of is het daar vooral warm, droog en saai?
 
Ik zie het echter ook niet zitten om elke dag met bepakking te rijden en wil weten hoe jullie (ervaren bonnefooiers) de kans om meerdere dagen op een camping te kunnen/mogen blijven staan inschatten. :)

Nou in Frankrijk nooit geen problemen gehad,plur je tent neer blijf er lekker een paar dagen staan en ga een beetje touren.
Alleen vorig jaar in Italie een beetje geauwehoer gehad met zo'n campingbazin die s'morgens om 8 uur aan onze tent stond dat we weg moesten :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan