Vakantie plannen

En; zijn de Pyreneën een beetje leuk om te rijden of is het daar vooral warm, droog en saai?

Pyreneen warm en droog? De spaanse kant wel, de franse kant kan wat natter zijn.

Saai? Zei je saai? bedoel de saai dat je denkt, goh wat saai? Dat er niets te beleven valt?

Waaaaaaaah, je weet niet wat je gaat meemaken. Weet je wat saai is. Als je weer terug bent in fileland, ehh Nederland. Goh wat is dat saai.

[me]Pink is al weer op zoek naar de kaart van los pyreneos. Die moet hier toch ergens zijn. O, hier hangt hij, vlak voor mijn neus. Ja, zelfs midden in de winter![/me]
 
Laatst bewerkt:
Waaaaaaaah, je weet niet wat je gaat meemaken. Weet je wat saai is. Als je weer terug bent in fileland, ehh Nederland. Goh wat is dat saai.

Als je 1maal in 't buitland hebt gereden vind je Nederland geen moer meer an |(
Wat rijden betreft is Nederland compleet ruk !
Zelfs snel wegen zijn in 't buitenland aardig terijden,lekker door kachelen en altijd de ruimte ! :}
 
niks vastleggen van te voren. Wel effu research waar je ongeveer naar toewilt... Michelin kaarten meenemen en gaan.
Samen met het vrouwtje vorig jaar...luxemburg, duitsland, zwiterland, italie, frankrijk en weer terug naar kikkerland.

Tip... Probeer niet alleen maar te trekken... dan kom je kapot thuis..
Dit jaar gaan we naar camping moto (frankrijk) en vandaaruit gaan we de bergen in voor dagtochten...
 
Vorig jaar via Tsjechië en Oostenrijk naar de dolomieten geweest en dat jaar ervoor naar zuid frankrijk. We hebben verder niks besproken wat campings betreft en dat is goed te doen. Ik vind het wel prettig om soms ook zonder bepakking te rijden, dus een aantal dagen op dezelfde camping. Er is in het buitenland toch veel te zien dus vele routes vanuit één camping is helemaal niet saai.
Alleen hebben we twee keer pech gehad bij te terugweg. Beide keren proberen in twee dagen terug te rijden naar huis, met een niet besproken overnachting in een hotel. Eerste keer in de Vogesen, er bleek een wielerronde te zijn in die stad en toen moesten we 30 km verder om een hotel te vinden. Tweede keer bij de Bodensee hetzelfde verhaal, ook een wielergebeuren en alle hotels waren vol. Als het dan 10 uur 's avonds is en je hebt al 500 tot 700 km gereden en je hebt nog niks gegeten en je wil gewoon een slaapplaats, is dat niet goed voor je gemoedstoestand :X
Maar uiteindelijk bij beide keren een hotel kunnen vinden, want ik zag me al in de berm liggen naast mijn motorfiets. :z
Verder zijn motorvakanties top :} :} en gewoon gaan met die banaan
 
Bedankt!
Gisteren bij ANWB wat kaarten gehaald van de Pyreneëen. Met motorvakanties op zich genoeg ervaring, alle keren echter steeds geboekt en dan vanuit die ene plek twee weken dagtochten (600km is wel een DAGtocht dacht ik)naar alle windstreken. Altijd leuk omdat je dan ook kunt relaxen(zonder bagage rijden, niet dagelijks in-/uitpakken) en niet elke dag verplicht bent te rijden. Daarom mijn "meerdere dagen-vraag". En met saai bedoelde ik; droog, dor landschap. Ligt er dus aan welke kant je zit...
 
Terug
Bovenaan Onderaan