Vakantie ,welke landen doorkruisten we ??

driver

Desert X & Multistrada 1100 S
18 dec 2003
9.243
324
Ede
Okee,ik verveel me effies dus: Welke landen hebben wij op ons motortje bezocht tijdens onze laatste vakantie.snelweg/binnendoor ......en wat hebben we gereden. :]

Ik begin van 11 tm 22 July: Duitsland/Tsjechie/Slowakije/Hongarije/Croatie/Bosnie/weer Croatie/Slovenie/Hongarije/Tsjechie/Duitsland en Holland weer back home.

12 dagen weg/ totaal 3 rustdagen op camping her en der / 9 dagen gereden , totaal 5200 km waarvan 1200 snelweg rest binnendoor / motor: Fazer 1000.

gr.Driver.
 
Op vakantie geweest in Polen. Eerst onderlangs de zuidgrens vervolgens via de oostgrens omhoog tot ongeveer halverwege. Daar ligt het enig overgebleven oerbos van Europa. Vervolgens net boven Warschau langs weer terug naar de duitse grens. Alles bij elkaar zo'n 4250 km. En de landen waar ik door ben gekomen zijn dan; half Nederland, Duitsland en Polen. Nederland en Duitsland de snelweg genomen, Polen was volledig binnendoor.
 
nederland - duitsland - zwitserland - italie en weer terug

veel rijden daar in de alpen, we zitten namelijk in noord italie en rijden dus vaak de grens over naar zwitserland omdat de wegen daar beter zijn.
ik ga van 9-8-04 tot 27-8-04.
 
Niet op de motor, maar toch leuk:

Vanuit Nederland met de auto door Duitsland naar Denemarken (snelweg)
Vanaf Fredrikshavn met de boot naar Larvik, Noorwegen dus.
(auto wordt weer naar NL gereden)
Vanaf Larvik op de fiets naar Bergen gefietst.
En dat: veel binnenwegen, veel bospaden. Een grindhelling van 26% naar beneden.
Maar ook zo'n 15 km snelweg (op de fiets, jawel).
Zandpaden, asfalt, klinkers: alle soorten wegdek wel gehad.
OK, ook twee keer een paar kilometer met de bus (totaal ongeveer 25 km)

Na tweeenhalve week, en ruim 850 km fietsen, vanuit Bergen de boot naar
New Castle, en de dag daarna met de boot naar IJmuiden.
Toen was het nog maar 70 km fietsen naar huis.
 
Op vakantie geweest in Polen. Eerst onderlangs de zuidgrens vervolgens via de oostgrens omhoog tot ongeveer halverwege. Daar ligt het enig overgebleven oerbos van Europa. Vervolgens net boven Warschau langs weer terug naar de duitse grens. Alles bij elkaar zo'n 4250 km. En de landen waar ik door ben gekomen zijn dan; half Nederland, Duitsland en Polen. Nederland en Duitsland de snelweg genomen, Polen was volledig binnendoor.

Gave reis. Hoe is het gesteld met de wegen en, niet onbelangrijk, de veiligheid?
 
Terug
Bovenaan Onderaan