Vakantiebestemming dit jaar / met of zonder motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_pinky

MF'er
13 jun 2004
72
0
limburg
Hallootjes,

Ik vroeg me eigenlijk af waar de gemiddelde MF-er zo op vakantie gaat dit jaar,
mezelf gaat in July naar Cyprus *D zonder motor aangezien ik er nog geen heb.... :(
 
Ik weet het nog niet, de helft van de vakantie is al volgeplempt met activiteiten, ik weet niet hoeveel tijd en geld er over blijft om nog ergens heen te gaan............
 
Van de 7 wkn die ik zelf heb, ga ik er 2 met me vent naar Oostenrijk.
Met blik.

De andere 5 klussen in en om huis en motorrijden.
Zou niet weten wat ik allemaal ga doen om die andere 5 te vullen.
 
Ik ga einde augustus voor 11 dagen naar Portugaal.

Aangezien ik nog geen motor én geen motorrijbewijs heb, ga ik gewoon met het vliegtuig ;)
 
Als ik het vertrouw (heb m'n rijbewijs net een week), dan willen vriendin en ik met de motor naar Italie. Gewoon rustig 500km/dag ofzoiets. Misschien een dagje of 2 extra in Zwitserland > :) Gewoon zien waar we uitkomen.

't ziet er naar uit dat ik het wel aan ga durven. Gisteravond een paar uur snelweg gedaan om de rug en nekspieren te testen: ging prima.

Op de brommer heb ik redelijk wat buitenland gezien (Belgie, duitsland, portugal, hongarije, Griekenland, Sicilie), dus daar verwacht ik ook niet zoveel problemen mee. Ik ga wel de grote steden vermijden. Vorig jaar was Catania (Sicilie) goed te doen op een 125cc huurscooter. Maar die was ietsjes wendbaarder dan mijn motor, en een deuk meer of minder viel toch niet op bij dat ding.
 
Kweet niet of ik met de motor op vakantie zou gaan, heb nogal een groot koffer vol met kleren meestal en dat is niet zo handig op de motor lijkt me :?

Ik hoop niet dat het hier in nederland ook weer zo goed weer wordt net als ik op vakantie ben , vorig jaar lekker op de dominicaance republiek
vergaan ze in hollandia ook van de hitte maar hier is het dan meteen zo benauwd... :r
 
Wij gaan over twee weken met de motoren naar Schotland. Daar huren we dan twee weken een huisje(lekker makkelijk èn droog) aan Loch Ness. En dan maar lekker toeren door de Highlands. Heb er heel veel zin in, 't is weer eens iets anders dan Frankrijk!
 
Waarschijnlijk 15 dagen Egypte, zonder motor. ;)
(met motor op vakantie zit er denk ik nooit in, maar wel leuke dagjes weg of gewoon een ritje her en der)
 
Eind augustus 2/3 weken zuid-frankrijk. Op de heen weeg Duitsland/Zwitserland/Italie. En als we de zin er in houden miss. door naar spanje. Alles met de motor, dagje sturen camping zoeken en de volgende dag weer verder.
 
Ik ga wel volgend weekend met ongeveer 30 man op de motor naar Hotton bij Luik, weekendje knallen in de Ardennen......
 
Vertrek volgende week donderdag naar Oostenrijk (Nauders) met TriumpfBart en aanhang op de motor om daar voor 10 dagen rond te gaan crossen.
Heb er wel zin in, maar hopen dat het weer een beetje meezit vorige week sneeuwde het daar nog '( Maar we houden moed, weer ziet er nu al beter uit voor de komende tijd :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan