Vakantiebestemming en Coronavirus

Met wild kamperen in D is het net als in NL,.........................zo lang Onkel Polizist het niet ziet dan MAG HET!!
Als ik heel eerlijk ben , vind ik dat helemaal niks. Neem je dan ook netjes je toiletpapier mee terug en andere zooi ? Ik geloof daar niets van. Als het nu echt niet anders kan omdat je bijvoorbeeld in Scandinavië je geen camping kunt vinden ( das ook bullshit trouwens ) dan is het nog enigszins acceptabel voor een nachtje. Voor de rest, dan ga je voor die paar snertcenten toch gewoon naar een camping, daar zijn die voor !!
 
Heb je helemaal gelijk in!
Daarbij effe lekker een warme douche is ook wel wat waard.

Toch heb je ook wel eens campings, die eigenlijk die naam niet mogen hebben.
Slecht sanitair en veel dingen VIES :X dan kan je idd nog beter op een stille plek in het bos staan.
 
Heb je helemaal gelijk in!
Daarbij effe lekker een warme douche is ook wel wat waard.

Toch heb je ook wel eens campings, die eigenlijk die naam niet mogen hebben.
Slecht sanitair en veel dingen VIES :X dan kan je idd nog beter op een stille plek in het bos staan.
ga jij me nu vertellen dat je een steekschep bij je hebt :?
of kak je gewoon op een paddestoel :')
 
Gister nog een rondje in Duitsland gemaakt, weliswaar niet ver van de grens maar geen agent gezien. Het tanken is daar perfect, een liter super plus ( oude 98) voor 1.32 , terwijl een dag tevoren bij de Shell De Meern langs de snelweg toch 1.71. Het loont dus de moeite voor Tukkers !
 
ga jij me nu vertellen dat je een steekschep bij je hebt :?
of kak je gewoon op een paddestoel :')
Ik kan je melden dat wij ooit op een gore camping hebben gestaan in Kroatië met toiletten waar je liever niet heen ging.
Dus als je dan toch moest dan liep je maar een stuk het bos in.
Ja, lekker schijten tussen de paddestoelen. Wij waren daarin echt niet de enigen.
Voor ons was het daar heel snel wegwezen!
 
Ik kan je melden dat wij ooit op een gore camping hebben gestaan in Kroatië met toiletten waar je liever niet heen ging.
Dus als je dan toch moest dan liep je maar een stuk het bos in.
Ja, lekker schijten tussen de paddestoelen. Wij waren daarin echt niet de enigen.
Voor ons was het daar heel snel wegwezen!

1585423882766.jpeg
 
In Wuhan zijn de maatregelen zo'n beetje weer opgeheven. Dus even vergelijken hoe effectief China is met hun aanpak tegenover de EU.
Ik denk dat ze hier wat minder rigoureus zijn. Dus veel langer gedoe. Reken maar niet dat het over drie weken beter is dan nu. :N

Ik hoop echt dat het virus daar is uitgeraasd en dat er niemand meer besmet is, anders begint het feest opnieuw. Ik zeg dat we hier soms te laks zijn. De wereld had bij de eerste signalen een code rood moeten geven en het fucking luchtruim moeten dicht pleuren. Heb ik eind december tegen mijn vrouw gezegd "doe niet zo gek" zei ze toen.. en moet je nu eens kijken. "weet je wat het kost om het luchtruim te sluiten"... Geld kost het... geen mensen levens maar da's achter af.

De wereld is ziek en moet uitzieken.

Ik zeg.. zit het uit en ga weer plannen maken als het overal weer veilig is.. Je heb namelijk maar 1 besmet persoon te hebben die van hot naar her reis om het vuur weer aan te wakkeren.
 
Ik zeg.. zit het uit en ga weer plannen maken als het overal weer veilig is.
Ik heb al diverse plannen in concept klaar staan.
Als de corona de deur uit is en de lucht weer veilig, dan haal ik gelijk plan nr 17 uit de kast en ga direct op pad!
Effe de storm uitzitten en dan direct weer klaar voor vertrek!! (eigenlijk ben ik er nu al helemaal zat van!)
 
Ik heb al diverse plannen in concept klaar staan.
Als de corona de deur uit is en de lucht weer veilig, dan haal ik gelijk plan nr 17 uit de kast en ga direct op pad!
Effe de storm uitzitten en dan direct weer klaar voor vertrek!! (eigenlijk ben ik er nu al helemaal zat van!)
Gelijk heb je ! maar voor nu wordt het van alles doen in en om het huis, klusjes waar ik eigenlijk een bloedhekel aan heb zoals het schilderen van de buitenboel en de tuin bijhouden, ik ben niet gemaakt om in de aarde te wroeten ! En van de motor poetsen wordt ik ook niet blij, het ding moet gewoon rijden zonder geouwehoer ! Gelukkig is Duitsland dichtbij, en ik ken alle sluipweggetjes ! Een paar keer 98 tanken en je hebt de eventuele boete alweer terugverdiend, met 40 cent per liter verschil
 
Gister nog een rondje in Duitsland gemaakt, weliswaar niet ver van de grens maar geen agent gezien. Het tanken is daar perfect, een liter super plus ( oude 98) voor 1.32 , terwijl een dag tevoren bij de Shell De Meern langs de snelweg toch 1.71. Het loont dus de moeite voor Tukkers !
Geen controle gezien gisteren bij de overgang knallhutteweg te Enschede...ik ben zelf niet overgestoken omdat mijn tank vol was.

Overigens was het onderweg heel druk met motoren en cabrio’s....
 
Alleen mensen die daar van het virus af waren zijn weer positief getest...

Dat kan. Vooral zoals er staat binnen 1 of 2 weken nadat ze waren hersteld.
Aan de ene kant is die test super gevoelig. En aan de andere kant las ik dat het normaal is bij zulke testen dat ze 1 op 3 vals negatief testen. Vandaar ook dat ze twee losse testen doen.

Zolang ze niet alsnog weer long problemen oplossen, hoeft dit niks anders te betekenen dan dat de speeksel test niet zo zwart wit is als de media graag wil neerzetten.
 
Ik heb al diverse plannen in concept klaar staan.
Als de corona de deur uit is en de lucht weer veilig, dan haal ik gelijk plan nr 17 uit de kast en ga direct op pad!
Effe de storm uitzitten en dan direct weer klaar voor vertrek!! (eigenlijk ben ik er nu al helemaal zat van!)
Ik zou als ik jou was (geldt ook voor mij trouwens) dat jij op dat moment niet de enige bent. Ik ben bang dat het een grote chaos wordt vanwege het feit dat iedereen gelijkertijd op vakantie wil.
 
Ik zou als ik jou was (geldt ook voor mij trouwens) dat jij op dat moment niet de enige bent. Ik ben bang dat het een grote chaos wordt vanwege het feit dat iedereen gelijkertijd op vakantie wil.

Zeker omdat het waarschijnlijk gefaseerd gaat, en niet alle landen tegelijk weer "open" gaan. Dan gaan we massaal naar plekken waar we wel naartoe mogen, met grote groepen bij elkaar. Hoeft er maar één tussen te zitten die het virus nog wel heeft en we zijn weer terug bij af.

Ik hoop echt van harte dat we dit jaar nog een soort van vrij op vakantie kunnen, maar ik heb er een hard hoofd in.
 
Tja.. wat de plannen worden kunnen we echt niet overzien of voorspellen.
Ik heb mijn Vespa klaar staan voor de trip die ik voor eind mei gepland had staan.
De route is klaar, campings onderweg enigszins verzonnen, enz.

Ik had nog geen vrij gepland op het werk, gelukkig kan dat redelijk op korte termijn.
Dus als Frankrijk en België uit de lockdown gaan, de campings weer open gaan.
Dan bind ik mijn kampeer zooi op de Vespa en vertrek ik.

Vraag me trouwens af of je nu wel door België mag rijden als je op doorreis bent?
Weet ik veel omdat je naar familie of vrienden in Frankrijk of Italië of waar dan ook gaat??
 
Wij hebben hier het vakantie plan geparkeerd. We hebben vooralsnog een huis in Italië gehuurd via Airbnb en een huurauto gereserveerd, maar vinden het nog te vroeg om de bende te annuleren. Waarschijnlijk ergens in mei gaan we daar over nadenken wat te doen. In elk geval ruim op tijd annuleren als dat nodig blijkt te zijn.
 
Vakanties plannen kun je dit jaar vergeten
je mag blij zijn als je dit jaar op de bonnefooi weekendjes weg kan/mag
verder als bij de buren zul je niet komen
het wordt naar buiten kijken en gaan
 
Vakanties plannen kun je dit jaar vergeten
je mag blij zijn als je dit jaar op de bonnefooi weekendjes weg kan/mag
verder als bij de buren zul je niet komen
het wordt naar buiten kijken en gaan

Het enige wat ik me kan bedenken om te doen is wildkamperen in NL. Een mooie route maken, tent ergens afgelegen wegzetten en 's avonds met een sixpack bier genieten van de natuur.

Alleen het grote probleem zit denk ik in het woord 'afgelegen'...
 
Vraag me trouwens af of je nu wel door België mag rijden als je op doorreis bent?
Weet ik veel omdat je naar familie of vrienden in Frankrijk of Italië of waar dan ook gaat??
Wat ik begrijp van iemand die bij de grens woont staan er op de kleinere wegen beton blokken op de weg. Die mag nu 40km omrijden om 5 km verderop d'r pony's te verzorgen.
 
Het enige wat ik me kan bedenken om te doen is wildkamperen in NL. Een mooie route maken, tent ergens afgelegen wegzetten en 's avonds met een sixpack bier genieten van de natuur.

Alleen het grote probleem zit denk ik in het woord 'afgelegen'...
ik heb 't niet zo op bospoepers :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan