Vakantiebestemming en Coronavirus

Mijn 2e prik zit erin. *O* Beide prikken zijn in mijn gele boekje bijgeschreven door degene die prikt. :t

photostudio_1622985689145.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren vanuit Frankrijk teruggekomen naar NL. Geen centje pijn, geen enkele controle aan welke grens dan ook.
En heel veel gele platen, als dan niet met polyester....
Las dit ook..van alle gasten die daar al zitten in FR bv was er niet 1 aan gehouden
Wij gaan morgen zonder test of wat dan ook..
we zien wel....
 
Ik lees dat je in Frankrijk welkom bent (zonder test) 2 weken na de 2e prik en 4 weken indien je Janssen hebt gehad.
Daar komen ze nu pas mee. |(
Het is zo lastig als de spelregels steeds veranderen of te laat komen.
Maar goed, ik vertrek vrijdag wel.

 
Regels veranderen met de dag en zijn per land verschillend hoe ze over elkaar denken. Onmogelijke puzzel. En aangezien er alleen op vliegverkeer gecontroleerd wordt... Gewoon gezond verstand gebruiken, dat is waar het bij de meesten, en ook in ons demissionaire kabinet, volkomen aan ontbreekt.
Zijn stapelgek! Eerst was 1 vaccinatie goed nu 2!
België heeft al over 3de vaccinatie! Iedereen junkie🤪
 
Italië (samen met nog wat landen) is door onze overheid van de oranje lijst gehaald.
 
Net een weekje elzas, vogezen, jura, alpen, cote d'azur en atukje ardeche gedaan. Overal welkom, horeca snakt naar de toerist. Ze waren zelfs overal aardig. Per ongeluk ook nog in Zwitserland beland, maar ook daar geen capo's bij de grens gezien.
Helaas met koekblik overigens 8-)
 
Italië (samen met nog wat landen) is door onze overheid van de oranje lijst gehaald.
kan je meteen de Timmelsjoch nemen, die gaat morgen ook open.
 
Terug
Bovenaan Onderaan