Vakantiepics....

HELLdesker

MF veteraan
19 mei 2001
5.402
3
Kheb helaas geen rijdende foto's maar toch effe een paar...

Heenreis....
yam-r1-99-bikepics-06736.jpg


Zwitserland :9~
yam-r1-99-bikepics-06746.jpg


Waarschuwingsbord :P
yam-r1-99-bikepics-06737.jpg


Voor meer ---> zie bikepics.

Waar zijn jullie foto's :?

_________________
Ik
worshippy.gif
mijn http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-04655.jpg (YZF-R1) waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-08-13 08:14 ]
 
Mooi foto's Helldesker.

Vooral die laatste foto, die is super!

IDEE :

Is dat geen leuke voor motor-forum T-shirts/stickers?????

No Risks
test.jpg

No Problems, Yeah right :j

http://www.MOTOR-FORUM.NL


<- je url werkt niet, nu wel :)

[ Dit Bericht is bewerkt door: J.W op 2001-08-13 10:05 ]
 
Geen verhaal voor bij de prentjes helldesker? Aangezien ik niet op vakantie kan (centen) moet'k het doen met verhalen over andermans vakantie he :)

Geen foto waar je in full gear opstaat btw? 'k Vraag me nog steeds af hoeveel je nu net meesleurt op zo'n fietsvakantie en hoe je dat meesleurt.

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-08-13 10:12 ]
 
Poohbeer,

Mijn verhaal is jouw vakantie!? Op mijn site kun je een motorvakantieverhaal terugvinden, dan zie je ook meteen hoe een motor met "full gear" eruit ziet...

Prettige vakantie :+
 
Ik zal binnenkort ook wat foto´s plaatsen, maar 1 ding, veel heb ik niet bij me.

Neem trouwens voortaan geen tent meer mee, zei ik verleden jaar ook al, maar nu maar 4 nachten ingeslapen in 2 1/2 week.
De rest lekker hotelletjes.
 
Geen verhaal voor bij de prentjes helldesker? Aangezien ik niet op vakantie kan (centen) moet'k het doen met verhalen over andermans vakantie he :)

Geen foto waar je in full gear opstaat btw? 'k Vraag me nog steeds af hoeveel je nu net meesleurt op zo'n fietsvakantie en hoe je dat meesleurt.

Op de bovenste foto staan toch duidelijk een R1 en een YZF1000R met volle bepakking... Kheb alles op mijn R1 zitten wat ik nodig heb.
Twee zadeltassen met kleding/schoenen e.d.
Rol met daarin slaapzak/matje en stoel.
Tanktas met gasbrandertje/koffieapparaat/bord e.d.

Kzal ondertussen effe kijken of ik nog een piccie heb met volle bepakking...

Gevonden...
yam-r1-99-bikepics-06753.jpg


_________________
Ik
worshippy.gif
mijn http://www.bikepics.com/pics/yam-r1-99-bikepics-04655.jpg (YZF-R1) waarmee ik lekker kan
crossy.gif
.

[ Dit Bericht is bewerkt door: HELLdesker op 2001-08-13 11:53 ]
 
Hmm, ik zie zadeltassen in combinatie met een hoge uitlaat. Hoe zorgen jullie ervoor dat de zadeltassen niet de uitlaat kan raken? En zou het mogelijk zijn om een passagier mee te nemen indien jullie geen bagagerol zouden hebben? Ik wil een keer een dagen toeren met mijn vriendin, maar ik ben bang dat ik met de zadeltassen in de knoei ga komen: een zadeltas die lekker versmelt met je uitlaat :(

 
Je vriendin heeft geen last van de zadeltassen, die zitten achter haar voeten, er zijn speciale zadeltassen voor sportmotoren, die lopen schuin weg en zijn minder laag, eventueel extra spanbandje om hem goed op zijn plek te houden.

Dan kan je ook bagagerekjes kopen waardoor je de bagagerol achter je vriendin der rug komt, vinden ze lekker, want dan kunnen ze een beetje leunen en hoeven ze zich ook niet de hele tijd goed vast t houden.

Tanktasje erbij en alles komt goed.

Zal ook nog wat foto's inscannen, ook van de oude motor toen me vriendin nog achterop zat. (met bagage)
MZZL
 
Gave piccies helldesker!

Moet ik nog steeds doen, een keer met de motor op vakantie! Nog niet gedaan...

Tot woensdag!! IK HEB ER ZIN IN!!!!! :] :9~ *D
 
Zeer gave pics, is dit alleen alles wat je ter beschikking hebt :? :?
Nu weet ik trouwens ook dat het goed gaat als je zadeltassen op een
sprtieve motor zet... twijfelde er namelijk enorm aan, vandaar!! :)
 
Gave piccies helldesker!

Tot woensdag!! IK HEB ER ZIN IN!!!!! :] :9~ *D

Al zenuwachtig :?
1 vriend van me is nu aan het oefenen ( dit verhaaltje maakte hem een beetje bang dat hij daar een flater zou begaan.....)
Ik zie er iig naar uit... ( al moet ik al om 6.30 uur op de brommer zitten om er om 8.30 uur te zijn.)
 
Zeer gave pics, is dit alleen alles wat je ter beschikking hebt :? :?
Nu weet ik trouwens ook dat het goed gaat als je zadeltassen op een
sprtieve motor zet... twijfelde er namelijk enorm aan, vandaar!! :)

Uhm hoezo :? Alles wat ik ter beschikking heb :? Kheb meer foto's ( 45 om precies te zijn.) als je dat bedoelt, maar kga hier niet meteen alles posten...
 
Posten helldesker!
jammer dat'k geen fiets meer heb, anders had'k zeker effe komen kijken naar tommies.. jullie wat uitlachen van de tribuna ofzo ;)
 
Okay nog een paar dan...

yam-r1-99-bikepics-06734.jpg


yam-r1-99-bikepics-06731.jpg


Is ie vies of is ie smerig...
yam-r1-99-bikepics-06730.jpg


Elke foto is op een andere pas...
( meer volgt.. kmoet weer effe scannen :P )
 
Voorlopig laatste 3.... Meer heb ik gewoonweg geen zin in...

Hier was het IJSkoud...
yam-r1-99-bikepics-06812.jpg


Ballet :?
yam-r1-99-bikepics-06813.jpg


Hier ging ik bijna van mijn stokje... Ik was veelste hard naar boven gereden en dus bekaf en op deze hoogte krijg je heel weinig zuurstof....
yam-r1-99-bikepics-06814.jpg

 
Wanneer ben jij geweest, Helldesker.
2 weken terug stond ik op dezelfde plek (Stelvio)

Waar ben je allemaal geweest?
 
Okay dan... nog 1tje... Voor de MIETJES... ( het staat er op dus het zal wel zo zijn :P )

yam-r1-99-bikepics-06815.jpg

 
Wanneer ben jij geweest, Helldesker.
2 weken terug stond ik op dezelfde plek (Stelvio)

Waar ben je allemaal geweest?

Uhm ... ik ben nu 2/2.5 weken thuis geloof ik.. dus.

We hebben alle bergpassen in Zwitserland gereden in een week.
De eerste camping was bij Sarnen ( Sarnersee.) 2 dagen geweest en de rest op de camping bij Lenzerheide.

Hoe heb je de Stelvio gereden :? Ik vanaf Italie omhoog... ( de 43 haarspeldbochten omhoog gereden dus... )
 
Ik heb de Stelvio vanuit Zwitserland via de Umbriapas omhoog gereden en in Italie (43 bochten) naar beneden.

Toen naar de Dolomieten geweest (1 week) en daarvoor in Brig (CH) gezeten en een boel passen gereden. (Furka,Gotthard,Nuefen,Susten en nog een aantal). Op de heen weg binnendoor via Duitsland (Zwarte Woud) en terug onder andere via de Brennerpas (niet te snelweg natuurlijk).


 
Ik wist altijd al dat trikes (en Harley's) voor mietjes zijn.









Leuk he, Photoshop!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan