Val-ervaring met motorjeans?

Inkorten kan altijd en kost maar een fractie van wat zo'n broek kost natuurlijk ;)

Dit was dus een reactie op het laatste bericht vorige page
 
Laatst bewerkt:
en dan nog goeie schoenen vinden waarop ik de hele dag kan lopen en die veilig voelen.

Ik zelf draag altijd leren laarzen. Die zijn onderaan vrij stevig, dus prettig met schakelen etc. Daarnaast zijn ze waterdicht, ook handig, en ze zijn hoger dan normale schoenen (tot onderaan de kuit bij mij) dus dat past mooi onder een pak of een jeans. Ziet er nog cool en oldschool uit ook. Natuurlijk zijn ze niet zo stevig als motorlaarzen, maar wie wil daar nu de hele dag op lopen. Ik doe het nu al een jaar zo en het bevalt me heel goed! Gewoon naar een goede lederzaak gaan, en een paar gave boots kopen dus, prijs tussen de 8o en 200 euro.. daar heb je wel iets voor!
 
Ik zelf draag altijd leren laarzen. Die zijn onderaan vrij stevig, dus prettig met schakelen etc. Daarnaast zijn ze waterdicht, ook handig, en ze zijn hoger dan normale schoenen (tot onderaan de kuit bij mij) dus dat past mooi onder een pak of een jeans. Ziet er nog cool en oldschool uit ook. Natuurlijk zijn ze niet zo stevig als motorlaarzen, maar wie wil daar nu de hele dag op lopen. Ik doe het nu al een jaar zo en het bevalt me heel goed! Gewoon naar een goede lederzaak gaan, en een paar gave boots kopen dus, prijs tussen de 8o en 200 euro.. daar heb je wel iets voor!

Ligt ook erg aan de laarzen, mij waterdichte gore-tex dingen zijn idd niet echt ideaal om hele dag in te lopen. Mijn sportlaarsjes (SupertechR) lopen net zo makkelijk als een paar normale schoen, en bieden prima bescherming. Daar loop je met gemak een hele dag op.
 
Die esquad's zien er nog steeds goed uit.

Iemand ervaring met de lengte? Alleen in maat 36 zijn ze. Nu heb ik zelf 32, maar als ik daarmee voorover op een motor zit is de broek altijd aan de korte kant, dus meer lengte heb je sowieso nodig.

Iemand ervaringen mee?
 
Ik zelf draag altijd leren laarzen. Die zijn onderaan vrij stevig, dus prettig met schakelen etc. Daarnaast zijn ze waterdicht, ook handig, en ze zijn hoger dan normale schoenen (tot onderaan de kuit bij mij) dus dat past mooi onder een pak of een jeans. Ziet er nog cool en oldschool uit ook. Natuurlijk zijn ze niet zo stevig als motorlaarzen, maar wie wil daar nu de hele dag op lopen. Ik doe het nu al een jaar zo en het bevalt me heel goed! Gewoon naar een goede lederzaak gaan, en een paar gave boots kopen dus, prijs tussen de 8o en 200 euro.. daar heb je wel iets voor!


zou dan gewoon kisten pakken die zijn over het algemeen goedkoper en verdomd stevig. oja en ze lopen ook heerlijk..
 
Eindoordeel motorjeans test Motoplus/Motorrad:

full
 
Iemand enig idee waar die van Held en of Vanucci te krijgen zijn?

Stuk goedkoper dan de rest en volgens de test vergelijkbaar met de duurdere.
 
Dankje, jammer genoeg erg ver voor een broek.
(Omg Den Haag/Amsterdam heeft de voorkeur)
 
Ik kan me ook een test in "motorrijder" (Belgisch motor blad) herinneren, waarbij ze n gast in verschillende broeken achter een motor aan sleepte.

Heb zo geen scanner bij de hand, dus misschien dat iemand anders t blad heeft liggen?
 
Ik heb een Lindstrands. Geeft wel een goed gevoel, is ook een dikke broek met door henzelf ontwikkeld Hi-Art materiaal. Maar het ziet er niet uit als een gewone spijkerbroek.
Ga daarom binnenkort eens kijken voor een King Kerosin, die er wel als een echte spijkerbroek uitziet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan