valblokken zx6r van 97

Gifkikker

MF veteraan
16 sep 2002
5.174
0
Belgie
na men crash wil ik wel valblokken op men moto, nu is men vraag, wat is een goed merk/prijs , en moet ik dan in men kuip beginnen snijden?
 
maat van me zoekt ze ook, schijnen moeilijk te vinden te zijn... :?

bij bikedesign kan ik ze kopen, maar vroeg me vooral of ik dan in de kuip moest snijden

*edit: kan ze blijkbaar toch niet krijgen bij bikedesign. juist eens gekeken in de catalogus
 
Bananeman en ik gaan ieder een setje halen in Duitsland. Kosten vanaf 69 euro.
Of je dan in je kuip moet zagen, weet ik niet. Bij mijn motor moet het wel, maar dat maakt me niet zoveel uit. Die dingen haal je er toch nooit meer af.

Ik heb even gekeken, en ze verkopen ze idd voor een ZX6R tot 97.

zx6r_ra_ws.jpg
 
je moet wel in de kuip zagen en ze gebruiken niet de bouten van het blok, dus zwakkere bouten, als die krengen direct afbreken ben je nog verder van huis.
 
je moet wel in de kuip zagen en ze gebruiken niet de bouten van het blok, dus zwakkere bouten, als die krengen direct afbreken ben je nog verder van huis.

Ze gebruiken voor die van mij (2000 model) in ieder geval wel de bouten van het blok!!!

Is jouw uitspraak gebaseerd op deze foto? Ik weet verder voor het 97 model niet de plek van de blokbouten uit mn hoofd.
 
heb navraag gedaan voor mijn ZX6 en dit kreeg ik op meerdere plaatsen als antwoord

OK, het maakte op mij even de indruk dat je het ook bedoelde voor de valblokken van die Duitsers. Maar dat is dus niet zo.

Maar je hebt gelijk, als je crashpads koopt die op die kuipboutjes moeten, heb je er idd geen fuck aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan