Valblokken

Kaxan

MF veteraan
23 jun 2002
1.425
117
Oosten des lands
Weet iemand of ik voor mijn Kawa ZX-9R (model 2000)valblokken kan kopen en zo ja waar.
Motoport heeft ze niet in het assortiment zitten :r
 
Bike Design:

JRK007_RZW1.jpg
 
Hoe duur is zo'n setje ongeveer? :?
Zoek er ook nog voor m'n gsx-r 600 '99......
eenvoudig te monteren, of moet ik zagen/boren in de kuip? dat was ik niet van plan...
 
Van horen zeggen doen ze vaak meer kwaad dan goed. Je fiets wil goed stuiteren als je met zo'n blok over een hobbel vliegt bij een crash
 
even een mailtje naar info@racing-bikes.nl hebben echt alles, en ook een goede prijs. Wordt ook thuisgestuurd, en zijn regelmatig op zolder. Kan dus niet misgaan.

thunderjohn
 
Hoe duur is zo'n setje ongeveer? :?
Zoek er ook nog voor m'n gsx-r 600 '99......
eenvoudig te monteren, of moet ik zagen/boren in de kuip? dat was ik niet van plan...

Bij een srad van '96 tot '00 hoef je niet zagen of boren. Gewoon 2 bouten (frame/cilinderkop) losdraaien en de blokken monteren met 2 langere bouten en klaarrrrr....
 
geweldig..flinke klap erop en je frame/cilinder kop is ontwricht.. nog meer schade..

Voor erg erg lage snelheid zijn ze misshcien best.. maar anders.. no use..
 
geweldig..flinke klap erop en je frame/cilinder kop is ontwricht.. nog meer schade..

Voor erg erg lage snelheid zijn ze misshcien best.. maar anders.. no use..

Die van Bike design zijn met een lange bout die de bout vervangt die het blok in het frame houdt, op het punt waar hij aan het frame komt is er een zwakkere plek, ams hij stuiterd en hij breekt is het daar, dan is het een kwestie van de bout uitboren of uittrekken en alles is ok

Maar als de fiets stuitert zonder valblokken is je frame ook naar de haaien, dus win je toch aleen maar??
 
de valblokken van den gixxer waren van Bike design. mar zijn bij zijn crash toch ni afgebroken ? of ben ik verkeerd

Dat zijn de blokken die op plaatjes staan, de blok was nog goed }) maar het plaatje was gewoon naar binnen gebogen (ik vermoed van die stalen hoek van die plaat die er lag juist in het gras) en die blok stond dus naar binnen geplooid...had die blok blijven staan had zijn frame volgerns mij niet naar de kl :+ te geweest (of die deuk moetst van die ijzeren trap zijn)

Maar dit was oog geen "schuiverke" hé....alles heeft zijn grenzen
 
Dit zijn die van Bike Design met 1 bout...is volgens mij steviger dan die met die plaatjes

Maar bij een 100+ crash zal dit ook niet veel meer uithalen

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan