Valdoppen yamaha fazer 600

Ruud76

Rookie
23 aug 2022
10
2
LELYSTAD
Hallo mede motor liefhebbers,

Ik heb een vraag m.b.t. het monteren van valdoppen op mijn fazer 600.
Hoe moet ik dat doen, want ik zie nergens waar ik ze op moet draaien. Heb ik er een aparte beugel voor nodig?
Of weet iemand waar ik het kan opzoeken op internet.

Alvast bedankt.

Groet Ruud
 
1678525629039.png

Ik zit naar deze te kijken
 
Ik moet ze nog kopen. Maar vroeg het me af omdat ik niet echt een punt kan vinden waar ik ze moet monteren.

Ik weet niet waar je de doppen gaat kopen, maar bij de webshops kan je tegenwoordig vaak wel een handleiding vinden bij het product, en anders zou je natuurlijk de webshop zelf kunnen mailen met de vraag voor een montagehandleiding.

Het kan prima zijn dat jouw motor geen specifieke montagepunten voor valbescherming heeft en dat er montagepunten van het motorblok herbruikt worden voor de valbescherming
 
Ik weet niet waar je de doppen gaat kopen, maar bij de webshops kan je tegenwoordig vaak wel een handleiding vinden bij het product, en anders zou je natuurlijk de webshop zelf kunnen mailen met de vraag voor een montagehandleiding.

Het kan prima zijn dat jouw motor geen specifieke montagepunten voor valbescherming heeft en dat er montagepunten van het motorblok herbruikt worden voor de valbescherming
Dat snap ik, maar zag op mp een paar en dacht misschien passen die
 
als je valdoppen koopt moeten ze in feite specifiek voor jou motor bedoelt zijn
daar zitten dan de benodigde langere bouten en plaatsbepaling bij
originele bout er uit en valdop met meegeleverde bout monteren
 
Terug
Bovenaan Onderaan