Valencia GP 2018

Hoe ver komt Jorge Lorenzo


  • Totaal aantal stemmers
    18
Spannende race nog wel, jammer van Vinales, Rossi en Marquez. Rins heeft het terecht goed gedaan! Jammer dat ie P1 niet vasthield.

Nu maar weer wachten op het volgende seizoen..
 
Man wat een mooi podium! Dovi foutloos, Rins die hem onder deze omstandigheden toch maar weer thuis brengt, erg leuk voor Suzuki en de fans en wat te denken van het eerste KTM podium? En wat k.d voor Rossi (en alle anderen) die gevallen zijn. Verder krijgt Marquez er patent op: Uitvallen als de titel al binnen is. En voor de titel binnen is alleen maar schijnbewegingen maken. Dat is een kunst op zich. Voor Yamaha het slechtste seizoen in jaren, helaas.

En verder: Dani, dank je wel voor een prachtige carrière!
 
Wel mooi om te zien hoe Pol op zn fiets zit in de regen, alsof ie vol aan het poken is in perfecte omstandigheden :}. Verder jammer dat Lorenzo niet topfit is om de Honda te testen op Dinsdag, ben daar echt benieuwd naar. Op naar het 3 potter geluid nu in Moto2 :9~.
 
Yamaha heeft zeker een stap gemaakt lijkt het. Op een gegeven moment deed de M1 het in de regen zelfs ook niet.
 
Wel mooi om te zien hoe Pol op zn fiets zit in de regen, alsof ie vol aan het poken is in perfecte omstandigheden

Zo zag ik het ook! Geweldig podium voor al het harde werken. Als KTM man was dit de mooiste GP dag die ooit heb gezien!
En hoe lang geleden is het dat er twee Merken uit europa op het podium stonden!
Rins had hem van mij ook mogen winnen vandaag.

Wat was het weer een geweldig jaar in de MotoGP. Kan zeggen wat je wilt, maar Dorna heeft er een fantastisch kampioenschap gemaakt.
 
Fantastisch kampioenschap lijkt me ook wat overdreven. Spannend was het in ieder geval niet,en daar hoort het toch wel om te draaien. Wel mooi om te zien dat de teams wat dichter bij elkaar komen.
 
Zo zag ik het ook! Geweldig podium voor al het harde werken. Als KTM man was dit de mooiste GP dag die ooit heb gezien!
En hoe lang geleden is het dat er twee Merken uit Europa op het podium stonden!
Rins had hem van mij ook mogen winnen vandaag.

Wat was het weer een geweldig jaar in de MotoGP. Kan zeggen wat je wilt, maar Dorna heeft er een fantastisch kampioenschap gemaakt.

Ik zou 't niet weten, en er ook helemaal niet bij stil gestaan.

Maareh... wel hartstikke mooi natuurlijk. :')
 
Goed weekend voor KTM geweest, geweldig! Goed weekend ook voor Rossi, toch die 3e plek veiliggesteld. Ik denk dat ie scherper is dan ooit maar dat ie moet compenseren voor de slechtste Yamaha ooit in zijn carriere. .Als race 1 was uitgereden had ie welleicht gewonnen..
 
Fantastisch kampioenschap lijkt me ook wat overdreven. Spannend was het in ieder geval niet,en daar hoort het toch wel om te draaien. Wel mooi om te zien dat de teams wat dichter bij elkaar komen.

Spannend was het zeker niet, als MM met ik dacht zo even uit het hoofd 3 of 4 keer een nul score en dan nog met een straatlengte kampioen worden is het niet een heel spannend jaar geweest.

Ik ben wel blij dat het lijkt of Yamaha het licht weer wat heeft gezien en dat Rins op de Suzuki ook een steeds betere combi gaat worden, hopelijk komt het allemaal weer wat meer naar elkaar toe.

Of het genoeg zal zijn om Marquez volgend jaar van weer een titel af te houden? Ik vraag het me echt af. Mocht hij geen zware blessures oplopen dan kan ik me het bijna niet voorstellen dat hij niet opnieuw wereldkampioen gaat worden.
 
Waar er zoveel Pedrosa gaan missen vind ik het jammer dat deze man van t paddock verdwijnt.

Qua prestaties misschien niet te vergelijken maar aan uitstraling en eerlijkheid maakt hij dat dubbel en dwars goed
 
  • Leuk
Waarderingen: NR34
DscRmxPXgAEwKRV.jpg
 
Top dit!
Echt jammer dat hij weg moet een publiekslieveling en hartstikke gek!
Is het een publiekslieveling of is zijn populariteit omhoog gegaan toen 'men' wist dat hij er volgend jaar niet meer bij zou zijn en 'het publiek' hem elke GP in dat weekend voor het laatst zou zien? Want ik heb zelf ook erg het idee dat hij vooral opgehemeld werd toen hij zelf ook steeds banaler gedrag begon te vertonen in de loop van dit jaar, en ik heb ergens het idee dat dit wel een beetje parallel heeft gelopen met zijn prestaties op de Aprilia en de voortgang van zijn contractonderhandelingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Qken
R3dding is gewoon 30 jaar te laat geboren ofzo , hoorde in de tijd dat er gerookt, gezopen en geracet werd.


Dat hij de laatste paar maanden van gekkigheid niet meer wist wat hij moest doen, kan heel goed zijn ingehouden drang zijn om gekke dingen te doen ;)
Hoop dat hij volgend jaar meteen bsb kampioen word
 
Terug
Bovenaan Onderaan