Valentino Rossi - 9 times World Champion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is wel weer erg jammer idd. De motogp prototypes zitten toch wel dicht bij elkaar trouwens, 0.85 sec. We zien het wel weer. Het belangrijkste is dat het weer een leuke race wordt! En als het leuk is betekent het dat rossi goed rijdt ;)
 
Trouwens.. de top speed van Rossi is ook wel aardig om te zien *D :P
Compenseert nog enigzins zn bochtenproblemen...maar ze zitten allemaal dicht bij elkaar.

Ben er ook nog niet van overtuigd, denk wel dat zodra hij dat compleet nieuwe blok heeft en dan nog steeds dezelfde achterstand heeft dat het huwelijk na dit seizoen over is.
 
Compenseert nog enigzins zn bochtenproblemen...maar ze zitten allemaal dicht bij elkaar.

Ben er ook nog niet van overtuigd, denk wel dat zodra hij dat compleet nieuwe blok heeft en dan nog steeds dezelfde achterstand heeft dat het huwelijk na dit seizoen over is.

Daar ga ik ook vanuit ja :Y
 
nieuw materiaal.11 de stek.ik blijf erbij dacati vs rossi word nooit iets.
en zeg nu niet tis nog paar pas fp 1
ik geloof daar niet in.je zit erbij van bij het begin of je hebt een probleem op dit niveau.

Check je postjes eens effe voordat je het hier neer dropt.. ;)

Posities zeggen me tijdens vrije trainingen nooit veel.. 7 tiende van een seconde wel. :Y :Y

Maar na 20 rondjes is dat ook alweer 14 seconden. :X
 
Voor Rossi is het gewoon wachten tot Laguna, tot die tijd mag je blij zijn als hij aan kan haken bij die 2 Tech 3 rijders.
 
\
nieuw materiaal.11 de stek.ik blijf erbij dacati vs rossi word nooit iets.
en zeg nu niet tis nog paar pas fp 1
ik geloof daar niet in.je zit erbij van bij het begin of je hebt een probleem op dit niveau.[/quote]

Ik als niet Rossifan vind dat jij op een laag niveau zit , sorrie maar moest dit ff kwijt .
Mischien lul je na fp 2 wel weer anders.


helaas is het weer zo hé.gvd toch.ik zit toch niet op laag niveau heb ik de indruk maar bij ducati wel. :(
 
Check je postjes eens effe voordat je het hier neer dropt.. ;)

Posities zeggen me tijdens vrije trainingen nooit veel.. 7 tiende van een seconde wel. :Y :Y

Maar na 20 rondjes is dat ook alweer 14 seconden. :X

wat bedoel je daar nau mee?heb ik iets gepost die niet juist is mss?
 
Check je postjes eens effe voordat je het hier neer dropt.. ;)

Posities zeggen me tijdens vrije trainingen nooit veel.. 7 tiende van een seconde wel. :Y :Y

Maar na 20 rondjes is dat ook alweer 14 seconden. :X
7 tiende was leuk maar iedereen zat maar 0.8s van de 1e man dus dan naar verhoudingen kijken maar. Nu fp2 is het alweer duidelijk met meer dan 1sec verschil.

Mocht de bike nog positief veranderen voor Rossi dan zal het als een wonder aanvoelen voor iedereen _O-
 
7 tiende was leuk maar iedereen zat maar 0.8s van de 1e man dus dan naar verhoudingen kijken maar. Nu fp2 is het alweer duidelijk met meer dan 1sec verschil.

Mocht de bike nog positief veranderen voor Rossi dan zal het als een wonder aanvoelen voor iedereen _O-
Rossi heeft samen met Pedrosa en Stoner niet op een zetje zachte banden gereden, het verschil met die jongens is nog steeds zo'n 0,7 sec. Zoals ik al zei is het gewoon wachten op Laguna, of het moet weer ergens gaan regenen...
 
Rossi op 1.4 sec, Casey op 1.3 sec, Dani op 0.7 sec en Barbera op 0.5 Dit lijkt mij geen uitslag voor Zondag. Dus gewoon even wachten tot morgen.
Ciao
 
Wat een heerlijke frisse plaat. Ik zit maar naar de achterband te kijken. Volgens mij is ie los van de grond en is Vale hier met de Duc aan het vliegen...
full
 
Wat een heerlijke frisse plaat. Ik zit maar naar de achterband te kijken. Volgens mij is ie los van de grond en is Vale hier met de Duc aan het vliegen...[afbeelding]

dat is ''t gewoon... hij gaat zo hard dat ie los komt van ''t asfalt wat weer tot gevolg heeft dat de tijden omhoog gaan omdat je in de lucht natuurlijk geen grip hebt..

nu snap ik het..
 
Vroeger had je niet de GP chicane op Zandvoort en kon dit ook nog. _O-
 
Rossi zijn tijden zijn eigenlijk momenteel zo slecht niet hoor... :N

P7 op een harde band, ok op 1.1 op Dovi maar die rijd op een zachte band...

Blijkbaar werkt die alu swingarm toch niet al te best, want hij rijd terug rond op de carbon swingarm... :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan