Valentino Rossi - 9 times World Champion

Status
Niet open voor verdere reacties.
Riderick, maak je nou een deel 2 ... Deze zit een beetje vol ;)

Anders wil ik best voor je een vervolg regelen :)
 
Yes Rossi heeft het lek boven! hij staat top 3! oh nee dat was in de moto 3.. (sorry beetje flauw maar beetje gevoel voor humeur hebben jullie toch wel lijkt me)

Het blijkt dat het alleen nog kan als het nat is. das niet zo mooi voor hem

Weinig tot geen progressie dus. Krijg de indruk dat Rossi niet echt weet waar hij het zoeken moet.

Het valt me toch tegen dat hij het ding niet aan het sturen krijgt.
 
Yes Rossi heeft het lek boven! hij staat top 3! oh nee dat was in de moto 3.. (sorry beetje flauw maar beetje gevoel voor humeur hebben jullie toch wel lijkt me)

Het blijkt dat het alleen nog kan als het nat is. das niet zo mooi voor hem

Weinig tot geen progressie dus. Krijg de indruk dat Rossi niet echt weet waar hij het zoeken moet.

Het valt me toch tegen dat hij het ding niet aan het sturen krijgt.

:Z
 
Yes Rossi heeft het lek boven! hij staat top 3! oh nee dat was in de moto 3.. (sorry beetje flauw maar beetje gevoel voor humeur hebben jullie toch wel lijkt me)

Het blijkt dat het alleen nog kan als het nat is. das niet zo mooi voor hem

Weinig tot geen progressie dus. Krijg de indruk dat Rossi niet echt weet waar hij het zoeken moet.

Het valt me toch tegen dat hij het ding niet aan het sturen krijgt.

Zijn reputatie van "The Doctor"heeft hij niet waar kunnen maken,ik had eerlijk gezegd ook beter verwacht.
Misschien kan het alleen op deze fiets als je een bepaalde kronkel hebt die Stoner schijnbaar had,verder heeft niemand wat klaar kunnen maken op de duc.
Ik zou kappen en voor een jap gaan als dat mogelijk is.
 
Zijn reputatie van "The Doctor"heeft hij niet waar kunnen maken,ik had eerlijk gezegd ook beter verwacht.
Misschien kan het alleen op deze fiets als je een bepaalde kronkel hebt die Stoner schijnbaar had,verder heeft niemand wat klaar kunnen maken op de duc.
Ik zou kappen en voor een jap gaan als dat mogelijk is.

dat zijn uitspraken die je niet kan doen tijdens de operatie, het duurt langer dan verwacht maar hij maakt zijn reputatie pas niet waar als hij ervan wegloopt.. ook al duurt het tot 2013, als hij deze fiets voor elkaar krijgt is ie nog steeds met recht "Il Dottore"
 
Zijn reputatie van "The Doctor"heeft hij niet waar kunnen maken,ik had eerlijk gezegd ook beter verwacht.
Misschien kan het alleen op deze fiets als je een bepaalde kronkel hebt die Stoner schijnbaar had,verder heeft niemand wat klaar kunnen maken op de duc.
Ik zou kappen en voor een jap gaan als dat mogelijk is.

Lekkere optimistische bijdrage weer..
 
Laatst bewerkt:
dat zijn uitspraken die je niet kan doen tijdens de operatie, het duurt langer dan verwacht maar hij maakt zijn reputatie pas niet waar als hij ervan wegloopt.. ook al duurt het tot 2013, als hij deze fiets voor elkaar krijgt is ie nog steeds met recht "Il Dottore"

Het enige wat nu nog kan is een andere blokconfiguratie,oude blok is al gewijzigd en ondertussen zo'n beetje alles aan de fiets.
Als het na Laguna Seca nog niet lukt met een ander blok dan is het een kansloze missie en kun je beter naar wat anders uitkijken.
Dat is zeker geen afgang want hij heeft bewonderenswaardig veel inzet en geduld getoond.
 
Het enige wat nu nog kan is een andere blokconfiguratie,oude blok is al gewijzigd en ondertussen zo'n beetje alles aan de fiets.
Als het na Laguna Seca nog niet lukt met een ander blok dan is het een kansloze missie en kun je beter naar wat anders uitkijken.
Dat is zeker geen afgang want hij heeft bewonderenswaardig veel inzet en geduld getoond.

oude blok is nauwelijks gewijzigd, het echte gewijzigde blok komt pas in Laguna, dat blok is gebouwd voor een frame-motor itt het huidige blok..

ik zeg niet dat het de oplossing is maar continue die uitspraken van "gaat em niet lukken" en "ik zou kappen als ik hem was" wordt ik onderhand een beetje moe van en het draagt precies 0,0% bij aan dit (en andere) topics...

we zijn allemaal op de hoogte van de meningen van mensen die er niet in geloven en datzelfde 300 keer herhalen doet de fans er echt niet anders over denken (weet niet of dat je bedoeling is?)
 
Hoe lang moet ie nog verder gaan dan,tot de duc 4 wielen heeft?
Er liggen nu kansen dus pakken.

da's de makkelijke weg, misschien dat lorenzo daarvan houd maar ik vind 1 vd charmes van Rossi nu juist dat ie niet opgeeft... hij zal dat ding vooraan krijgen hoe dan ook..
 
Zijn reputatie van "The Doctor"heeft hij niet waar kunnen maken,ik had eerlijk gezegd ook beter verwacht.
Misschien kan het alleen op deze fiets als je een bepaalde kronkel hebt die Stoner schijnbaar had,verder heeft niemand wat klaar kunnen maken op de duc.
Ik zou kappen en voor een jap gaan als dat mogelijk is.
Capirossi zat er in 2006 ook heel dichtbij, helaas werd het toen Hayden op de Honda.
 
Het enige wat nu nog kan is een andere blokconfiguratie,oude blok is al gewijzigd en ondertussen zo'n beetje alles aan de fiets.
Als het na Laguna Seca nog niet lukt met een ander blok dan is het een kansloze missie en kun je beter naar wat anders uitkijken.
Dat is zeker geen afgang want hij heeft bewonderenswaardig veel inzet en geduld getoond.
Is er gewoon al niet teveel versleuteld en gedaan dat ze niet eens meer weten hoe en wat?
 
da's de makkelijke weg, misschien dat lorenzo daarvan houd maar ik vind 1 vd charmes van Rossi nu juist dat ie niet opgeeft... hij zal dat ding vooraan krijgen hoe dan ook..

:Y

Ze zijn pas een aantal races onderweg met de fiets met compleet alu frame, ontwikkeling kost nu eenmaal (veel) tijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan