Valentino Rossi deel 12 - I'm back, baby!

Hoeveel podiums in 2013?

  • Iedere race op podium - Il Dottore Magnifico!

    Stemmen: 6 4,4%
  • Meer dan 15

    Stemmen: 2 1,5%
  • Tussen 10 en 15 keer

    Stemmen: 55 40,4%
  • Tussen 5 en 10 keer

    Stemmen: 43 31,6%
  • Minder dan 5 keer

    Stemmen: 14 10,3%
  • Helemaal niet - Solo los Espanolos!

    Stemmen: 16 11,8%

  • Totaal aantal stemmers
    136
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is zijn kwaliteiten ook zeker niet kwijt....
Sorry maar... :X
Kan het zijn dat er enkelen sneller zijn....

Mwah zou je denken ;-) Ik kijk wel uit naar een Rossi vs Marquez duel. Oud vs nieuw net zoals toen Rossi als rookie in 2000 debuteerde in de 500cc en gelijk sneller was dan een paar coureurs met veel meer ervaring.
 
Ook dan is er wel een verklaring. :+

Helaas wel ja.
De feiten/cijfers zijn er dan en dan nog allemaal die discussies van "ja maar als......." ja maar toen......... "en als ie andere banden had" "en als ie niet was gevallen"
Tjonge jonge dat zijn allemaal factoren die voor elke rijder/team gelden.
 
Testen zijn een indicatie van de verhoudingen maar meer ook niet wat mij betreft. Ik zie Rossi zijn pluspunten in zijn racepace maar vooral zijn kwaliteiten in rechtstreekse duels tijdens een race. Kan me niet voorstellen dat hij die kwaliteiten kwijt is. Blijft allemaal speculeren.....laat de eerste race maar beginnen dan zullen we het gaan zien.

Wat ben jij ineens pro Rossi.... ben je ziek? :/
 
Hij is zijn kwaliteiten ook zeker niet kwijt....
Sorry maar... :X
Kan het zijn dat er enkelen sneller zijn....

Kan best, en het zou ook zeker geen ramp zijn. Marquez is bijvoorbeeld de toekomst, zie hem zo de 1e race winnen. Maar eens kijken wat Vale er van gaat bakken.
 
Wat ben jij ineens pro Rossi.... ben je ziek? :/

Nee hoor ben niet zo figuur die coureurs een wanker noemen enz. Rossi is een topper maar ben geen fan van hem kan ook niet als he als Biaggi fan. Maar de afgelopen twee jaar waren niet om aan te zien. Voor de spanning zie ik Rossi graag vooraan. Stiekem hoop ik op een mooi duel tussen Rossi en Marquez tijdens de eerste race.
 
Kan best, en het zou ook zeker geen ramp zijn. Marquez is bijvoorbeeld de toekomst, zie hem zo de 1e race winnen. Maar eens kijken wat Vale er van gaat bakken.

Marquez is snel, maar hij zal nog wat leergeld moeten betalen, bijna in elke test is hij al tegen de vlakte gegaan...

Kijk maar eens naar het 1ste seizoen van Lorenzo!

Races winnen zit er wel in denk ik, maar heel het seizoen constant zijn, da betwijfel ik toch...

Kzie Pedrosa toch wel als grootste kanshebber, zit goed in zn vel, is vorig seizoen supersterk geeindigd, Honda rijd als een trein en beseft dat het nu of nooit is met een Marquez die in zn nek hijgt!

Lorenzo maakt kans omdat hij altijd constant weet te finishen en Rossi zal zijn ervaring zeker kunnen gebruiken dit seizoen...

In de praktijk zie ik Rossi toch wereldkampioen te worden, zijn gretigheid is er nog! En op ne Yamaha kan hij wel rekenen, iets wat hij op de Duc nie kon...

FORZA Vale #46
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor ben niet zo figuur die coureurs een wanker noemen enz. Rossi is een topper maar ben geen fan van hem kan ook niet als he als Biaggi fan. Maar de afgelopen twee jaar waren niet om aan te zien. Voor de spanning zie ik Rossi graag vooraan. Stiekem hoop ik op een mooi duel tussen Rossi en Marquez tijdens de eerste race.

Kom op zeg, iedereen heeft toch wel een sportman die je niet mag.
Bij mij is dat toevallig Stoner. })
Verder zijn het wat mij betreft allemaal helden.

Wat Marquez betreft blijf ik gewoon van mening dat er nog geen enkele nuttige conclusie te trekken valt. Hij is snel tijdens de tests, maar dat zegt nog bar weinig over hoe hij het in een race zal doen.
En een mooi duel lijkt mij een race lang Lorenzo, Pedrosa, Rossi, Marquez, Crutchlow, Bautista en Bradl die voor de overwinning rijden, a la moto3. ;)
 
Marquez is snel, maar hij zal nog wat leergeld moeten betalen, bijna in elke test is hij al tegen de vlakte gegaan...

Kijk maar eens naar het 1ste seizoen van Lorenzo!

Races winnen zit er wel in denk ik, maar heel het seizoen constant zijn, da betwijfel ik toch...

Kzie Pedrosa toch wel als grootste kanshebber, zit goed in zn vel, is vorig seizoen supersterk geeindigd, Honda rijd als een trein en beseft dat het nu of nooit is met een Marquez die in zn nek hijgt!

Lorenzo maakt kans omdat hij altijd constant weet te finishen en Rossi zal zijn ervaring zeker kunnen gebruiken dit seizoen...

In de praktijk zie ik Rossi toch wereldkampioen te worden, zijn gretigheid is er nog! En op ne Yamaha kan hij wel rekenen, iets wat hij op de Duc nie kon...

FORZA Vale #46

Misschien lees ik het wel verkeerd :P ,mare lorenzo is reeds 2 keer wereldkampioen geworden op eigen kracht en heeft nu zelf een hoop ervaring :]
Heeft ie vale niet voor nodig,denk ik maar zo O-)

Dit bericht is noch pro, noch anti,lorenzo of rossi,dit om weer,eventuele, discussies in den kiem te smoren :)


Ik lees verkeerd,fautje bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
Kom op zeg, iedereen heeft toch wel een sportman die je niet mag.
Bij mij is dat toevallig Stoner. })
Verder zijn het wat mij betreft allemaal helden.

Wat Marquez betreft blijf ik gewoon van mening dat er nog geen enkele nuttige conclusie te trekken valt. Hij is snel tijdens de tests, maar dat zegt nog bar weinig over hoe hij het in een race zal doen.
En een mooi duel lijkt mij een race lang Lorenzo, Pedrosa, Rossi, Marquez, Crutchlow, Bautista en Bradl die voor de overwinning rijden, a la moto3. ;)

Dat zou erg mooi zijn. Maar ben er bang voor dat er gewoon zoals we al te lang zien, 2 weg rijden en de rest strijdt weer voor P3.
 
Kom op zeg, iedereen heeft toch wel een sportman die je niet mag.
Bij mij is dat toevallig Stoner. })
Verder zijn het wat mij betreft allemaal helden.

Wat Marquez betreft blijf ik gewoon van mening dat er nog geen enkele nuttige conclusie te trekken valt. Hij is snel tijdens de tests, maar dat zegt nog bar weinig over hoe hij het in een race zal doen.
En een mooi duel lijkt mij een race lang Lorenzo, Pedrosa, Rossi, Marquez, Crutchlow, Bautista en Bradl die voor de overwinning rijden, a la moto3. ;)

Schrijf Crutchlow en Bautista maar af, want die zijn toch net dat klasje minder volgens mij...
 
Dat zou ik van Crutch niet willen zeggen... Als die gozer op fabrieksmateriaal rijdt, rijdt hij
ook in de top 4 mee! :Y

Bautista vind ik ook subtop.

Die fabrieksfiets moet dan ook nog schaal 1 op 1,2 zijn zodat ie naar behoren met zijn korte stompjes kan werken })
 
Jaja, die crashes en highsiders lagen aan de Michelins zeker?

Komop man, da was puur een gebrek aan ervaring op the big bikes, niet meer dan dat!
Niet meer dan dat :? is wel erg kort door de bocht. _O-
Meer veiligheid had de rookie minder problemen gegeven, de limiet lag lager dan voorheen. (het is wel meer dan dat, maar zeker iets om even stil bij te staan, stukje geschiedenis :P )

Valentino had hemel en aarde bewogen om op Bridgestone te rijden terwijl Yamaha een contract had met Michelin. Het team ging zelfs met twee bandenmerken rijden. _O-

Dat was een meer dan bijzondere situatie.

Wat zelfs Valentino niet kon voorzien dat Michelin een rampjaar inging en niet alleen maar 'iets langzamer' was. Er gebeurden hele rare ongelukken om in the pace te blijven.
De voorbanden waren amper op temperatuur te krijgen (meer dan levensgevaarlijk!) en op de helft of driekwart van de race waren ze in veel races totaal versleten. |(

De fabriek kon het niet oplossen en onder druk trokken ze zich terug.
Nee het was niet meer dan dat.. :+
French tyre giant promises swift action after Laguna Seca nightmare
Edwards discovered that the front tyre that did work would last only ten laps, but that the next grade was too hard and had no grip at all. Other riders echoed his off-the-record comments.
French company committed to supplying the right rubber for this weekend's Czech GP
MICHELIN IS taking more types of tyre compounds to the Brno GP this weekend than ever before.After being caught-out by a drop in temperatures at previous races the french firm says it won't make the same mistake again.
Michelin ran into yet more trouble at Brno. A fully resurfaced track turned out to be punishing to front tyres, and while Bridgestone covers were up to the job, the Michelins weren’t.
MotoGP: Edwards blasts Michelin progress
"We need to engineer something for better safety, and also for a better show. I´m all for making it a bigger spectacle, but two guys out in front with a twelve second lead after six laps? It´s a joke to me."
Asked what his tyre problems were, Lorenzo (qualified plumb last) replied: “Yesterday (in the dry) it was the front tyre. Today, both tyres.”
Michelin withdraws from MotoGP

Speculation was rife that continuing problems for Michelin, whose chief remaining customer is the Repsol Honda factory team, would trigger the introduction of a one-tyre rule in the future.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan