Valentino Rossi deel 15 - Io sono pronta...iniziamo???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat denk ik ook wel ja, maar dat maakt het feest er niet minder om.
Hij reageerde op iets van gister, maar denk ook dat hij dankbaar gebruik maakt van het "sleepje" van Lorenzo. Is die ook ergens goed voor :+


Wel lullig dat hij dacht de 3de tijd te hebben. ook weinig mogelijkheden voor het team hem Jorge op te duiden dat hij 4de was.
 
Hij reageerde op iets van gister, maar denk ook dat hij dankbaar gebruik maakt van het "sleepje" van Lorenzo. Is die ook ergens goed voor :+


Wel lullig dat hij dacht de 3de tijd te hebben. ook weinig mogelijkheden voor het team hem Jorge op te duiden dat hij 4de was.

Er moet meer gequote worden! :+
 
Mijn zoontje zei net
Ik weet zeker dat Rossi gaat winnen morgen.
Want dan is het week 46 :}
Is die wakker of is die wakker :Y

(heeft die van zijn moeder trouwens )
 
Laatst bewerkt:
Met dank aan z'n teammaat ;)



Mat Oxley @matoxley · 31 min. 31 minuten geleden

Jorge was v pissed off with VR who chased him to grab pole & demoted Jorge to row 2. VR said: "I'm happy if this made him a little nervous!"


Hey hey, good old times _O-
 
Mat Oxley @matoxley · 31 min. 31 minuten geleden

Jorge was v pissed off with VR who chased him to grab pole & demoted Jorge to row 2. VR said: "I'm happy if this made him a little nervous!"


Hey hey, good old times _O-

:Y Ik voel weer een pitbox muurtje aankomen volgend seizoen _O-
 
Mat Oxley @matoxley · 35 min 35 minuten geleden

I wonder how long before Berlin Wall reappears in Yamaha pit? *O*

:Y _O-

Zat er ook aan te denken. Dit weekend 25 jarige viering van de val van de muur. Dus tijd voor wederopbouw zou ik zeggen _O-
 
Mat Oxley @matoxley · 31 min. 31 minuten geleden

Jorge was v pissed off with VR who chased him to grab pole & demoted Jorge to row 2. VR said: "I'm happy if this made him a little nervous!"


Hey hey, good old times _O-

Rossi maakte ook nog de opmerking dat hij in zijn carrière talloze keren gevolgd is voor een sleepje. Met andere woorden, Lorenzo mag juist vereerd zijn dat-ie zelf ook eens gevolgd wordt door Valentino. :') :+

(En dan was het nog per ongeluk ook...)

Lorenzo zou ondertussen beter moeten weten dan hier meer dan twee woorden aan vuil te maken. Laatste race van het seizoen, rij Vale morgen zoek en niemand heeft het meer over een sleepje... O-)
 
Ctrl-a, ctrl-c, ctrl-v, 2 minuten werk. Kun je je daarna weer verder vervelen :+

Neeeee, als ik dan toch zo'n topic ga openen ga ik er ook wel even voor zitten. Even doen alsof ik toch ook motorsportjourno ofzo had kunnen worden. :+
 
Laatst bewerkt:
Neeeee, als ik dan toch zo'n topic ga openen ga ik er ook wel even voor zitten. Even doen alsof ik toch ook motorsportjourno ofzo had kunnen worden. :+

Haha, dat weet ik toch. Weet wel dat je er moeite voor doet :Y
Probeer ik meestal ook wel als ik een topic aanmaak.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan