Valentino Rossi deel 16 - Sonno Invernale

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal,

ik volg rossi al jaren en iedere wedstrijd neem ik op,op dvd om later op mijn ouwe dag nog eens te kunnen genieten.
nu heb ik een paar wedstrijden door allerhande reden niet op dvd staan.

is er iemand die weet waar je motogp wedstrijden van vroeger en zelf nog van dit jaar kan afhalen op een eenvoudige manier zodat mijn collectie weer 100% is

alvast een dikke merci
 
Tijdelijk nieuwsgroepen account nemen met een goeie retentie.. kost je een tientje
De races van dit jaar staan er iig wel op..
 
Hij was echt aan het pushen, echt "maximum attack" ...
Echt prachtig/eng om te zien!
Ja dat hebben we lang niet meer gezien bij Rossi. Burgess eruit blijkt een super move geweest te zijn. Rossi heeft zijn rijstijl aangepast en is idd veel agressiever gaan rijden en kan weer aanhaken. Om eerlijk te zijn niet meer verwacht dat hij die paar tienden per ronde nog kon vinden, maar echt heel knap op die leeftijd.
 
Dat "momentje" ook in het begin achter Pedrosa, at rodeo moment. Ik dacht wel te zien dat Pedrosa om een of andere reden inhield daar, gelukkig ging ie der niet af :X.

Motogp Race Sachsenring @ 19.16.

Herinnerde me ineens dat Rossi vorig jaar in Aragon er af ging toen ie bijna achterop Pedrosa reed. Is Pedrosa aan het brakechecken ofzo ;) O-)
 
Pedrosa had weinig vertrouwen in het begin, als je het interview mag geloven. Verklaard ook meteen waarom hij terugviel.
 
Dat "momentje" ook in het begin achter Pedrosa, at rodeo moment. Ik dacht wel te zien dat Pedrosa om een of andere reden inhield daar, gelukkig ging ie der niet af :X.

Motogp Race Sachsenring @ 19.16.

Herinnerde me ineens dat Rossi vorig jaar in Aragon er af ging toen ie bijna achterop Pedrosa reed. Is Pedrosa aan het brakechecken ofzo ;) O-)

Hmm, met mijn lekenogen lijkt het meer dat Rossi flink aan het driften was :D
 
Ja dat hebben we lang niet meer gezien bij Rossi. Burgess eruit blijkt een super move geweest te zijn. Rossi heeft zijn rijstijl aangepast en is idd veel agressiever gaan rijden en kan weer aanhaken. Om eerlijk te zijn niet meer verwacht dat hij die paar tienden per ronde nog kon vinden, maar echt heel knap op die leeftijd.

Denk jij dat hij JL kan verslaan dit jaar?
 
Denk jij dat hij JL kan verslaan dit jaar?

Denk jij van niet?

Is toch eigenlijk niet relevant. Ik zou in ieder geval niet weten waarom niet. Ze hebben beiden evenveel kans. Kun je over speculeren. Heeft geen zin. We zullen het mee maken.
Go Rossi, Goooo!
 
Laatst bewerkt:
Ik zocht voor op mijn telefoon een leuke wallpaper, maar aangezien ik op Google afbeeldingen niks kon vonden wat me aanstond heb ik er zelf maar eentje in elkaar geknutseld. Zal hem hier delen voor de liefhebbers:

Sg3w3We.jpg


En ook maar meteen eentje gemaakt voor de computer:

dUf66Gj.jpg


Op- of aanmerkingen of suggesties voor verbeteringen? Laat maar horen ;)
 
Ik zocht voor op mijn telefoon een leuke wallpaper, maar aangezien ik op Google afbeeldingen niks kon vonden wat me aanstond heb ik er zelf maar eentje in elkaar geknutseld. Zal hem hier delen voor de liefhebbers:

[afbeelding]

En ook maar meteen eentje gemaakt voor de computer:

[afbeelding]

Op- of aanmerkingen of suggesties voor verbeteringen? Laat maar horen ;)

Gaaf weer :Y
Als ik een opmerking mag maken, dan zou ik hem iets lichter maken, zodat alle contouren te zien zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan