Valentino Rossi deel 17 - Contare fino a dieci

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na wat uren in de game gestopt te hebben ben ik positief verrast door de game. Ook de reacties of bijvoorbeeld Facebook, waar het bij de vorige Milestone games alleen maar geklaag was, zijn een stuk positiever.

Ook de Rossipedia (jaja, origineel) en de gebeurtenissen die je kunt naspelen zijn leuk gedaan. alleen het Rally gedeelte op Monza is niet helemaal mijn ding.
Heb ook ff zitten spelen. Vond het in eerste instantie tegenvallen. Qua gameplay dan. Dacht ik doe bewust eens ff een rondje Time Attack op Assen en waar ik eerst rond de 1'31 zat, kwam ik nu niet verder dan een 1'33. Vooral remmen is ineens drama. Ik rijdt met alle riding aids uit en op simulation en moet zeggen dat de AI wel wat moeilijker is geworden (gelukkig). Eerst sloeg ik Q2 over en racede ik m'n weg wel naar voren vanaf p12 naar p1 met overmacht, maar nu is dat bijna niet te doen, dus een stuk realistischer. Graphics zijn wel nog steeds PS3 ipv PS4 en dat Rallyrijden en rijden op de Ranch vind ik ook maar hinderlijk idd.
 
Bijna af... Ze moeten nog beginnen man haha


Of je leest het artikel :z

“I’m organising a museum with all my stuff,” he told us recently. “We have worked on this for four or five years and now we’ve arrived very close to the end – we are 90 per cent there
 
Of je leest het artikel :z

“I’m organising a museum with all my stuff,” he told us recently. “We have worked on this for four or five years and now we’ve arrived very close to the end – we are 90 per cent there

Engels lezen valt ook niet mee he :') :')

Although the museum plans have yet to be made public there’s one other thing....

De quote die jij aanhaalt zal wellicht gaan over het financieel rond krijgen van het project, de nodige vergunningen, etc etc. Dat zal op 90% zitten.
 
Laatst bewerkt:
0eC6N5Nx.jpeg
 
Hallo,

Heb net het spel opgehaald alleen zit met een probleem ik kan helemaal niks doen.
Overal staat een slotje voor en de tekst game installation not yet ready terwijl alles gedownload is kan alleen op de flat track.
Speel trouwens op de PS4
 
Hallo,

Heb net het spel opgehaald alleen zit met een probleem ik kan helemaal niks doen.
Overal staat een slotje voor en de tekst game installation not yet ready terwijl alles gedownload is kan alleen op de flat track.
Speel trouwens op de PS4
Dan is ie nog bezig met installeren toch? Dat kan soms best even duren. gewoon open laten staan en even wat anders gaan doen.
 
Hallo,

Heb net het spel opgehaald alleen zit met een probleem ik kan helemaal niks doen.
Overal staat een slotje voor en de tekst game installation not yet ready terwijl alles gedownload is kan alleen op de flat track.
Speel trouwens op de PS4
Klopt had ik ook, volgens mij MOET je die irritante VR46 riding school dingen doorlopen en doet íe het erna wel.
 
Of je leest het artikel :z

“I’m organising a museum with all my stuff,” he told us recently. “We have worked on this for four or five years and now we’ve arrived very close to the end – we are 90 per cent there
Of je leest het artikel :z

“I’m organising a museum with all my stuff,” he told us recently. “We have worked on this for four or five years and now we’ve arrived very close to the end – we are 90 per cent there

Engels lezen valt ook niet mee he :') :')

Although the museum plans have yet to be made public there’s one other thing....

De quote die jij aanhaalt zal wellicht gaan over het financieel rond krijgen van het project, de nodige vergunningen, etc etc. Dat zal op 90% zitten.
:+ Ik vatte het ook zo op dat het plan/finaciering voor 90% rond is:

"I hope in the next few years we can open a good museum for the fans.”

Dus dat duurt nog wel even, jammer want ben deze zomer in de buurt daar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan