Valentino Rossi deel 17 - Contare fino a dieci

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij leest ook al lang genoeg mee hier om te weten dat er regelmatig totale onzin uitgekraamd wordt, zeker in de Italiaanse en Spaanse pers. Lorenzo is halverwege een tweejarig contract, één van de beste coureurs in het veld, en zijn 'heat of the moment' respons redelijk verklaarbaar. Die gaat niet ontslagen worden, en al zeker niet verhuizen naar een driemans team bij Ducati. _O-

Maar goed, fijn dat je het misschien nog wel wil geloven. Dat gaat de komende maanden goed van pas komen, zo rond 5 en/of 24 december. :+
:+
 
Geen ingewikkelde verandering doorstaan?? Wat dacht je van de overstap Moto2 naar MotoGP?
En Rossi heeft nog steeds zware problemen met de nieuwe manier van kwalificeren. Zo snel past ook hij zich niet meer aan dus.


Kwalificatie is nooit zen beste ding geweest. Racen wel
 
Jij leest ook al lang genoeg mee hier om te weten dat er regelmatig totale onzin uitgekraamd wordt, zeker in de Italiaanse en Spaanse pers. Lorenzo is halverwege een tweejarig contract, één van de beste coureurs in het veld, en zijn 'heat of the moment' respons redelijk verklaarbaar. Die gaat niet ontslagen worden, en al zeker niet verhuizen naar een driemans team bij Ducati. _O-

Maar goed, fijn dat je het misschien nog wel wil geloven. Dat gaat de komende maanden goed van pas komen, zo rond 5 en/of 24 december. :+
Oh ja, dat stukje dat JL naar Ducati zou gaan etc neem ik niet gelijk voor waar aan. Helemaal niet op zo'n korte termijn. Maar de rest qua sfeerimpressie klopt denk ik wel aardig :Y
 
Oh ja, dat stukje dat JL naar Ducati zou gaan etc neem ik niet gelijk voor waar aan. Helemaal niet op zo'n korte termijn. Maar de rest qua sfeerimpressie klopt denk ik wel aardig :Y
Dat ze intern een tik op de vingers geven/krijgen, vast wel ja. Ook dat is geen nieuws, denk ik dan. Want de enige reden dat men dat schrijft, is om op te bouwen naar onzin - vandaar mijn commentaar op de zogenaamde journalist die daar zijn naam aan durft te verbinden. :+
 
Vergeet de DNF van Rossi zelf niet in BRNO, toen hij achterop Dani reed....

Idd, diegene die de meeste punten heeft na de laatste race is kampioen, maar dat is al langer bekend toch? ;)

Welke DNF? Rossi werd derde op Brno, Dani vijfde. Hij heeft iedere race dit seizoen uitgereden. Rossi crashte over olie van Dani in de vrije trainingen, en hij crashte achter Dani Pedrosa op Aragón, maar dat laatste was in 2014.
 
Dat ze intern een tik op de vingers geven/krijgen, vast wel ja. Ook dat is geen nieuws, denk ik dan. Want de enige reden dat men dat schrijft, is om op te bouwen naar onzin - vandaar mijn commentaar op de zogenaamde journalist die daar zijn naam aan durft te verbinden. :+
Laatste dagen krijgen ze bij racesport.nl via Facebook ook heel veel gezeik, humor om te lezen af en toe ;)
 
Heeft ene N. hayden dat ook ooit eens niet gedaan? Volgens mij hoort ie nog steeds dat ie geen terechte kampioen was ;)
Hij had wel alle geluk van de wereld dat Rossi in bocht 1 onderuit ging dus ja... O-)
2 overwinningen dat jaar waarvan 1 op het thuis circuit en 1 discutabele in Assen...heel onterecht kampioen geworden _O-

En dat geld zeker in dit topic })
 
Laatst bewerkt:
Hij had wel alle geluk van de wereld dat Rossi in bocht 1 onderuit ging dus ja... O-)
2 overwinningen dat jaar waarvan 1 op het thuis circuit en 1 discutabele in Assen...heel onterecht kampioen geworden _O-

En dat geld zeker in dit topic })

Vond die van Alzamora nog erger, met nul overwinningen in '99 -O-

Tietel van Hayden zit me ook nog steeds niet lekker. Maar ja, wat doe je eraan :P
 
twee keer niet op t podium
full
 
Dorna heeft het er kennelijk ook moeite mee gezien het stukje op racesport.nl...
 
laat hij zich ook opmerken als een klein kind.
het niet kunnen aanvaarden van een terechte straf, hoe kinderachtig.
ik hoop dat hij lik op stuk krijgt, precies een tweede Stoner aan het worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan