Valentino Rossi deel 17 - Contare fino a dieci

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze zijn wel snel daar bij het CAS

[afbeelding]

:+ geintje..
In zoverre een geintje...

CAS kan nooit zo snel een beslissing maken voor volgend weekend.
M.a.w. de straf voor Rossi (penaltypunten) moeten worden uitgesteld naar een volgende race indien alsnog schuldig bevonden :Y
 
Wat is er erg aan je gelijk (willen) halen, als je het niet eens bent met achteraan moeten starten in Valencia? :/ Liever dat-ie het probeert en het niet lukt, dan dat je achteraf altijd moet denken: wat als hij nog naar het CAS gegaan was?

wereldtitels worden op de baan uitgevochten niet door het CAS
Na alles wat er over JL en MM geschreven en gespeculeerd is door de Rossi fans hoop ik dat hij ongelijk krijgt en goed wat gezichtsverlies lijd.
 
Laatst bewerkt:
In zoverre een geintje...

CAS kan nooit zo snel een beslissing maken voor volgend weekend.
M.a.w. de straf voor Rossi (penaltypunten) moeten worden uitgesteld naar een volgende race indien alsnog schuldig bevonden :Y

Ze willen snel beslissen.....

Lees het persbericht van het CAS: website van CAS
 
wereldtitels worden op de baan uitgevochten niet door het CAS
Na alles wat er over JL en MM geschreven en gespeculeerd is door de Rossi fans hoop ik dat hij ongelijk krijgt en goed wat gezichtsverlies lijd.
Hé flapdrol, want blijkbaar wil je wat aandacht, dus bij deze.

Als het op de baan uitgevochten moet worden, waarom hoor ik je dan niet zeggen dat Rossi zijn strafpunten kwijtgescholden worden, zodat ze het (jaja) op de baan uit kunnen vechten.
 
wereldtitels worden op de baan uitgevochten niet door het CAS
Na alles wat er over JL en MM geschreven en gespeculeerd is door de Rossi fans hoop ik dat hij ongelijk krijgt en goed wat gezichtsverlies lijd.

Huh? Wat zeg je nou allemaal?

Als Rossi achteraan start, wordt de wereldtitel niet op de baan uitgevochten. Dan is de strijd vanwege fouten en straffen helaas vervormd. En over Jorge, Marc én Rossi is genoeg geschreven en gespeculeerd door de fans. Dat moet toch helemaal geen invloed hebben op wat eventuele instanties of organen beslissen over straffen?

Gezichtsverlies, dat heeft zowat iedereen rondom deze affaire nu wel geleden. Of de penalty blijft staan of niet maakt mij niet zoveel uit, als een eventuele beslissing maar fair is. Het CAS kan met Rossi's appeal beide kanten op, want de regels geven - zoals Dani zondag al meteen aangaf - ruimte voor interpretatie.
 
Huh? Wat zeg je nou allemaal?

Als Rossi achteraan start, wordt de wereldtitel niet op de baan uitgevochten. Dan is de strijd vanwege fouten en straffen helaas vervormd. En over Jorge, Marc én Rossi is genoeg geschreven en gespeculeerd door de fans. Dat moet toch helemaal geen invloed hebben op wat eventuele instanties of organen beslissen over straffen?

Gezichtsverlies, dat heeft zowat iedereen rondom deze affaire nu wel geleden. Of de penalty blijft staan of niet maakt mij niet zoveel uit, als een eventuele beslissing maar fair is. Het CAS kan met Rossi's appeal beide kanten op, want de regels geven - zoals Dani zondag al meteen aangaf - ruimte voor interpretatie.
Hij lacht zich een kriek om hoe half MF over hem heen valt. Het gaat hem ook helemaal niet om Rossi of om de einduitslag an sich, waar hij op hoopt is dat de fans zich druk maken zodat hij zich weer een bult kan lachen. Zielig mannetje eigenlijk. :z

Wie zijn eigenlijk deel van het CAS? Een ding is zeker, ik ben blij dat ik er niet in zit. Ik zou mij hier niet aan willen branden.
 
Hé flapdrol, want blijkbaar wil je wat aandacht, dus bij deze.

Als het op de baan uitgevochten moet worden, waarom hoor ik je dan niet zeggen dat Rossi zijn strafpunten kwijtgescholden worden, zodat ze het (jaja) op de baan uit kunnen vechten.
Seg achterlijke oelewapper schelden is een van mijn hobby's dus laat maar komen randjes debiel..

Hij wordt op de baan uitgevochten, aangezien Rossi in sepang in de fout is gegaan heeft hij deze straf terecht gekregen..iets niet duidelijk anders schrijf ik het effe in kindertaal begrijp jij het misschien ook :W
 
~
Huh? Wat zeg je nou allemaal?

Als Rossi achteraan start, wordt de wereldtitel niet op de baan uitgevochten. Dan is de strijd vanwege fouten en straffen helaas vervormd. En over Jorge, Marc én Rossi is genoeg geschreven en gespeculeerd door de fans. Dat moet toch helemaal geen invloed hebben op wat eventuele instanties of organen beslissen over straffen?

Gezichtsverlies, dat heeft zowat iedereen rondom deze affaire nu wel geleden. Of de penalty blijft staan of niet maakt mij niet zoveel uit, als een eventuele beslissing maar fair is. Het CAS kan met Rossi's appeal beide kanten op, want de regels geven - zoals Dani zondag al meteen aangaf - ruimte voor interpretatie.~

Ik hoop dan ook dat ze iets 'gevonden' hebben in het regelement wat voor een goede zaak pleit.
 
Seg achterlijke oelewapper schelden is een van mijn hobby's dus laat maar komen randjes debiel..

Hij wordt op de baan uitgevochten, aangezien Rossi in sepang in de fout is gegaan heeft hij deze straf terecht gekregen..iets niet duidelijk anders schrijf ik het effe in kindertaal begrijp jij het misschien ook :W

Waren jouw posts tot nog toe in, voor jou, volwassenen taal dan?! :o :o
 
Ik denk dat diegene die jij bedoelt nu gierend van de lach van zn 250 afdondert, dat zijn fratsen zelfs bij de Zeel terecht zijn gekomen dankzij jou............
Hij doet niets anders dan een beetje rellen en stoken, en alles is pure humor.
Alleen als JL fan bent ja dan zal je er niet om kunnen lachen, nou en?! :P Zet er dan met dezelfde humor iets van Rossi tegenover, kunnen wij ook lachen. :Y

O-)

jHK3KbT.png
 
Waren jouw posts tot nog toe in, voor jou, volwassenen taal dan?! :o :o
Ik dacht niet tot hiertoe iemand persoonlijk te hebben aangevallen..
Mijn post zijn zeker niet allemaal in zoals 99% van die iets gepost heeft niet allemaal zullen in geweest zijn..
 
Seg achterlijke oelewapper schelden is een van mijn hobby's dus laat maar komen randjes debiel..

Hij wordt op de baan uitgevochten, aangezien Rossi in sepang in de fout is gegaan heeft hij deze straf terecht gekregen..iets niet duidelijk anders schrijf ik het effe in kindertaal begrijp jij het misschien ook :W
Probeer het eerst maar eens zonder spelvauten voor je aan kindertaal begint, pipo.
 
Van Facebook geplukt :

Update ...! Rossi penalty Still Suspended Appeal Process in CAS 10/30/2015

Has just Motogp.com released an official news on the fate rossi, turns the process of penalty points given to rossi are still under appeal and is expected before the 6th of November 2015 has been no decision points so that if a penalty is rescinded, Rossi could start normal in valencia.

The following news was released by Motogp.com:

On the basis of Article 3.4.2, paragraph 3 of the FIM Road Racing World Championship Grand Prix Regulations, Mr Valentino Rossi has filed an Appeal against the decision taken by the Race Direction of the Shell Malaysian Motorcycle Grand Prix in Sepang, penultimate round of the FIM MotoGP World Championship Grand Prix, and confirmed by the FIM Stewards, to award three penalty points to Mr Rossi following an incident on Turn 14.

In appealing to the Court of Arbitration for Sport (CAS), Mr Rossi seeks annulment or reduction of the penalty. He further requests stay of execution of the decision in accordance with Article R37 of the Code of Sports-Related Arbitration.

The FIM will not comment any further at this time.

On the basis of Article 3.4.2, paragraph 3 of the Regulation of the FIM Road Racing World Championship Grand Prix, Mr Valentino Rossi has filed appeal against the decision taken by Race Direction Shell Malaysian Motorcycle Grand Prix in Sepang, the penultimate round of the FIM MotoGP World Championship Grand Prix , and confirmed by the FIM Stewards, for 3 point penalty for Rossi following an incident in Turn 14.
An appeal to the Court of Arbitration for Sport (CAS), Rossi tried to ask for the cancellation or reduction of sentence. He further requested a stay of execution of the decision in accordance with Article R37 of the Code of Sports-related Arbitration.
FIM will not comment further at this time.
 
Hij mag van mij gewoon starten....op de plek van de qualificatie..en dan gewoon voor de 10de titel kan strijden...dat is niet omdat ik vind dat hij geen straf verdiend...maar wie er dan wint is de echte wereldkampioen....blijft de straf staan en hij wint het niet...dan houden we dit gezeur B|
 
Hij mag van mij gewoon starten....op de plek van de qualificatie..en dan gewoon voor de 10de titel kan strijden...dat is niet omdat ik vind dat hij geen straf verdiend...maar wie er dan wint is de echte wereldkampioen....blijft de straf staan en hij wint het niet...dan houden we dit gezeur B|

Amen,....

Al is de schade natuurlijk al gedeeltelijk gedaan,.. want wat als ie achter Marquez was geeindigt.

Gewoon een klote einde, van een super spannend seizoen... -O-
 
Hij mag van mij gewoon starten....op de plek van de qualificatie..en dan gewoon voor de 10de titel kan strijden...dat is niet omdat ik vind dat hij geen straf verdiend...maar wie er dan wint is de echte wereldkampioen....blijft de straf staan en hij wint het niet...dan houden we dit gezeur B|
en zullen we dan direct de valpartij van Lorenzo in Misano ongedaan maken ook, want dat lag niet aan hem maar aan de omstandigheden.
Laat ons zeggen een derde plek daar is niet uitzonderlijk aangezien zijn prestaties van dit jaar, dus krijgt ie er 16 punten bij..
tttsssss waar stopt dit..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan