Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind het weer onbegrijpelijk dat hij iedere ronde 0.3 in alle trainingen verloor in de laatste sector en wat doet hij in de laatste ronde,niks verliezen in de laatste sector en pole pakken hoe flikt hij dat toch.
 
Petje af hoor! Wel mooi om iedereen in de paddock te zien juichen.

Best bijzonder terwijl het buiten de camera's om een gigantische klootzak is volgens insiders hier op het forum....

Supermooi dat hij zo'n resultaat neer weet te zetten, geen geluk bij, gewoon op eigen kracht *O*
 
Laatst bewerkt:
ik vind het weer onbegrijpelijk dat hij iedere ronde 0.3 in alle trainingen verloor in de laatste sector en wat doet hij in de laatste ronde,niks verliezen in de laatste sector en pole pakken hoe flikt hij dat toch.

Heel knap, nou nog zien of hij de kracht op kan brengen om dit tempo dik 20 ronden vol te houden met die warme temperaturen.
 
Niet gezien, maar wel mooi om dit te lezen. Tik 'm aan Ouwe! :t
 
Best bijzonder terwijl het buiten de camera's om een gigantische klootzak is volgens insiders hier op het forum....

Supermooi dat hij zo'n resultaat neer weet te zetten, geen geluk bij, gewoon op eigen kracht *O*

Ik schaam me er niet voor dat ik daar eentje van ben ....maar wel een klootzak waar ik wel respect voor heb.
Gewoon top wat hij flikt , die broekies van concurrenten zullen nog wel een zware nachtrust hebben.
 
Ik schaam me er niet voor dat ik daar eentje van ben ....maar wel een klootzak waar ik wel respect voor heb.

Ik volg hem alleen via de media. Maar het word iig goed verborgen, het blijkt totaal niet uit het respect wat hij op zulke momenten krijgt vanuit het paddock en niet uit de mensen om hem heen die al zoveel jaren met hem samenwerken en telkens meeverhuizen als hij van fabrikant wisselt... het zal ongetwijfeld een harde zakenman zijn en competitief tot het bot, maar ik heb moeite te geloven dat het zo'n onmens is zoals je wel eens hebt omschreven.
 
als je zag hoe hij door iedereen werd begroet en alle teams leek het wel of hij het kampioenschap had gewonnen dat onmens haha.

Ik volg hem alleen via de media. Maar het word iig goed verborgen, het blijkt totaal niet uit het respect wat hij op zulke momenten krijgt vanuit het paddock en niet uit de mensen om hem heen die al zoveel jaren met hem samenwerken en telkens meeverhuizen als hij van fabrikant wisselt... het zal ongetwijfeld een harde zakenman zijn en competitief tot het bot, maar ik heb moeite te geloven dat het zo'n onmens is zoals je wel eens hebt omschreven.
 
Mooi hoor die 3e plaats. Hij heeft zn best weer gedaan vandaag!
 
Bijna nog 2e. Hij had beter een rondje eerder kunnen versnellen,was ie nog 2e geworden. Dovi zijn band moet wel helemaal op zijn geweest met rondjes 2,50 op het laatst
 

Best bijzonder terwijl het buiten de camera's om een gigantische klootzak is volgens insiders hier op het forum....


Supermooi dat hij zo'n resultaat neer weet te zetten, geen geluk bij, gewoon op eigen kracht *O*

Dat zijn de mensen die continue met Rossi omgaan....
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan