Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
De ouwe baas zit goed in zn vel lijkt het wel...

Zou het dan toch komen door zn nieuwe vlam

Afdankertje van Livio :P
full
 
komt alleen omdat die "klootzak" iemand respecteert die op een eerlijke faire manier de wedstrijd wint _O-

Ja die klootzak respecteert gorgelroggel 👊😂
Waarom....omdat gorgeroggel straks morbidelli gaat leren hoe je met een M1 om moet gaan , en morbidelli is het oogappeltje van Rossi 😊
Die in 2020 in team VR46 terecht komt.
 
Laatst bewerkt:
Ja die klootzak respecteert gorgelroggel 👊😂
Waarom....omdat gorgeroggel straks morbidelli gaat leren hoe je met een M1 om moet gaan , en morbidelli is het oogappeltje van Rossi 😊
Die in 2020 in team VR46 terecht komt.
Daar heeft hij Lorenzo niet voor nodig.
Kom toch Gerrit je lult zo nu en dan (race)wijs maar ook zeer slap.
Rossi buiten de camera een klootzak :? heel moeilijk te geloven.
 
Over Morbidelli gesproken, die gaat het wel goed doen denk ik. Op een andere motor. Die MVDS Honda's zijn zo ongeveer de slechtste motoren waar je op kan zitten. Kijk maar naar Miller en Rabat die ervan zijn bevrijdt. Morbidelli laat wel af en toe zien behoorlijke snelheid te hebben.
 
Als MarcVDS volgend jaar geen MotoGP team meer heeft, denk ik niet dat er een ander team is die met die hokken wil rijden.

Alleen lcr, maar die zitten in een andere situatie.

Zoals ik het heb begrepen, bepaald Honda of je überhaupt een update mag kopen, waar je dan wel een godsvermogen voor moet betalen.

De meeste priveteams kunnen dat niet ophoesten.
 
Afdankertje van Livio :P [afbeelding]


wat ik een beetje raar vind is,dan staat dat mokkel met haar tietjes voorruit op hem te wachten ,gaat ie eerst uccio en consorten knuffelen |( ,dan krijgt zij er 1 maar die is niet echt overtuigend :')

Vanaf 54:06

Viel me zondag al op

:+ :+
 
Laatst bewerkt:
wat ik een beetje raar vind is,dan staat dat mokkel met haar tietjes voorruit op hem te wachten ,gaat ie eerst uccio en consorten knuffelen |( ,dan krijgt zij er 1 maar die is ook niet echt overtuigend :')

Vanaf 54:06

Viel me zondag al op

:+ :+

Misschien kun je iets met relatietherapie voor coureurs gaan doen, lijkt wel markt voor...

Vind het niet zo gek dat hij eerst de mensen bedankt die hem aan deze podiumplaats hebben geholpen, hoe zijn relatie met zijn vriendin is heb ik geen idee van, maar die zal vast later nog wel de nodige aandacht krijgen als Valentino geen tigduizend man om zich heen heeft staan die ook allemaal aandacht willen..
 
Net als Ben Assvlek die vergeet z'n vrouw te bedanken bij het in ontvangst nemen van een Oscar... Heeft ze meegeholpen dan?

Vind het niet raar dat ie de mensen die daadwerkelijk keihard gewerkt hebben eerst opzoekt eigenlijk.
 
Misschien kun je iets met relatietherapie voor coureurs gaan doen, lijkt wel markt voor...

Vind het niet zo gek dat hij eerst de mensen bedankt die hem aan deze podiumplaats hebben geholpen, hoe zijn relatie met zijn vriendin is heb ik geen idee van, maar die zal vast later nog wel de nodige aandacht krijgen als Valentino geen tigduizend man om zich heen heeft staan die ook allemaal aandacht willen..

Ik zal wel oversext (of is het -ed) zijn :+
Ik zag die tietjes en dan gaat daar automatisch mijn aandacht naartoe O-) ,logisch denken van "mensen bedanken die me geholpen hebben"gaat bij mij dan het raam uit :+
 
Ik zal wel oversext (of is het -ed) zijn :+
Ik zag die tietjes en dan gaat daar automatisch mijn aandacht naartoe O-) ,logisch denken van "mensen bedanken die me geholpen hebben"gaat bij mij dan het raam uit :+
Ik kijk persoonlijk liever even naar het oliepijl en of de olie nog een beetje helder is. :')
 
Kom op mensen, Rossi is idd een clown voor de camera en zeer geliefd bij velen !
Maar als je niet zou willen geloven dat Rossi wel eens handig gebruik maakt van het feit dat hij de "fans " aan zn kant heeft staan vind ik je naief ! Ik ben race fan maar ook VR fan, ik snap echt wel dat die grappenmaker je het leven zuur kan maken op de paddock en zelfs ver erbuiten waar dit andere coureurs veel minder lukt.
 
Kom op mensen, Rossi is idd een clown voor de camera en zeer geliefd bij velen !
Maar als je niet zou willen geloven dat Rossi wel eens handig gebruik maakt van het feit dat hij de "fans " aan zn kant heeft staan vind ik je naief ! Ik ben race fan maar ook VR fan, ik snap echt wel dat die grappenmaker je het leven zuur kan maken op de paddock en zelfs ver erbuiten waar dit andere coureurs veel minder lukt.

Joh, niemand is perfect of heilig. Ook is niemand een engel.
 
Laatst bewerkt:
wat ik een beetje raar vind is,dan staat dat mokkel met haar tietjes voorruit op hem te wachten ,gaat ie eerst uccio en consorten knuffelen |( ,dan krijgt zij er 1 maar die is niet echt overtuigend :')

Vanaf 54:06

Viel me zondag al op

:+ :+

Tietjes achteruit of thuis laten liggen vind je niet raar :?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan