Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Circus levert weer genoeg aandacht op, zijn blijkbaar nog steeds mensen die dat niet willen begrijpen ?!
Als marquez "puur " was geweest dan had hij hem buiten de media aandacht om even opgezocht.

Ook de uitspraak dat hij toch gewoon zo blijft racen zegt mij al genoeg..
 
Sjonge jonge wat een soap is dit weer zeg...

Ook weer een prachtige manier om er een sappig verhaal van te maken...

"De bittere Rossi wil niet vriendjes worden met de jonge Kampioen"

*gaaaaaaap*

En uiteraard weer een ideale mogelijkheid voor de Rossi-bashers om te roepen wat voor eikel hij wel niet is...

*gaaaaaaap*

:r :Z
 
Sjonge jonge wat een soap is dit weer zeg...

Ook weer een prachtige manier om er een sappig verhaal van te maken...

"De bittere Rossi wil niet vriendjes worden met de jonge Kampioen"

*gaaaaaaap*

En uiteraard weer een ideale mogelijkheid voor de Rossi-bashers om te roepen wat voor eikel hij wel niet is...

*gaaaaaaap*

:r :Z

:^ Ben er ook wel klaar mee. Laat ze lekker. Geloof het wel. Als ze er zondag maar weer een mooie race van maken.
 
Circus levert weer genoeg aandacht op, zijn blijkbaar nog steeds mensen die dat niet willen begrijpen ?!
Als marquez "puur " was geweest dan had hij hem buiten de media aandacht om even opgezocht.

Ook de uitspraak dat hij toch gewoon zo blijft racen zegt mij al genoeg..

Dat ben ik zeker met jou eens. Marquez doet het allemaal voor de schijn, want ondertussen geeft hij zelf aan dat hij zich zal blijven gedragen zoals hij altijd heeft gedaan "want hij is Marquez". Met andere woorden "flikker allemaal op".

Anderzijds kan Rossi dat wellicht wat volwassener aanpakken op zo'n moment. Dat is toch wel wat ik graag zou zien van iemand met zijn leeftijd.

Je kan prima symbolish die hand schudden en tegelijkertijd (op een assertieve manier) aangeven dat je zijn gedrag niet zal accepteren. Wees eerlijk en een vent. Nu beweert hij dat er niets speelt, maar kom op zeg.

Dan maak je hetzelfde punt op een nette manier (opzouten!). Zo kan men niet zo makkelijk commentaar op jou geven en blijft het beeld omtrent Marquez (welke hij zelf creëert) precies zoals deze nu is.

Maar zoals Twonha zegt, Rossi is geen "gentleman" zoals Pedrosa of Hayden.

In the end zal iedereen altijd wel een mening over hen (allemaal) blijven hebben. Dat is inherent aan de positie waarin zij zich begeven. Of ze het nu goed of slecht doen.

Het feit dat Lorenzo commentaar krijgt terwijl hij zich juist verstandig uitlaat bevestigd dat.
 
Laatst bewerkt:
Dat ben ik zeker met jou eens. Marquez doet het allemaal voor de schijn, want ondertussen geeft hij zelf aan dat hij zich zal blijven gedragen zoals hij altijd heeft gedaan "want hij is Marquez". Met andere woorden "flikker allemaal op".

Anderzijds kan Rossi dat wellicht wat volwassener aanpakken op zo'n moment. Dat is toch wel wat ik graag zou zien van iemand met zijn leeftijd.

Je kan prima symbolish die hand schudden en tegelijkertijd (op een assertieve manier) aangeven dat je zijn gedrag niet zal accepteren. Wees eerlijk en een vent. Nu beweert hij dat er niets speelt, maar kom op zeg.

Dan maak je hetzelfde punt op een nette manier (opzouten!). Zo kan men niet zo makkelijk commentaar op jou geven en blijft het beeld omtrent Marquez (welke hij zelf creëert) precies zoals deze nu is.

Maar zoals Twonha zegt, Rossi is geen "gentleman" zoals Pedrosa of Hayden.

In the end zal iedereen altijd wel een mening over hen (allemaal) blijven hebben. Dat is inherent aan de positie waarin zij zich begeven. Of ze het nu goed of slecht doen.

Het feit dat Lorenzo commentaar krijgt terwijl hij zich juist verstandig uitlaat bevestigd dat.
full
 
Dat ben ik zeker met jou eens. Marquez doet het allemaal voor de schijn, want ondertussen geeft hij zelf aan dat hij zich zal blijven gedragen zoals hij altijd heeft gedaan "want hij is Marquez". Met andere woorden "flikker allemaal op".

Anderzijds kan Rossi dat wellicht wat volwassener aanpakken op zo'n moment. Dat is toch wel wat ik graag zou zien van iemand met zijn leeftijd.

Je kan prima symbolish die hand schudden en tegelijkertijd (op een assertieve manier) aangeven dat je zijn gedrag niet zal accepteren. Wees eerlijk en een vent. Nu beweert hij dat er niets speelt, maar kom op zeg.

Dan maak je hetzelfde punt op een nette manier (opzouten!). Zo kan men niet zo makkelijk commentaar op jou geven en blijft het beeld omtrent Marquez (welke hij zelf creëert) precies zoals deze nu is.

Maar zoals Twonha zegt, Rossi is geen "gentleman" zoals Pedrosa of Hayden.

In the end zal iedereen altijd wel een mening over hen (allemaal) blijven hebben. Dat is inherent aan de positie waarin zij zich begeven. Of ze het nu goed of slecht doen.

Het feit dat Lorenzo commentaar krijgt terwijl hij zich juist verstandig uitlaat bevestigd dat.

Voor het grootste deel eens. Mbt de laatste zin:

Heeft Lorenzo gelijk? Ja!
Heeft Lorenzo recht van spreken? Neen!

Zolang die 3 elkaar maar verwijten blijven maken, zal het nooit veranderen. Aan de andere kant, als je er wat afstand van neemt kun je er naar gaan kijken als naar een slapstick en wordt het amusant _O-
 
Het Racesport stukje op fb al gelezen?
Evert blijft me verbazen :N

:N Heb geen lilleke gezichtjesboek. Lees heel af en toe zijn stukjes als er hier melding van gemaakt wordt en denk dan vaak: Hij zou hier op MF niet misstaan met zijn tenenkrommende opmerkingen af en toe.
 
Anderzijds kan Rossi dat wellicht wat volwassener aanpakken op zo'n moment. Dat is toch wel wat ik graag zou zien van iemand met zijn leeftijd.

Je kan prima symbolish die hand schudden en tegelijkertijd (op een assertieve manier) aangeven dat je zijn gedrag niet zal accepteren. Wees eerlijk en een vent. Nu beweert hij dat er niets speelt, maar kom op zeg.

Dan maak je hetzelfde punt op een nette manier (opzouten!). Zo kan men niet zo makkelijk commentaar op jou geven en blijft het beeld omtrent Marquez (welke hij zelf creëert) precies zoals deze nu is.

Lorenzo zit op een afstandje, heeft er niets mee te maken en met een cola in de hand kan hij bedenken wat hij kan zeggen waarmee hij verstandig lijkt.
Ik heb niets aan zijn mening, heeft ie helemaal niets mee te maken.

Symbolisch de hand schudden ? Ik zou dat onzin vinden en schijnheilig.
Ik zou ook dat commentaar verwachten als hij dat wel zou doen trouwens.

Er is gewoon geen enkele reden om hem wel de hand te schudden. Geen idee wat voor een ander het schudden van een hand betekend, maar iemand die mij 2 x van de baan rijdt en aangeeft zo te blijven rijden krijgt echt never nooit een hand :N

Er speelt ook verder niets, in zoverre dat er niets te veranderen is. Dus gewoon doorgaan.
 
Rossi houdt de controverse natuurlijk bewust in stand.
Is beter voor het VR46 imperium. Meer ruzie is meer petjes verkopen.


Je zit er aardig naast denk ik..

Daarbij hoeft rossi het niet van zn petjes te hebben ;) Heb je enig idee welke merchandise hij allemaal in zn "bezit "heeft ? Bijna alles wat je kan bedenken, behalve troep van Marquez
 
Klap voor zn hasses kan die krijgen. Die marquez. Flikker een eind op.
 
Klap voor zn hasses kan die krijgen. Die marquez. Flikker een eind op.
Hij is momenteel verreweg de beste coureur. Word op z´n gemakje wereldkampioen!
Ik vind het een beetje gemiereneuk en oude koeien uit de sloot halerij hier.
Geniet gewoon van de gevechten en de mooie races, ik snap dat het lastig is als verstokt Rossi-fan omdat hij momenteel niet mee kan komen, maar heb de laatste jaren, met MM erbij, nog nooit zulke mooie races gezien en zoveel strijd. Zoveel kanshebbers op overwinningen.

Rossi moet gewoon gaan focus op de baan en niet daarbuiten, zou mooi zijn als hij en Vinales met de Ducati mannen en Marquez mee kunnen zodat de kopgroep nog groter wordt.
 
rossi is net als alonso,alleen nog maar janken en niks meer winnen :+
en ben ik op zich een rossi fan
hij gedraagt zich de laatste jaren als een verwend nest,kan niet accepteren dat zijn carierre bijna voorbij is.
zoveel gewonnen,mooie carierre en veel verdiend.
elke koning wordt èèns van zijn troon gestoten,take it like a man
 
~
rossi is net als alonso,alleen nog maar janken en niks meer winnen :+
en ben ik op zich een rossi fan
hij gedraagt zich de laatste jaren als een verwend nest,kan niet accepteren dat zijn carierre bijna voorbij is.
zoveel gewonnen,mooie carierre en veel verdiend.
elke koning wordt èèns van zijn troon gestoten,take it like a man[/quote]

Juist.
 
rossi is net als alonso,alleen nog maar janken en niks meer winnen :+
en ben ik op zich een rossi fan
hij gedraagt zich de laatste jaren als een verwend nest,kan niet accepteren dat zijn carierre bijna voorbij is.
zoveel gewonnen,mooie carierre en veel verdiend.
elke koning wordt èèns van zijn troon gestoten,take it like a man

Inderdaad!

Hopelijk krijgen ze die motor weer goed zodat hij nog ff kan opvallen middels positieve acties.
 
Laatst bewerkt:
rossi is net als alonso,alleen nog maar janken en niks meer winnen :+
en ben ik op zich een rossi fan
hij gedraagt zich de laatste jaren als een verwend nest,kan niet accepteren dat zijn carierre bijna voorbij is.
zoveel gewonnen,mooie carierre en veel verdiend.
elke koning wordt èèns van zijn troon gestoten,take it like a man

Rossi is een groot coureur maar de laatste tijd een slecht verliezer. Eigenlijk wordt het een beetje zielig .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan