Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te lezen is het ook gebeurd. Einde oefening voor hem in dit WK circus.
 
Fenati doet ff alsof hij zelf afscheid neemt en doet nog ff zielig ook : het is net alsof niemand mijn problemen begrijpt.. nee fucking loser.. je bbent 1 van de weinigen die dergelijke kansen krijgt en al helemaal na een verdacht onderonsje in t verleden.
 
Het is bijna beschamend 'n fabrikant als Yamaha rond zien te harken dit seizoen.
Er is geen stap vooruit gezet, er is eerder sprake van 'n gestage achteruitgang. Hopelijk krijgt men
bij Yamaha het lek nog boven en kunnen ze nog meedoen voor 'n podiumplek maar ik vrees het ergste
voor de nog resterende wedstrijden.
 
Hij heeft toch div. malen aangegeven dat en wat er niet klopt?
Dus tja.. de fabriek en team zijn dan verder aan zet lijkt me.
 
Ik snap écht niet wat ze daar aan het doen waren. Beetje niksen tijdens een sessie van 15 minuten, om vervolgens op ongeveer mijn tempo een out lap te doen (m.a.w. rete traag). Geen wonder dat je dan niet in de buurt komt van een fatsoenlijk resultaat toch? Dat je technisch gezien de boel niet op orde hebt, daar moet Yamaha het dit seizoen maar mee doen, maar om dan ook nog zo rond te tuffen... Beschamend.
 
Ik snap écht niet wat ze daar aan het doen waren. Beetje niksen tijdens een sessie van 15 minuten, om vervolgens op ongeveer mijn tempo een out lap te doen (m.a.w. rete traag). Geen wonder dat je dan niet in de buurt komt van een fatsoenlijk resultaat toch? Dat je technisch gezien de boel niet op orde hebt, daar moet Yamaha het dit seizoen maar mee doen, maar om dan ook nog zo rond te tuffen... Beschamend.

ging erg slecht daar rossi reed constant wedstrijd tijden ipv qualitijden maar toch denk ik dat hij morgen weer richting p6 gaat.hij vind wel weer iets in de wup.haha!!
 
Ik las op crash.net dat Rossi op zoek leek naar een sleepje. Wat ik me altijd afvraag: waarom stuurt een team zijn twee rijders niet samen naar buiten, en laten ze elkaar niet dat sleepje geven? Doe Lorenzo één rondje vóór Dovizioso en één ronde achter Dovizioso, en Dovi dus vice versa. Dan heb je toch haast automatisch twee man verder naar voren staan op de grid? En wie er dan onderling de snelste van de twee is, lekker boeien? In dit geval dus: in plaats van Viñales door naar Q2, zet Rossi op z'n kont in de out lap en laat ze elkaar helpen allebei door te gaan naar Q2?

Je ziet haast nooit dat een team zich op de baan ook als team gedraagt, terwijl iedereen er wel heel zeker van is dat je met een aanknopingspunt betere resultaten boekt.

Wie maakt me wijzer?
 
Ik las op crash.net dat Rossi op zoek leek naar een sleepje. Wat ik me altijd afvraag: waarom stuurt een team zijn twee rijders niet samen naar buiten, en laten ze elkaar niet dat sleepje geven? Doe Lorenzo één rondje vóór Dovizioso en één ronde achter Dovizioso, en Dovi dus vice versa. Dan heb je toch haast automatisch twee man verder naar voren staan op de grid? En wie er dan onderling de snelste van de twee is, lekker boeien? In dit geval dus: in plaats van Viñales door naar Q2, zet Rossi op z'n kont in de out lap en laat ze elkaar helpen allebei door te gaan naar Q2?

Je ziet haast nooit dat een team zich op de baan ook als team gedraagt, terwijl iedereen er wel heel zeker van is dat je met een aanknopingspunt betere resultaten boekt.

Wie maakt me wijzer?

Lorenzo had,vandaag, geen "sleepje"nodig:)
 
Slechtste kwalificatie ooit? Suzuki lijkt Yamaha zelfs al voor te zijn. Ze moeten in Valencia wel met een stuk betere M1 komen voor seizoen 2019🤔
 
Krijg het idee dat ie de druk bij Yamaha bewust aan het opvoeren is.
Waarom? Geen idee.. zomaar een ingeving.
 
Rossi zijn seizoen is verloren. Zelfs op een Vespa zet Rossi hem nog op P18. Ik denk dat het een statement is naar Yamaha toe.
 
Ja maar kon de rondetijden 2e deel van de race niet halen met de 4 kopmannen. Zelfs Suzuki lijkt nu voor op Yamaha te liggen de laatste wedstrijden. Hopen dat ze daar in Japan met een flink verbeterde M1 komen in 2019!
 
Jaaaaaaaaa.. vette shit daar bij Yamaha Japan. Jammer!
Zal volgend jaar, als ik in Japan ben, wel even kontakt opnemen met die raceafdeling en vertellen wat ze wél moeten doen om te winnen _O-:+
 
Rossi was totaal niet onder de indruk van de 2019 m1 die hij heeft mogen testen, nou weten we natuurlijk nooit wat de exacte waarheid is maar volgens mij word er weinig meer gelogen.
 
Volgens mij wil hij een V4 en anders niet. Is er een beetje klaar mee. :? ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan