Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker weten.
1sec sneller per rondje :t


Dat wel maar de rest van het weekend toch beduidend minder als Rossi.

Vinales is altijd sterk in de het eind van de race maar hij lag nu te ver achter.
Hoop dat hij zich volgende race ook weer voorin kan melden net als iannone bv die miste ik toch wel deze race.
 
Held is het....1996 eerste podium...nu 22 jaar later staat hij weer op het podium.

Verdient een standbeeld tot de zon en de maan :)
 
d0eo7c5fwm.jpeg
 
Had niet verwacht dat hij er zo lang bij kon blijven ! Prachtige wedstrijd en wat had die "ouwe "een haast om naar voren te komen
 
Idd, als hij in de laatste ronde volledige aansluiting zou hebben gehad, had die gewonnen, door die actie van MM.

Maar ja, als...
Dus 3e. Ook niet verkeerd voor zo'n ouwe l*l ;)

Wanneer die de rest van het seizoen, elke wedstrijd voor het podium kan meedoen, heeft die een goede kans op zijn 10e *O*
 
ik vraag me wel eens af of rossi nou zo goed is of dat er geen concurrentie is die hem het snot voor de ogen kan rijden in de rossitijd speelde hij met zijn concurrenten en dat heb ik bv MM nog niet zien doen dus vraag ik me af of MM wel zo goed is als iedereen wel denkt het is nou ook weer niet zo dat hijzijn titels met gemak heeft gewonnen.
 
ik vraag me wel eens af of rossi nou zo goed is of dat er geen concurrentie is die hem het snot voor de ogen kan rijden in de rossitijd speelde hij met zijn concurrenten en dat heb ik bv MM nog niet zien doen dus vraag ik me af of MM wel zo goed is als iedereen wel denkt het is nou ook weer niet zo dat hijzijn titels met gemak heeft gewonnen.

Mwah ik heb Marquez anders aardig met Rossi zien spelen hoor :o :X
En de concurrentie is nu gewoon sterker in het algemeen.
 
ik vraag me wel eens af of rossi nou zo goed is of dat er geen concurrentie is die hem het snot voor de ogen kan rijden in de rossitijd speelde hij met zijn concurrenten en dat heb ik bv MM nog niet zien doen dus vraag ik me af of MM wel zo goed is als iedereen wel denkt het is nou ook weer niet zo dat hijzijn titels met gemak heeft gewonnen.

De sport is sinds het MotoGP tijdperk steeds professioneler en serieuzer geworden. Waar de coureurs vroeger konden racen maar ook zuipen, roken en feesten, is dat tegenwoordig veranderd in racen, trainen, PR-evenement, misschien één stukje taart en weer trainen. Er staan iets van 13 of 14 wereldkampioenen op de grid dit seizoen, het is allemaal scherper dan ooit.

Als je ziet dat de top tien constant binnen één seconde zit, is het niet zo gek dat er geen spelerij meer aan te pas komt. Misschien kun je wel stellen dat juist Rossi de lat zo hoog heeft gelegd: hij is zo goed, dat je tegenwoordig echt álles geven moet, als je kans wil maken.
 
Laatst bewerkt:
MM heeft een minder charmante persoonlijkheid dan rossi....
Maar qua puur motorrij talent schat ik hem nog veel hoger in.
Rossi is nog wat geslepener.
Maar marquez is ook een killer hoor.
 
Idd, als hij in de laatste ronde volledige aansluiting zou hebben gehad, had die gewonnen, door die actie van MM.

Maar ja, als...
Dus 3e. Ook niet verkeerd voor zo'n ouwe l*l ;)

Wanneer die de rest van het seizoen, elke wedstrijd voor het podium kan meedoen, heeft die een goede kans op zijn 10e *O*

Dat zeiden we vorig jaar ook....

Ik houd me ver van dat soort uitspraken haha.
 
Waar Rossi er waarschijnlijk voor heeft gezorgd dat al zijn rivalen het onderste uit de kan moesten halen om hem te verslaan, kreeg Marquez het voor elkaar om Rossi de sport nóg serieuzer te laten nemen. Zo afgetraind als nu is hij nog nooit geweest volgens mij.

Sterke rijders creëren sterke concurrenten en zo tillen ze met z’n allen het niveau naar het volgende plafond.

De coureurs van nu zijn echte atleten en vooral de jonge jongens draaien hun hand niet om voor een wielerkoers of triatlon. Talent en grote cohones was voorheen genoeg. Nu moet alles perfect zijn om aanspraak te maken op een overwinning.
 
Vergeet niet dat Rossi al wat jaartjes over zijn fysieke hoogtepunt heen was toen MM ten tonele kwam.

Waarmee ik overigens niets te kort wil doen aan de kwaliteiten van MM
 
Mijn oudste zoon werd afgelopen zondag 12 jaar en is net zoals de papa hevige fan van Valentino (en ook Marco Simoncelli). We hebben hem kunnen verrassen met een lidmaatschap van de officiële fanclub, maar vooral ook met een door Valentino gesigneerde foto van onze zoon met al zijn merchandising:
219v11t.png


Zie ook zijn Simoncelli-taart in het Simoncelli topic...
 
Mijn oudste zoon werd afgelopen zondag 12 jaar en is net zoals de papa hevige fan van Valentino (en ook Marco Simoncelli). We hebben hem kunnen verrassen met een lidmaatschap van de officiële fanclub, maar vooral ook met een door Valentino gesigneerde foto van onze zoon met al zijn merchandising:
[afbeelding]

Zie ook zijn Simoncelli-taart in het Simoncelli topic...
Nice! :}
 
Mijn oudste zoon werd afgelopen zondag 12 jaar en is net zoals de papa hevige fan van Valentino (en ook Marco Simoncelli). We hebben hem kunnen verrassen met een lidmaatschap van de officiële fanclub, maar vooral ook met een door Valentino gesigneerde foto van onze zoon met al zijn merchandising:
[afbeelding]

Zie ook zijn Simoncelli-taart in het Simoncelli topic...
Cool hoor
Gaaf haar trouwens :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan