Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
moet je doen ik was er in 2006 toen Rossi daar won. heel bijzondere sfeer en een schitterend circuit in een mooie omgeving. wij verbleven in Florence en hebben de toren van Pisa ook nog een bezoekje gebracht.
Staat ook echt op de bucket list! Net zoals de tt op isle of man.
En zelf rijden op de sachsenring

En nog veel meer ;)
 
Twee weken geleden had MCN in Engeland een speciale Rossi editie uitgegeven en ik heb er één kunnen oppikken op het vliegveld toen ik daar was voor mijn werk.

rossi-cover.jpg


Maandag vlieg ik weer naar Engeland en vrijdag de 13e weer terug. Als ik op één van beide vliegvelden nog één of meer edities kan vinden om voor anderen mee te nemen, zijn er dan mensen van hier geïnteresseerd?
 
Had vandaag meer verwacht,2e gekwalificeerd hele weekend er goed bij goede pace,2e in de warmup. Hij begon goed direct achter Marquez zelfs nog een paar ronden op kop. Waar vinales tijdens de race steeds wat sterker wordt,laat Rossi het wat liggen jammer genoeg.
 
Ver
Had vandaag meer verwacht,2e gekwalificeerd hele weekend er goed bij goede pace,2e in de warmup. Hij begon goed direct achter Marquez zelfs nog een paar ronden op kop. Waar vinales tijdens de race steeds wat sterker wordt,laat Rossi het wat liggen jammer genoeg.
Vergis je niet in de omstandigheden, bloedheet en hoge vochtigheid, Rossi zal echt wel een topconditie hebben maar met deze omstandigheden zal zijn leeftijd denk toch meetellen
 
Okidoki! Als ze er nog zijn, 't is twee weken geleden dat 'ie werd uitgegeven maar ik vermoed van wel. Ga mijn best doen! :)

Als je toch zoveel moeite doet voor ons, wat zeer gewaardeerd wordt, dan heb ik ook interesse Joris :t
 
Twee weken geleden had MCN in Engeland een speciale Rossi editie uitgegeven en ik heb er één kunnen oppikken op het vliegveld toen ik daar was voor mijn werk.

rossi-cover.jpg


Maandag vlieg ik weer naar Engeland en vrijdag de 13e weer terug. Als ik op één van beide vliegvelden nog één of meer edities kan vinden om voor anderen mee te nemen, zijn er dan mensen van hier geïnteresseerd?
Gaaf! Ga zelf 2e week November naar Engeland, maar ff rondkijken 8-)
 
Had vandaag meer verwacht,2e gekwalificeerd hele weekend er goed bij goede pace,2e in de warmup. Hij begon goed direct achter Marquez zelfs nog een paar ronden op kop. Waar vinales tijdens de race steeds wat sterker wordt,laat Rossi het wat liggen jammer genoeg.
vinalis een betere bandenmanagement gehad denk ik heeft alleen gevolgd en rossi toch wat meer gevraagd van de banden toen MM hem op kop liet rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan