Valentino Rossi Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond het een prachtige race en Rossi reed weer vanouds.
Mooi en gecontroleerd de race opbouwen en uiteindelijk foutloos over de finishlijn rijden als eerste.

Tevens moet ik eigenlijk zeggen dat ik de grap heel erg goed vond en juist wel origineel bedacht.

Het was namelijk exact tien jaar geleden op hetzelfde circuit dat hij die grap uithaalde.
Ik zag het meer als een jubileum en dus vond ik het origineel!

Zo, mijn mening is ook weer duidelijk.

Valeee *D :}
 
Sjonge jonge hoe lame is het nou om zijn geintje te gaan bespreken met of het wel of niet leuk is _O- Die gozer heeft zn ballen eraf gereden en even laten zien wie er gewoon nog steeds de enige, beste is van het veld en dat er niemand is die ooit beter zal zijn/worden :P

Who care's verder wat hij doet, beter gewoon genieten van zijn prestatie :)

Als je zo denkt ben je wel erg simpel.

Lame om iets op een forum te bespreken. Wat moet je hier anders doen? Rossi's kont kussen met elke post?
 
Als je zo denkt ben je wel erg simpel.

Lame om iets op een forum te bespreken. Wat moet je hier anders doen? Rossi's kont kussen met elke post?

B| thanks!

Wat ik bedoel is dat zijn geintje de race niet meer of minder mooi maakt. Staat er los van. Vind het gewoon mierenneukerij. En da's gewoon mijn mening :)
 
het mooiste van de race vond ik nog dat hij maar weer eens bewijst dat als je Stoner onder druk zet hij ineens minder presteerd. Die kan alleen vanaf pole hard proberen weg te rijden en anders is hij verslagen.

Vond het nog wel knap dat hij hem terug inhaalde maar twas weer van korte duur en daarna was het over .

Ach en dat geintje van die wc , het mag, is ook wel weer leuk hoor zolang hij maar blijft KNALLEN
 
het mooiste van de race vond ik nog dat hij maar weer eens bewijst dat als je Stoner onder druk zet hij ineens minder presteerd. Die kan alleen vanaf pole hard proberen weg te rijden en anders is hij verslagen.
Dat vond ik deze race (eindelijk een keer) wel meevallen.. Hij pakte Rossi ook meteen terug toen 'ie in werd gehaald, dat heb ik nog nooit van 'm gezien

Hij presteerde zeker niet minder, hij heeft het altijd moeilijk gehad op Jerez en dus was deze podiumplaats best goed
 
In de uitloopronde van de door hem gewonnen race op Jerez de la Frontera dook Valentino Rossi in een toiletcabine. Deze grap heeft Rossi eerder uitgehaald maar op deze manier wilde hij vieren dat dat alweer tien jaar geleden is.



Het gebeurt niet altijd maar Valentino Rossi wil in de uitloopronde na een overwinning nog wel eens een feestje bouwen. Wie herinnerd zich niet de ‘kip' die hij achterop meenam, of de opblaaspop, het schoonvegen van het circuit van Qatar en zo zijn er nog veel meer grappen en grollen die de Italiaan uitvoerde na het winnen van een race.
Een van die grappen was het langs de baan stoppen om vervolgens een mobiel toilet in te duiken om zogenaamd zijn dringende behoefte te doen, alsof hij daarvoor zo hard reed. Deze grap beschouwt Rossi als een van de beste en omdat het alweer tien jaar geleden was vond de achtvoudig wereldkampioen het een mooie reden om die grap nogmaals uit te halen.

"Ik denk dat de toilet een van de leukste grappen was en het was al weer tien jaar geleden dat ik die gedaan had, namelijk in 1999," vertelde Rossi. "Mijn fanclub vertelde me dat er een toilet langs de baan stond waarna we besloten om het, als ik won, weer te doen om zo te vieren dat ik tien jaar later nog steeds in Jerez kan winnen."
 
_O- het onderschrift bij deze foto was...

'Yes, Dani, I steal your race and also, I steal the shot, too ...'



8.jpg


2.jpg
 
Pakt Rossi op Mugello zijn 100e Grand Prix zege?

26327.jpg




Toen Valentino Rossi op 3 mei op het circuito de Jerez met zijn Yamaha als eerste over de finish lijn kwam behaalde de Italiaan zijn 98e overwinning, met een beetje geluk kan Rossi in Mugello zijn 100e overwinning pakken.



Het zou een mooi scenario zijn voor de achtvoudig wereldkampioen om op zijn thuiscircuit voor de 100e keer een Grand Prix overwinning te behalen. Het enige probleem is wel dat hij daarvoor wel eerst nog de Grand Prix op Mans, welke in het weekend van 16-17 mei wordt verreden, moet zien te winnen.
Nu heeft Rossi in zijn carrière vier keer de Franse Grand Prix gewonnen, waaronder de race in 2008, dus het is niet ondenkelijk dat de Italiaan dat dit seizoen weer gaat lukken.

Vervolgens is dan met pinksteren de Grand Prix van Italië waar ‘the Doctor' genoeg ongeslagen is. In de 13 jaar dat Rossi op Mugello in de Grand Prix racet kwam hij maar vier keer niet als eerste over de finish, in zijn eerste seizoen in de 125cc klasse (hij werd toen vierde), in zijn eerste seizoen in de 250cc klasse (2e) en in zijn eerste twee seizoenen in de toen nog 500cc klasse waar hij in 2000 door een val in de regen als 12e de finish passeerde en een jaar later in het heetst van de strijd met Loris Capirossi en Max Biaggi onderuit ging.

Sinds de intrede van de viertakt MotoGP machines is Rossi ongeslagen op het in het fraaie heuvelachtige Toscane gelegen circuit. Met een beetje geluk wordt het dus groot feest in Mugello. Daarna heeft Rossi nog 22 overwinningen te gaan voor hij het record van Giacomo Agostini zal kunnen verbeteren.


BRON: Racesport.nl
Disclaimer en copyright ©
 
Pakt Rossi op Mugello zijn 100e Grand Prix zege?

[afbeelding]



Toen Valentino Rossi op 3 mei op het circuito de Jerez met zijn Yamaha als eerste over de finish lijn kwam behaalde de Italiaan zijn 98e overwinning, met een beetje geluk kan Rossi in Mugello zijn 100e overwinning pakken.



Het zou een mooi scenario zijn voor de achtvoudig wereldkampioen om op zijn thuiscircuit voor de 100e keer een Grand Prix overwinning te behalen. Het enige probleem is wel dat hij daarvoor wel eerst nog de Grand Prix op Mans, welke in het weekend van 16-17 mei wordt verreden, moet zien te winnen.
Nu heeft Rossi in zijn carrière vier keer de Franse Grand Prix gewonnen, waaronder de race in 2008, dus het is niet ondenkelijk dat de Italiaan dat dit seizoen weer gaat lukken.

Vervolgens is dan met pinksteren de Grand Prix van Italië waar ‘the Doctor' genoeg ongeslagen is. In de 13 jaar dat Rossi op Mugello in de Grand Prix racet kwam hij maar vier keer niet als eerste over de finish, in zijn eerste seizoen in de 125cc klasse (hij werd toen vierde), in zijn eerste seizoen in de 250cc klasse (2e) en in zijn eerste twee seizoenen in de toen nog 500cc klasse waar hij in 2000 door een val in de regen als 12e de finish passeerde en een jaar later in het heetst van de strijd met Loris Capirossi en Max Biaggi onderuit ging.

Sinds de intrede van de viertakt MotoGP machines is Rossi ongeslagen op het in het fraaie heuvelachtige Toscane gelegen circuit. Met een beetje geluk wordt het dus groot feest in Mugello. Daarna heeft Rossi nog 22 overwinningen te gaan voor hij het record van Giacomo Agostini zal kunnen verbeteren.


BRON: Racesport.nl
Disclaimer en copyright ©
Het zou geweldig zijn. :Y *O*
 
Het zou geweldig zijn. :Y *O*
:^ , wat een enorm feest zal dát worden op Mugello zeg! :} Ik denk eerlijk gezegt, dat, als je een échte die-hard Rossi fan bent je hier bij moet zijn.
200 overwinningen haalt 'ie nooit meer, de 150 lijkt me ook sterk en als 'ie het wél haalt is het feest niet half zo groot als bij z'n 100ste overwinning. Mocht Rossi winnen in Le Mans, is Mugello dit seizoen the place to be! :Y
 
:^ , wat een enorm feest zal dát worden op Mugello zeg! :} Ik denk eerlijk gezegt, dat, als je een échte die-hard Rossi fan bent je hier bij moet zijn.
200 overwinningen haalt 'ie nooit meer, de 150 lijkt me ook sterk en als 'ie het wél haalt is het feest niet half zo groot als bij z'n 100ste overwinning. Mocht Rossi winnen in Le Mans, is Mugello dit seizoen the place to be! :Y

Zoek nog een sponsor voor mijn bezoekje.... :+

En een mediator voor mijn zusje als ik niet op de eerste verjaardag van haar kleine verschijn :X
 
Mocht je een lieve sponsor vinden hou ik me ook van harte aanbevolen ;)

alleen als tie lief is? mag van mij een botte boer zijn, heb ik dagelijks op mijn werk mee te maken maar zolang ze betalen gaat het goed....

zoek nog wel een mediator erbij, zus is levensgevaarlijk. Want ik neem mijn broertje ook mee. Geen MF-er maar wel mee naar de RossiTribune in Assen :Y Al jaren gaan we samen naar Assen.
 
alleen als tie lief is? mag van mij een botte boer zijn, heb ik dagelijks op mijn werk mee te maken maar zolang ze betalen gaat het goed....

zoek nog wel een mediator erbij, zus is levensgevaarlijk. Want ik neem mijn broertje ook mee. Geen MF-er maar wel mee naar de RossiTribune in Assen :Y Al jaren gaan we samen naar Assen.

Nou ja, lief genoeg om niet alleen jou maar ook mij te sponseren *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan